Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ علمای شاخص اهل تسنن استان خراسان شمالی با بهره‌گیری از آیات قرآنی و روایات اسلامی از برکت گریه بر امام حسین(ع) و اصحاب گرانقدرش در ریزش گناهان و عشق و ارادت بی پایان اهل سنت به ساحت سالار شهیدان می‌گویند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ عشق و ارادت علمای شاخص سنی مذهب خراسان شمالی به سالار شهیدان و عموم مسلمانان اهل تسنن استان خراسان شمالی به امام حسین(ع)ُ مثال زدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علمای اهل ستنن خراسان شمالی معتقد هستند٬ قیام سرور و سالار شهیدان، قیامی برای حفظ دین مبین اسلام بود که امام حسین (ع) به همراه 72 تن از یاران صدیقش حماسه ای خلق کرد که حتی با یادآوری آن می توان به عظمت این نهضت حسینی پی برد و برای حرکت ها و مبارزات ظلم ستیزانه بعدی، در طول تاریخ پس از امام (ع) و یارانش الگویی یافت.

همدان| عمل به وظیفه و انجام تکلیف حرکت در مسیر امام حسین (ع) استمعاون استاندار تهران: مراسم عزاداری امام حسین(ع) با رعایت کامل مسائل بهداشتی در ری برگزار می شودآیت‌الله جنتی: مراسم عزاداری امام حسین(ع) با رعایت کامل مسائل بهداشتی برگزار شود

مدیران مدارس علمیه اهل تسنن خراسان شمالی درباره رویداد عاشورا بسیار گفته و نوشته‌اند و باز هم جای گفتن و نوشتن باقی است، چرا که این رویداد از چنان ابعاد بزرگ و گسترده‌ای برخوردار است که هر چه بیش تر به تحلیل و بررسی آن پرداخته شود، زوایای جدید و تازه ای از آن آشکار خواهد شد. فاجعه کربلا و شهادت مظلومانه نوه پیامبراکرم (ص)حضرت امام حسین(ع) در بین محدثان و فقهای اهل سنت نیز از جایگاهی خاص برخوردار بوده است.

در این گزارش ویدئویی برخی از علمای شاخص اهل تسنن خراسان شمالی از برکات اشک بر امام حسین(ع) و ضرورت برپایی مراسم روضه و تعزیه برای این امام همام می‌گویند.

انتهای پیام/311/ش

R7719/P/S6,55/CT16 واژه های کاربردی مرتبط ماه محرم امام حسین (ع) بیشتر بخوانید... هدف امام حسین(ع)؛ نجات دین، نه حکومت قمی: عزاداران امام حسین (ع)، اهل مراعات‌اند/ تأخیر در اعلام نهایی شیوه‌نامه‌، آفت بود حدود ۷۰ درصد موقوفات برای امام حسین(ع) است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... هدف امام حسین(ع)؛ نجات دین، نه حکومت قمی: عزاداران امام حسین (ع)، اهل مراعات‌اند/ تأخیر در اعلام نهایی شیوه‌نامه‌، آفت بود حدود ۷۰ درصد موقوفات برای امام حسین(ع) است واژه های کاربردی مرتبط ماه محرم امام حسین (ع) پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نماینده ولی فقیه در کاشان را بیشتر بشناسید+بیوگرافی ۲ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۳ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ۴ سیطره بانک‌ها بر پروژه‌ها و واحدهای ‌صنعتی ‌سراسر کشور / تملک غیر‌باورانه‌ واحدهای تولیدی‌ از سوی بانک‌ها ۵ آشفتگی شدید در بازار کالاهای اساسی / افزایش ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصدی قیمت بسیاری از کالاها ۶ مالکیت ۷ درصد سهام عدالت کشور در دستان مردم فارس/ ۶۰ درصد سهامداران مدیریت غیرمستقیم را برگزیدند ۷ عدم استقبال فعالان گردشگری گیلان از تسهیلات حمایتی کرونا؛ بانک‌های عامل همکاری نمی‌کنند ۸ تحلیل سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از التهابات ارزی / دولت به سیاست‌های ‌اقتصاد مقاومتی بی‌توجهی‌ کرد مهمترین اخبار استانها بازداشت ۲۳ اخلالگر ارز در شیراز / گردش مالی ۳ هزار میلیارد تومانی متهمان دستگیری لیدر آشوبگران در همدان / متهم اراذل و اوباش را ‌برای ایجاد ناامنی سازماندهی می‌کرد تحلیل سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از التهابات ارزی / دولت به سیاست‌های ‌اقتصاد مقاومتی بی‌توجهی‌ کرد لهیب سوزان آتش در ارتفاعات «افزر»؛ نیروهای مردمی برای مهار آتش فراخوانده شدند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رئیس جمهور آمریکا بدترین خباثت‌ها و جنایت‌ها را در حق ملت ایران مرتکب شده است شیوه‌‌نامه‌‌‌‌ بهداشتی برگزاری کنکور سراسری اعلام شد معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲ سال رشد بالا طبیعی است ماجرای نامه اعتراضی وزیر جهاد کشاورزی به صمت و معمای استعفای حجتی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه محرم امام حسین ع ماه محرم امام حسین ع سالار شهیدان خراسان شمالی امام حسین ع اهل تسنن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود

ایسنا/تهران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از برگزاری آیین تشییع و تدفین شهید حجت اله یوسفیه با حضور مردم شهید پرور ورامین خبر داد.

سرهنگ مهدی امینی در جمع خبرنگاران در ورامین با اشاره به برگزاری آیین باشکوه مراسم تشییع و تدفین شهید حجت اله یوسفیه اظهار کرد: مراسم تشییع شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت راس ساعت ۱۰ از میدان امام حسین (ع) بسوی میدان امام خمینی (ره) با حضور مردم ولایت مدار و شهید پرور ورامین برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: مراسم تدفین شهید حجت اله یوسفیه پس از مراسم تشییع در گلزار شهدای حسین رضا(ع) ورامین خاکسپاری خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین یادآور شد: پیکر مطهر شهید حجت اله یوسفیه از شهدای هشت سال دفاع پس از ۳۹ سال دوری از وطن به دیار قیام پانزده خرداد بازگشت.

سرهنگ مهدی امینی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه با حضور با شکوه خانواده معظم شهدا، مردم شهید پرور ورامین و مسئولان برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در کیش
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • معلم شهید پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت/جزئیات تشییع پیکر در ورامین
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • بیا در آغوشم؛ به یاد «حسین بختیاری» که بهار پر کشید