Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:14:26 GMT

فصل دوم جلال جلوی دوربین رفت/ آماده شدن برای دهه فجر

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۲۹۵۵

فصل دوم جلال جلوی دوربین رفت/ آماده شدن برای دهه فجر

فصل دوم سریال تلویزیونی "جلال" در سکوت خبری تصویربرداری‌اش را آغاز کرده تا ایام دهه فجر به آنتن شبکه‌های سراسری برسد؛ کاری که تا آزادسازی سوسنگرد به دست نیروهای قهرمان آذربایجان در جنگ ۸ ساله پیش می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، "جلال" به فصل دوم رسید و بی‌سر و صدا جلوی دوربین رفت تا خودش را آماده دهه فجرِ تلویزیون کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"جلال2" با تهیه‌کننده جدید و کارگردانی حسن نجفی این روزها در حال تصویربرداری است. بازیگران جدید به کار اضافه می‌شوند اما عمار تفتی و حمیرا ریاضی و دیگر بازیگران فصل اول در این بخش هم گروه را همراهی می‌کنند. 

"جلال" در فصل دوم با قصه‌های جدیدی خودش را به آنتن می‌رساند. از قیام مردم تبریز تا پیروزی انقلاب و از پیروزی انقلاب تا آزادسازی سوسنگرد به دست نیروهای قهرمان آذربایجان در جنگ 8 ساله دفاع‌مقدس پیش می‌رود. 

قرار است فصل دوم "جلال" به آنتن دهه فجر امسال برسد. سریالی که فصل اول را هم در ایام دهه فجر تجربه کرد.  سریالی تاریخی که سال‌های 1338 تا 1356 شمسی را به‌تصویر می‌کشید؛ مقطعی که قیام مردم آذربایجان شرقی در آن اتفاق افتاد، درامی اجتماعی از رخدادهای اجتماعی که در سال‌های منتهی به 29 بهمن 1356 آذربایجان شرقی که بازیگرانی همچون حمیرا ریاضی، عمار تفتی و برخی دیگر از بازیگران بومی آذربایجان شرقی در آن ایفای نقش کردند.

حسن نجفی کارگردان سریال در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  گفت: فصل دوم این سریال 23 قسمتی است و بازیگران جدید اضافه می‌شوند. این مجموعه تلویزیونی فصل‌های سوم و چهارم هم دارد و سرانجام به این زمان خواهیم رسید. قرار است با این سریال چند نسل انقلاب را به نمایش بگذاریم. جلال عنوان فیلم است و ضرورت ندارد حتماً شخصیت اصلی باشد. البته عمار تفتی بازیگر سریال ما در فصل‌های بعدی خواهد بود، یا کاراکترهای دیگری مثل "راضیه"؛ ما سارا و اسماعیل را هم در فصل‌های بعدی خواهیم داشت. این‌که چه اتفاقی برای گروهبان فخاری می‌افتد هم قابل توجه است.

وی افزود:حتماً در لوکیشن‌های متعددی علاوه بر آذربایجان شرقی، این سریال ساخته می‌شود. هنوز به پیروزی انقلاب اسلامی نرسیده‌ایم و این خودش چند قسمت خواهد بود و البته داستان‌هایی که به امروز جامعه خواهیم رسید.

چه زمانی سینما و تلویزیون به خانواده حمله کردند؟رئیس صداوسیما: بالای 80 درصد مردم به رسانه‌ملی توجه دارند/ 12 شهریور شروع دفاع‌مقدس در تلویزیونبیژن بنفشه‌خواه: به‌خاطر تسمخر ماهواره فحش خوردیم/ تلویزیون از دلسردی طنازان جلوگیری کند

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط بازیگران سینما و تلویزیون ایران تلویزیون رسانه ملی شبکه یک سریال ایرانی بیشتر بخوانید... "با بابا" برنامه جدید شبکه نسیم/ "یه تیکه زمین" سریال محرمی شد + فیلم سریال محرمی شبکه سحر مشخص شد/ نگاهی به سریال‌های سیما قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... "با بابا" برنامه جدید شبکه نسیم/ "یه تیکه زمین" سریال محرمی شد + فیلم سریال محرمی شبکه سحر مشخص شد/ نگاهی به سریال‌های سیما واژه های کاربردی مرتبط بازیگران سینما و تلویزیون ایران تلویزیون رسانه ملی شبکه یک سریال ایرانی پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ استفتاء جدید رهبر انقلاب درباره "رانت اطلاعاتی در بورس" ۲ از نماز حاج‌قاسم در کرملین تا ترس اوباما از نام سردار/ نگاهی به سبک زندگی «سلیمانی عزیز» ۳ قصص قرآن | سرنوشت بازماندگان قوم لوط در غرب ۴ آخرین خبرها از آخرین یادگاری خالقِ کیف انگلیسی/ سیدضیاء در بیمارستان هم نگرانِ "سنجرخان" بود ۵ «کلاغی که روی منقارشش ایستاد» منتشر شد ۶ رمزگشایی ارتباط ساواک با انجمن حجتیه در "سرچشمه"/ ماجرای گرفتن استعلام ساواک از انجمن حجتیه ۷ پشت پرده مدیریت انگلیسی‌ها در شبکه‌های سعودی/ آیا شبکه‌های خارجی تلویزیون با دستِ خالی می‌توانند مقابله کنند؟ ۸ سطح هوشیاری شجریان همچنان پایین است مهمترین اخبار فرهنگی چه زمانی سینما و تلویزیون به خانواده حمله کردند؟ آخرین خبرها از آخرین یادگاری خالقِ کیف انگلیسی/ سیدضیاء در بیمارستان هم نگرانِ "سنجرخان" بود نامه یک شاعر به حاکمان عرب/ آینده از آنِ یمن و غزه و قدس است عبدالحمید قدیریان با «هم‌پای نور» به فرهنگستان هنر می‌آید مهمترین اخبار تسنیم سناتور روس: آمریکا دوباره خود را در شورای امنیت در انزوای تحقیرآمیز یافت سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲سال رشد بالا طبیعی است ماجرای نامه اعتراضی وزیر جهاد کشاورزی به صمت و معمای استعفای حجتی روحانی: رئیس جمهور آمریکا بدترین خباثت‌ها و جنایت‌ها را در حق ملت ایران مرتکب شده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران تلویزیون رسانه ملی شبکه یک سریال ایرانی بازیگران سینما و تلویزیون ایران تلویزیون رسانه ملی شبکه یک سریال ایرانی سینما و تلویزیون آذربایجان شرقی سریال محرمی دهه فجر فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون

سکانسی از حضور ریما رامین فر در یک سریال تلویزیونی که ۲۱ سال پیش روی آنتن تلویزیون رفته است مورد توجه قرار گرفت. او بعد‌ها با نقش هما که در مجموعه سریالی پایتخت به عهده داشت، محبوبیت بسیاری پیدا کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری

tags # سریال پایتخت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)