Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی گفت: مصدومان حوادث رانندگی در استان ۳۰ درصد کاهش یافته است.

رسول روشنی در گفت و گو باایسنا افزود: در چهار ماهه نخست سال جاری در مجموع  ۳۵۳۹ مصدوم ناشی از حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته خود ۳۰ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در جاده های برون شهری آذربایجان غربی در چهار ماهه سال جاری ۱۱۱ نفر کشته شده اند، تصریح کرد: ۳۸ نفر در جاده های درون شهری، ۱۰ نفر در جاده های روستایی،۱۲ نفر در حوزه غیر ترافیکی کشته شده اند.

روشنی با اشاره به اینکه در ۴ماهه سال جاری ۱۰ هزار و ۲۹۸ مورد پرنده نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شده است،خاطرنشان کرد: از این تعداد پرونده ۷۸۲۷ پرونده مربوط به مردان ومابقی مربوط به زنان است که تعداد پرونده ها نسبت به مدت مشابه سال قبل خود سه درصد رشد داشته است.

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان غربی اظهار کرد: در پرونده نزاع جسمانی ارومیه با  ۲۵۶۰ پرونده در صدر و چالدران با  ۱۲۷پرونده کمترین پرونده را در این خصوص داشته است.

روشنی با تاکید بر اینکه از آغاز سال جاری تاکنون ۷۲ مورد مجوز سقط جنین در استان صادر شده است، افزود: در این مدت هشت مورد پرونده غرق شدگی و یک مورد خفگی به وسیله گاز مونوکسید کربن در استان ثبت شده که همگی مرد بوده اند.

وی ادامه داد: در مدت چهارماهه سال جاری ۱۰ مورد پرونده سوختگی به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شده که ۶ مورد برای بانوان  بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی نزاع و درگیری آذربایجان غربی پزشکی قانونی سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک

مسجدی در این سفر در جریان مشکلات جاده مواصلاتی سیریک – جاسک نیز قرار گرفت.

وی همچنین در بازدید از توقفگاه نگهداری بیش از ۱۰۷ خودروی بدون صاحب و پیگیری، در خصوص نحوه آزادسازی این خودرو‌ها گفتگو کرد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) به مشکلات بیش از ۲۰ تن از مردم شهرستان سیریک در حوزه پرورش میگو، تصفیه آب و زمین‌های ملی رسیدگی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی