Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه مس کرمان پس از ناکامی در صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مس کرمان شب گذشته در هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول با 3 گل از سد شهرداری تبریز عبور کرد اما به دلیل برتری آلومینیوم اراک مقابل داماش، یک گل برای صعود کم آورد.

در بیانیه این باشگاه آمده است: برای یک گلی که بهار را برای مس خشکاند

بیراهه ها به مقصد خود ساده می رسند اما مسیر جاده ست که به بن بست می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هر زمان خواستید درد را لمس کنید به تیمی نگاه کنید که فقط یک گل با خوشبختی فاصله داشت... یک گلی که فرقش بهار و خزان امید بود و حسرتی که بازهم دست نوارش بر سر غمزده هایی می‌کشد که حقشان در شادی بیشتر از این بود.

حقشان بیشتر بود چراکه سالم جنگیدند و هدفشان رسیدن از راه سلامت به مقصد بود... همین گلی که امروز آینه دق آن ها می شود دقیقا همان گلی است که در اراک برایش خشکاندند.

این گلی که امروز برای مس نروئید به لطف سوت هایی بود که پنالتی ناحق برای دیگران گرفت و تفاوت این یک گل به لطف بازی مشکوک بازیکنانی که برابر مس سر گذاشتند و برابر تیم های دیگر وا دادند تا همه این زشتی ها در نهایت همان یک گلی شود که برای دیگران حکم بهار زد و برای مس حکم خزان.

البته که مس خود را شماتت می کند چراکه فوتبال گله مند از این تیم است که چرا با همه نااهلی ها...با همه زدوبندها و همه زشتی هایی که دست به دست هم داد تا مس را زودتر پائین بکشد اما این تیم خود به دست خود فرصت لبخند را از روی فوتبال پاک گرفت و فرصت هلهله شادی را به تفکری داد که با زشتی، به مقصد میانبر می زنند.

البته که مس بلد نبود بازیکنان حریف را با رقم و عدد و سکه برابر خود شل و برابر رقیب قوی کند. البته که مس بلد نبود در زمین خودش را زمین بزند و از داور پنالتی هدیه بگیرد. البته که مس بلد نبود  برای شهر دیگر پروژکتور بفرستد تا برای موفقیت خود، در کار دیگران مانع درست کند...و البته که مس بلد نبود با ارتباطات خاص برای موفقیتش امتیاز جمع کند.

مس قصد داشت با بازوی خودش و شرافتی که داشت به موفقیت برسد و شاید اشتباه عمده اش در رقابت با ذات هایی که نمی توانند سلامت باشند همین بود... مس با یک گل کم آورد و این گل را هم خود از کیسه داد...مس از خودش ناراحت است که نتواست ثابت کند همیشه زحمت و سلامت نتیجه می بخشد... چون اصولا اینجا بی راهه ها به مقصد خود ساده می رسند اما مسیر جادست که همواره به بن بست می رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال مس کرمان تیم فوتبال گل گهر لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 پاس گل و یک گل: دنیا مثل مسی نخواهد دید

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت و با نتیجه پرگل 2-6 برابر این تیم به پیروزی رسید تا سه امتیاز مهم دیگر را هم در این فصل به دست آورده باشد.

مسی ستاره اول تیمش در این بازی بود و موفق شد یکی از شش گل اینترمیامی در این بازی را وارد دروازه حریف کند و پاس هر پنج گل دیگر را هم برای بازیکنان اینترمیامی ارسال کرد تا نمایشی خیره کننده و متفاوت را ارائه کرده باشد.

مارتینو پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه گل‌ها در این بازی مهم بودند اما لئو کاری تاریخی را با ارسال پنج پاس گل و به ثمر رساندن یک گل انجام داد. در عین حال نمی‌توانم سه گل سوارز و دو گل روخاس را هم فراموش کنم. هر دو گل روخاس خیلی زیبا بود اما گل دوم او فوق‌العاده بود. با این حال، به‌خاطر جنبه تکنیکی لئو روی پاسی که ارسال کرد، گل قیچی برگردان سوارز را به‌عنوان گل محبوبم انتخاب می‌کنم.

مسی بازی‌های فوق‌العاده‌ای در بارسلونا و در طول دوران حضور من در این تیم داشت. اما من در عین حال بازی نیمه نهایی برابر پاراگوئه در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا را به‌خاطر دارم که او نتوانست گل بزند اما بهترین بازیکن زمین بود. من همیشه این را گفته‌ام و شاید تکراری باشد اما مسی همیشه کاری جدید انجام می‌دهد.

این که در یک بازی تیمت شش گل بزند و تو روی هر شش گل موثر باشی اتفاقی که شاید به سختی بتوانیم دوباره آن را ببینیم. او همیشه مهره موثری برای ما بوده است. امروز رابطه خوب و همکاری مسی و سوارز را در نیمه دوم مثل روزهای قدیم دیدیم. این دو نفر در بازی بسیار موثر هستند.»

دیگر خبرها

  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • 5 پاس گل و یک گل: دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)