Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:42:19 GMT

عادی‌انگاری موجب افزایش شیوع کرونا در خلخال شده است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۲۷۹۳

عادی‌انگاری موجب افزایش شیوع کرونا در خلخال شده است

به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز دوشنبه در جلسه فرماندهی قرارگاه زیستی خلخال افزود: با گذشت زمان مسوولان دست‌اندرکار با مقابله و پیشگیری از کرونا حساسیت خود را از دست داده و در انجام وظایف محوله کوتاهی می‌کنند.

وی اظهارداشت: مسوولان عضو قرارگاه زیستی شهرستان نباید از وظایف محوله خود از جمله انجام امور مربوط به ضدعفونی ،گندزدایی ،پیشگیری از تجمع مردم ،ترویج فرهنگ استفاده از ماسک در جامعه ، نظارت مستمر بر بازار و کسبه و تلاش برای کاهش آمار مبتلایان به کرونا ویروس نباید حتی

لحظه‌ای غافل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از اواخر تیرماه امسال ابتلا به بیماری کرونا در خلخال به شدت افزایش یافت و وضعیت این شهرستان را از سفید به قرمز تبدیل کرد، افزود: اگر مسوولان عضو ستاد قرارگاه زیستی به وظایف خود عمل نکنند فوتی‌های این بیماری افزایش و تعداد بیماران نیز قابل توجه خواهد بود.

فرماندار خلخال با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ایام عزاداری ماه محرم و تاکید بر لزوم فراهم کردن زمینه برگزاری آیین‌های عزاداری مردم با رعایت موارد و شرایط کرونایی جامعه و فاصله‌گذاری اجتماعی اظهارداشت: اعضای هیات امنای مساجد و مسوولان هیات‌های مذهبی مسوولیت برگزاری این مراسم بر اساس دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونای کشور را برعهده دارند.

وی گفت: عزاداری‌های امسال کاملا به صورت سنتی سال‌های کهن و عاری از هرگونه استفاده از طبل و لوازم تشدیدکننده شیوع بیماری کرونا بوده و ضمن انتظار از عزاداران برای استفاده از لوازم شخصی و استفاده اجباری از ماسک در مدت زمان برگزاری مراسم ،همه عزاداری‌ها قبل از برگزاری با هماهنگی و دریافت مجوز از اداره تبلیغات اسلامی صورت خواهد گرفت.

رییس ستاد قرارگاه زیستی خلخال افزود: کرونا هرگز عزاداری‌های مردم مومن ، ولایت‌مدار و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) این دیار مذهبی و عالم‌پرور را کم رنگ نمی‌کند، ولی هیات‌های مذهبی و عزاداران حسینی باید برگزاری بی‌خطر مراسم و مدیریت مناسب آن برابر با پروتکل‌های بهداشتی شرایط کرونایی جامعه از جمله پیشگیری از تجمع تماشاگران عزاداری را در نظربگیرند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری آزمون کنکور سراسری امسال در پایان این هفته گفت: اعضای ستاد قرارگاه زیستی خلخال در برگزاری این آزمون باید با مدیریت آموزش و پرورش خلخال همکاری داشته باشند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا خلخال استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خلخال استان اردبیل ویروس کرونا خلخال استان اردبیل قرارگاه زیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900096

دیگر خبرها

  • وزیر کار : لایحه امنیت شغلی کارگران به مجلس می‌رود
  • این ویتامین موجب افزایش قد می‌شود
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند