Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلم آبادی از راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه در طرح احسان حسینی با محوریت مراکز نیکوکاری خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در این مرحله از پویش ایران همدل بیش از ۴۶ هزار بسته معیشتی و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

«رضا سلم آبادی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاره به آغاز گام دوم رزمایش «ایران همدل» در سطح استان خراسان جنوبی اظهار کرد: پیش بینی می شود در این مرحله از رزمایش با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد ۴۶ هزار بسته معیشتی و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مرحله دوم رزمایش ایران همدل از ابتدای ماه محرم تا پایان صفر ادامه خواهد داشت، گفت: مهمترین هدف اجرای این رزمایش ایران همدل، اطعام افراد و خانوارهای نیازمند در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه، مواسات و همدلی است. 

 


سلم آبادی با اشاره به اینکه در آستانه ماه محرم قرار داریم، افزود: طرح اطعام حسینی در ادامه رزمایش ایران همدل با بهره‌مندی از ظرفیت ماه‌های محرم و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای اطعام نیازمندان استان اجرا خواهد شد.

 

وی از راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه در طرح احسان حسینی با محوریت مراکز نیکوکاری استان خبر داد و عنوان کرد: این عدد به نیت اصحاب امام حسین (ع) در کربلا پیش‌بینی‌شده است و امیدواریم با هم‌افزایی  موسسات خیریه و گروه های جهادی بتوانیم در جهت رفع مشکلات پیش روی خانواده های نیازمند تلاش کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه گام اول رزمایش ایران همدل در ماه مبارک رمضان و همزمان با اوج شیوع ویروس کرونا، برگزار شد، گفت: بیش از ۴۳ هزار و ۴۰۰ سبد معیشتی و همچنین ۲۹۱ هزار و ۵۵۹ پرس غذای گرم با اولویت خانواده های ایتام، بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار و سالمندان تحت حمایت توزیع شد.

 

سلم آبادی از مردم خیر و نیک اندیش استان خواست در گام دوم رزمایش ایران همدل نیز با شرکت در این پویش بار دیگر حماسه ای از جنس نوع دوستی خلق کنند.

 


وی به راه‌های کمک به طرح اطعام حسینی اشاره و خاطر نشان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند با استفاده از روش‌های کمک غیر حضوری با شماره گیری کد دستوری #۰۵۶*۱*۸۸۷۷* یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ بانک ملی شعبه دادگستری بیرجند و همچنین شماره حساب ۰۱۰۲۱۰۲۸۹۱۰۰۵کمک‌های خود را برای اطعام نیازمندان در ماه محرم و صفر در قالب اطعام حسینی اختصاص دهند.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح اطعام حسینی رزمایش ایران همدل آشپزخانه مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی رزمایش ایران همدل خراسان جنوبی اطعام حسینی سلم آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی از اجرای طرح ملی ورزش با مردم در استان خبر داد و گفت: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اجرای طرح ملی ورزش و مردم با شعار «صبح با نشاط، عصر مفرح با ورزش همگانی» با حضور ربیعی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان ورزش و دستگاه‌های اجرایی استان با اجرای ورزش صبحگاهی در بوستان توحید آغاز شد.

در این برنامه که با استقبال گروه‌های مختلف مردم مواجه شد به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه توسط هیئت ورزش‌های همگانی اهدا شد.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی درباره اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار تسنیم گفت: این طرح ملی در خراسان جنوبی توسط هیئت‌های ورزش همگانی هر شهرستان در بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی و به طور مستمر در ایستگاه‌های متعدد برگزار خواهد شد.

صالحه غلامی با بیان اینکه از متقاضیان واجد شرایط برای همکاری در اجرای این طرح ملی دعوت می‌شود، افزود: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود.

به گفته وی  این کار در راستای تحقق اصل 3 قانون اساسی و با هدف افزایش سلامت عمومی در بیش از 34 ایستگاه در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی تصریح کرد: این برنامه ملی، در سه زیر حوزه اساسی برنامه ریزی و با هدف رسیدن به جامعه پویا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 251/.

دیگر خبرها

  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی