Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@22:17:53 GMT

عبدالحمید قدیریان با هم‌پای نور به فرهنگستان هنر می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۱۷۶۳

عبدالحمید قدیریان با هم‌پای نور به فرهنگستان هنر می‌آید

‍‍‍‍‍‍

عبدالحمید قدیریان هنرمند شناخته ‌شده عرصه هنرهای تجسمی تازه‌ترین نمایشگاه نقاشی خود با عنوان «هم‌پای نور» را در فرهنگستان هنر برپا می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این محقق هنر دینی در گفت‌وگو با خبرنگار تجسمی تسنیم، ضمن اعلام این خبر گفت: در مجموعه  «هم‌پای نور» تلاش کرده‌ام تا به ابعاد مختلف نور بپردازم؛ نور از دیرباز در فرهنگ شیعیان جایگاهی والا داشته و هنرمندان زیادی در قرون ماضی به آن پرداخته‌اند؛ به قول مولا علی (ع)،  نور جزو فرهنگ شیعی است و هر شیعه مکلف به پرداختن به آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدیریان افزود: تلاشم بر این است که مبحث نور را به عنوان موضوعی ضروری و لازم، در جامعه مطرح کنم و این نمایشگاه بهانه‌ای برای طرح آن است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه  «هم‌پای نور» حدوداً مشتمل بر 25 تابلو است و از 5 شهریور ماه 1399 در گالری فلسطین فرهنگستان هنر برپا می‌شود؛ البته این امر منوط به این است که کرونا امکان برگزاری‌ را به ما بدهد.

آقایی: موزه هنرهای معاصر«تقریباً» آماده بازگشایی است/ هرگز پژوهش درستی روی آثار گنجینه صورت نگرفته استامیرخانی: تمام حرف من یک کلمه است: «آموزش»/ جای خالی هنر در کشور ما احساس می‌­شودحسینی: نقاشی قهوه‌خانه‌ای در دانشگاه‌های هنر ما جایگاهی ندارد/ طالعی‌نیا: گالری‌داری در «مافیا» و «بیزینس» غرق شده است

انتهای پیام/

R1527/P/S4,37,40/CT3 واژه های کاربردی مرتبط شیعیان هنرهای تجسمی نقاشی بیشتر بخوانید... حسینی: نقاشی قهوه‌خانه‌ای در دانشگاه‌های هنر ما جایگاهی ندارد/ طالعی‌نیا: گالری‌داری در «مافیا» و «بیزینس» غرق شده است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حسینی: نقاشی قهوه‌خانه‌ای در دانشگاه‌های هنر ما جایگاهی ندارد/ طالعی‌نیا: گالری‌داری در «مافیا» و «بیزینس» غرق شده است واژه های کاربردی مرتبط شیعیان هنرهای تجسمی نقاشی پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ استفتاء جدید رهبر انقلاب درباره "رانت اطلاعاتی در بورس" ۲ از نماز حاج‌قاسم در کرملین تا ترس اوباما از نام سردار/ نگاهی به سبک زندگی «سلیمانی عزیز» ۳ قصص قرآن | سرنوشت بازماندگان قوم لوط در غرب ۴ آخرین خبرها از آخرین یادگاری خالقِ کیف انگلیسی/ سیدضیاء در بیمارستان هم نگرانِ "سنجرخان" بود ۵ رمزگشایی ارتباط ساواک با انجمن حجتیه در "سرچشمه"/ ماجرای گرفتن استعلام ساواک از انجمن حجتیه ۶ سطح هوشیاری شجریان همچنان پایین است ۷ «کلاغی که روی منقارشش ایستاد» منتشر شد ۸ تلاش مذبوحانه رسانه ضدانقلاب برای تخریب «اوج» مهمترین اخبار فرهنگی چه زمانی سینما و تلویزیون به خانواده حمله کردند؟ آخرین خبرها از آخرین یادگاری خالقِ کیف انگلیسی/ سیدضیاء در بیمارستان هم نگرانِ "سنجرخان" بود نامه یک شاعر به حاکمان عرب/ آینده از آنِ یمن و غزه و قدس است عبدالحمید قدیریان با «هم‌پای نور» به فرهنگستان هنر می‌آید مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رئیس جمهور آمریکا بدترین خباثت‌ها و جنایت‌ها را در حق ملت ایران مرتکب شده است شیوه‌‌نامه‌‌‌‌ بهداشتی برگزاری کنکور سراسری اعلام شد معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲ سال رشد بالا طبیعی است ماجرای نامه اعتراضی وزیر جهاد کشاورزی به صمت و معمای استعفای حجتی عطوان: سیلی محکم شورای امنیت افول آمریکا را اثبات کرد/ ایران نسخه ترامپ در انتخابات را پیچید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیعیان هنرهای تجسمی نقاشی هنرهای تجسمی نقاشی فرهنگستان هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم امروز در اراک میزبان پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است. این دیدار باتوجه به به بازی‌های سال‌های اخیر دو تیم حساسیت زیادی دارد.

پیش از مسابقه یک هوادار تیم آلومینیوم چهره مجتبی حسینی، سرمربی تیم محبوبش را با تم سبز رنگ نقاشی کرده بود و در هتل محل اقامت این تیم این نقاشی را به حسینی هدیه داد.

این نقاش همچنین تصویری به یادگار با مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم انداخت.

دیگر خبرها

  • معروفترین نقاشی جهان اتاق دار می‌شود
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو