Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:30:11 GMT

گاز منطقه نجم آباد نظرآباد قطع می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۲۷۶۴

گاز منطقه نجم آباد نظرآباد قطع می شود

به گزارش روز دوشنبه شرکت گاز استان البرز، این قطعی گاز در خیایان آیت الله نجم آبادی ، محدوده عباسعلی روزبان و املاک حاشیه آن از ساعت هشت صبح الی ۱۷ ادامه خواهد داشت.

توسعه شبکه های گاز علت این قطعی گاز در منطقه نجم آباد شهرستان نظرآباد است که در این محدوده زمانی حضور ساکنان در منازل خود ضروری است.

درصورت وقوع حادثه ناشی از قطع گار، مردم می توانند با شماره تلفن ۱۹۴ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت گاز ستان البرز بیش از ۸۷۰ هزار مشترک دارد.

برچسب‌ها گاز استان البرز نظرآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گاز استان البرز نظرآباد گاز استان البرز نظرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده تربت جام - صالح آباد این استان که شامگاه دیشب به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی مسدود اعلام شده بود صبح امروز، با تلاش راهداران بازگشایی شد.
یوسف بنی اسدی افزود: هم اینک بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های درگز، کلات، مشهد بویژه در بخش احمدآباد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

او گفت: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده گردنه‌های تیوان و "کبکان" را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود:همچنین مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان، بزرگراه باغچه- نیشابور در مسیر گردنه شریف آباد و جاده مشهد- کلات در گردنه گوجگی شده است.

 

دیگر خبرها

  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد برای مدیریت سیلاب
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت