Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در مورد وضعیت دستگاه‌های ونتیلاتو(تنفسی) بخش کرونا کودکان گفت: تا پاییز امسال تعداد دستگاه‌ها تنفسی در این بخش افزایش می‌یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز قزلباش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد کمبود دستگاه ونتیلاتور(تنفسی) در بخش کودکان بیمار کرونایی اظهار کرد: همچنان این مشکل وجود دارد ولی در طرح تحول افزایش امکانات دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کودکان نیز متاسفانه به بیماری کرونا مبتلا می‌شوند و در حال حاضر مشکل در بخش کودکان به صورت حاد نیست اما مشکلاتی را داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان ابراز کرد: اگر در فصل پاییز بحث آنفولانرا نیز به بیماری کرونا اضافه شود قطعا نیاز به افزایش دستگاه‌های ونتیلاتور در بیمارستانها خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های لازم انجام شده که در این راستا تعداد دستگاه‌ها ونتیلاتور تنفسی در بخش بزرگسالان و کودکان قبل از پاییز افزایش می‌یابد.

قزلباش عنوان کرد: بیشتر بزرگسالان درگیر بیماری کرونا می‌شوند و در گذشته نسبت به افزایش دستگاه ونتیلاتور در بخش بزرگسالان اقدام شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمبود دستگاه ونتیلاتور کودکان کشوری است و پیگیر موضوع هستیم تا در فصل پاییز مشکلی در استان نداشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی گفت: هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان صاف تا کمی ابری است که این شرایط از بعد از ظهر با افزایش پوشش ابر و وزش باد همراه خواهد شد.

وی افزود: با فعالیت این سامانه بارشی عمده بارش‌ها از بعدازظهر امروز تا صبح فردا روی می‌دهد که در برخی مناطق استان بارندگی‌ها قابل توجه خواهد بود.

سلطانی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی رنگ زرد برای استان، گفت: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد که به هم استانی‌ها توصیه می‌شود طی این مدت در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها توقف و تردد نداشته باشند.

وی ادامه داد: از فردا  تا اواخر این هفته بارش‌های پراکنده و خفیف در نواحی مختلف استان ادامه می‌یابد و به لحاظ دمایی نیز با شروع بارش‌ها دمای استان به طور نسبی کاهش می‌یابد.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۴ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نکرده است.

دیگر خبرها

  • مراکز سیار کانون امسال توسعه می یابد
  • اختیارات استان‌ها در اجرای طرح مولد سازی افزایش می‌یابد
  • تاثیر تغییرات هوایی بر بیماری‌های عفونی / افزایش انگل‌های روده‌ای با مصرف آب غیربهداشتی
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • روز جهانی آسم ۱۴۰۳ + تاریخچه، شعار و پوستر World Asthma Day
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • بیش از ۳۵۰ میلیون نفر از علایم تنفسی آسم رنج می‌برند/ هزینه ۳۰ میلیون تومانی درمان هر بیمار در سال