Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح ارائه خدمات الکترونیکی دارو به بیماران خاص شامل پنج هزار و ۹۰۰ بیمار "ام.اس و پیوند اعضا" همگام با شیوع کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال اجرا است.

به گزارش قدس آنلاین، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد  گفت: ۱۰ هزار و ۱۵۰ بیمار خاص شامل بیماران دیالیزی، پیوندی، تالاسمی، هموفیلی و ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اس زیرپوشش خدمات این دانشگاه قرار دارند.
دکتر شاپور بدیعی افزود: سه هزار و ۹۰۰ نفر از این تعداد بیماران خاص مبتلا به ام. اس و سه هزار نفر بیماران پیوند اعضا هستند.
وی ادامه داد: در مرحله نخست اجرای این طرح بیماران ام. اس و پیوند اعضا زیر پوشش قرار گرفتند و تلاش می‌شود ارائه خدمات الکترونیکی دارو برای سایر بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجرا شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در قالب طرح مزبور تمامی مراحل تامین و توزیع داروی بیماران خاص به شکل الکترونیکی و غیر حضوری انجام می‌شود که این موضوع نقش مهمی در کاهش ترددهای درون شهری به منظور دریافت دارو و خطر ابتلا به  بیماری کرونا دارد.
همچنین رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماریهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اجرای  طرح ارائه خدمات الکترونیک دارو  به بیماران ام.اس و خاص دانشگاه علوم پزشکی مشهد قدردانی کرد. 
در نامه دکتر مهدی شاد نوش آمده است: از تلاش‌های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ارائه خدمات الکترونیک به بیماران مبتلا به  ام.اس و پیوند اعضا که گام موثری در ارتقای سطح دسترسی بیماران به خدمات به شمار می‌رود قدردانی می‌شود.
۸۰ درصد جمعیت خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه جمعیت این استان در ۱۷ شهرستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی تربت‌جام و نیشابور هستند. منبع: ایرنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد بیماران خاص دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارائه خدمات بیماران خاص پیوند اعضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد

ایسنا/یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: یک مرکز مداخله گر در امور درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد.

دکتر «سید کاظم رضوی» افزود: هیچ یک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند و با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پملپ انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

وی اظهار کرد: یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله‌گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، رضوی از مردم درخواست کرد ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسه‌های غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در موضوع درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان