Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@21:31:40 GMT

مربیانی که صعود نکردند اما شکست نخوردند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۳۲۴۹

بعد از قهرمانی مس رفسنجان در لیگ یک سه تیم تکاپوی صعود به لیگ برتر به عنوان تیم دوم را داشتند؛ آلومینیوم اراک – مس کرمان و خوشه طلایی که در نهایت قرعه به نام آلومینیوم اراک افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، این یک اتفاق بزرگ برای باشگاه آلومینیوم و رسول خطیبی بود. به این خاطر بود که در تاریخ فوتبال اراک این برای اولین بار است که آلومینیوم حضور در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد و از سویی رسول که ابتدای فصل با ماشین سازی نتایج خوبی گرفته بود در صعود به لیگ برتر هت تریک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیش تر تیم های تبریزی را به لیگ برتر رهنمون کرده بود.

 

از 18 تیمی که در لیگ یک حضور دارند تنها دو تیم به لیگ برتر صعود می کنند و نگاه ها این طور است تیم هایی که از صعود باز می مانند عملکرد خوبی نداشته اند در صورتی که اصلا اینطور نیست؛ مدعی شدن در این لیگ موفقیت است و از سویی باید قبول کرد تنها دو تیم به لیگ برتر صعود می کنند. فوتبال ادامه دارد و این تیم ها می توانند دوباره برای صعود به لیگ برتر تلاش کنند. هیچ موفقیتی در فوتبال اغوا کننده نیست و هیچ شکستی آنقدر درد آور نیست که از حرکت ایستاد. مدیر ورزشی باشگاه بایرن می گوید وقتی بعد از پیروزی 8-2 در برابر بارسا به رختکن رفت از جشن و شادی خبری نبود و بازیکنان به دنبال تمرکز روی بازی بعدی بودند ...

 

و اما مربیانی که این فصل به لیگ برتر صعود نکردند اما شکست نخوردند:

 

1-مجتبی حسینی

 

سرمربی مس کرمان از لیگ برتر به لیگ یک آمده در حالی که در فوتبال حرفه ای مربی جوان وقتی وارد لیگ برتر می شود به این راحتی از دست داده نمی شود! مجتبی حسینی برای صعود به لیگ برتر به همراه مس کرمان تنها یک گل کم آورد. او که سرمربیگری تیم ذوب آهن در لیگ برتر را تجربه کرده فصل گذشته به همراه گل ریحان هم مدعی صعود به لیگ برتر بود. مدعی بودن به همراه گل ریحان و البته مس کرمان نشان می دهد این مربی در ادامه مسیر هم می تواند جز مربیان جوان اما موفق فوتبال کشور باشد؛ اگر فقط یکی از فرصت های دیگر در بازی با شهرداری تبریز تبدیل به گل می شد الان مس کرمان به جای آلومینیوم اراک در لیگ برتر بود و مجتبی حسینی به جای رسول خطیبی تحسین می شد. جذابیت های فوتبال به همین اتفاقات است و تیم و مربی ای می توانند در فوتبال موفق باشند که جنبه باخت هم داشته باشند. فوتبال ادامه دارد و مس و مجتبی حسینی دوباره می توانند برای آینده برنامه ریزی کنند. امروز بهترین فرصت برای برنامه ریزی است؛ حتی اگر قرار نباشد شاهد تدوام همکاری ها باشیم.

 

 

2-محسن عاشوری

 

بضاعت خوشه طلایی برای صعود به لیگ برتر به اندازه دیگر تیم های مدعی نبود. این تیم میزبانی در هفته های متمادی از ابتدای فصل را به خاطر آماده نبودن استادیوم شهید چمران ساوه از دست داد. با این حال خوشه طلایی در اولین فصل حضور در لیگ یک با محسن عاشوری در قامت یک مدعی ظاهر شد. هر چند این تیم اگر به لیگ برتر صعود می کرد با توجه به نبود زیر ساخت ها باید در قم یا اراک به میدان می رفت و حالا که متوجه شده می تواند به لیگ برتر صعود کند بهتر است به زیر ساخت ها توجه بیشتری نماید. البته این تیم با بودجه شخصی اداره می شود  و طبیعتا توجه به زیر ساخت ها وظیفه مدیران شهری و استانی است. محسن عاشوری هم در زمره مربیانی است که نشان داده می تواند در فوتبال حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. مربی ای که به دنبال سبک 2-4-4 و فوتبال رو به جلو است؛ البته او از سال ها کار در تیم هایی چون پرسپولیس – پیکان – پاس و ... تجربیات گرانبهایی اندوخته و بدون شک موفقیت او در تیم خوشه طلایی بی دلیل نبود. قهرمانی در لیگ 2 و مدعی در لیگ یک. قطعا در آینده ای نزدیک به عنوان یکی از مربیان صاحب سبک در فوتبال کشور جایگاه بهتری را برای خود خواهد دید.

 

 

3-غلامرضا عنایتی


بازیکن سابق استقلال در قامت مربی شروع خوبی با قشقایی نداشت. او خیلی زود متوجه شد نمی تواند دراین تیم ایده های خود را در مربیگری اجرایی کند؛ به همین خاطر کنار کشید و در ادامه مربی تیم هوادار شد. تیمی که در دور برگشت بازی ها از همه تیم ها بهتر امتیاز گرفت. حتی از تیم قهرمان. به نظر می رسد او اگر چند هفته زودتر به هوادار ملحق می شد چه بسا این تیم به جای آلومینیوم اراک به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود می کرد. هوادار به خوبی می دانست به خاطر امتیازات از دست رفته در دور رفت در دور برگشت با هر نتیجه ای به لیگ برتر صعود نخواهد کرد اما در برابر همه تیم ها فوتبال محکم و رو به جلویی ارایه داد و خیلی از تیم های مدعی را هم شکست داد. از جمله آلومینیوم اراک و حتی خوشه طلایی در هفته پایانی. این ها اتفاقات نشان می دهد غلامرضا عنایتی کارش را به خوبی بلد است و می تواند در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. هوادار به لطف تجربیاتی که این فصل کسب کرده از هم اکنون می تواند برای صعود به لیگ برتر در فصل آینده برنامه ریزی کند.

 

دسته یک غلامرضا عنایتی مجتبی حسینی هوادار تهران محسن عاشوری (مربی) مس کرمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک غلامرضا عنایتی مجتبی حسینی هوادار تهران مس کرمان برای صعود به لیگ برتر لیگ برتر صعود آلومینیوم اراک مجتبی حسینی محسن عاشوری لیگ برتر خوشه طلایی لیگ یک مس کرمان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا

داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل جاری فوتبال ایران مشخص شد که موعود بنیادی‌فر در انتخابی جنجالی بازی حیاتی پرسپولیس را سوت خواهد زد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل جاری ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در حالی یکشنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود که کمیته داوران اسامی داوران هر یک از دیدارها را مشخص کرد.

موعود بنیادی‌فرد این فصل ۳ بازی پرسپولیس را قضاوت کرده که این تیم مقابل سپاهان شکست خورد، با استقلال مساوی کرد و گل‌گهر را شکست داد. بازی دربی مقابل استقلال با جنجال پنالتی با کمک داور ویدیویی و درخواست پرسپولیس برای انتشار فایل گفتگوی داوران با سیستم رادیویی ، همراه شد که مدتها بنیادی‌فر را زیر تیغ انتفاد برد.

واقعا دادن ماموریت قضاوت برای پرسپولیس آنهم در چهارمین مرتبه طی یک فصل با تمام حساسیت های موجود، از تصمیمات جنجالی کمیته داوران است که می‌تواند به فاجعه‌ای بزرگتر بدل شود.

کوپال ناظمی هم دیدار استقلال - ذوب‌آهن را سوت خواهد زد. استقلال این فصل در تنها دیدار خود با قضاوت ناظمی از سپاهان شکست خورد و تنها شکست فصل خود را تجربه کرد.

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 گل گهر سیرجان- شمس آذر قزوین 

داور: ایمان کهیش کمک ها: حسن ظهیری، حامد تازه پور و حامد سیری ناظر: ایرج نظری

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان

داور: پیام حیدری کمک ها: حسین مرادی، عباس پورحمیدی و امیر ایار ناظر: حسین خانبان

پیکان تهران - آلومینیوم اراک

داور: محمدحسین زاهدی فرد کمک ها: مهدی شفیعی، بهزاد پناهی و محمدعلی صلاحی ناظر: رسول فروغی

سپاهان - استقلال خوزستان 

داور: حسن اکرمی کمک ها: مهدی سیفی، محسن بابایی و فرزاد منصوری ناظر: سعید بطحایی

نساجی قائمشهر - پرسپولیس

داور: موعود بنیادی فر کمک ها: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی ناظر:محسن قهرمانی

ملوان انزلی - هوادار تهران

داور:میثم حیدری کمک ها: یعقوب حجتی،علیرضا طاهرخانی و پوریا افشاریان ناظر: فریدون اصفهانیان

فولاد خوزستان - تراکتور تبریز

داور:بیژن حیدری کمک ها: علی احمدی، یوسف مغروری و مسعود حقیقی ناظر: حسن کامرانی فر

استقلال - ذوب آهن اصفهان

داور:کوپال ناظمی کمک ها:امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی و شبیر بهروزی ناظر: محمدرضا ابوالفضلی

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست