Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@12:04:04 GMT

توقیف ۶۰۰ زباله‌گرد در بجنورد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۲۳۳۳

توقیف ۶۰۰ زباله‌گرد در بجنورد

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد گفت: نیروهای شهرداری، با اجرای طرحی ضربتی، در ۱۰ روز اخیر با ۶۰۰ نفر از زباله‌گردها برخورد و زباله‌های آنان را توقیف کرده است.

به گزارش ایمنا، محمدمهدی خاکشور اظهار کرد: با دستور استاندار و ستاد مقابله با کرونا، طرح برخورد با زباله گردها و جمع آوری آنان در دستور کار است و در چند روز اخیر در هر شبانه‌روز با ۶۰ نفر از آنان برخورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای این طرح، زباله‌های جمع آوری شده توسط زباله گردها، توقیف و نسبت به دفن بهداشتی آن اقدام می‌شود و با اجرای این طرح تقریباً بساط زباله گردهای بجنورد برچیده شده و آنان دیگر انگیزه‌ای برای حضور در معابر و جمع آوری زباله‌ها از سطح شهر ندارند.

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد ادامه داد: تلاش داریم تا با همکاری دادستانی، زمینه توقیف خودرو و یا سه چرخ‌هایی که زباله گردها با آن اقدام به جمع آوری زباله می‌کنند را فراهم سازیم.

خاکشور با اشاره به برخورد و پلمب انبارهای ضایعاتی شهر خاطرنشان کرد: هیچیک از انبارهای یادشده مجوزی برای فعالیت ندارند، البته نسبت به پلمب برخی از این انبارها اقدام شده اما دوباره، در اقدامی غیرقانونی، فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.

وی گفت: در مرکز استان ۶۱ انبار ضایعاتی شناسایی شده که بدون مجوز در حال فعالیت هستند.

منبع: ایرنا

کد خبر 439302

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مدیریت شهری زباله های شهری پسماند شهري شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق زباله گردها جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار وحید مجید گفت: همزمان با آغاز سال نو و در جهت پاکسازی و ارتقاء امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا می‌باشد.

وی ادامه داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح نموده اند.

سردار مجید گفت: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش نمایند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود