Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در گفتگویی در مورد ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر خانه‌های خالی، گفت: ایراداتی که بنده مطالعه کردم، ایرادات اساسی نیست. در واقع شورای نگهبان بیشتر نقاط ابهام را مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه در جلسه بعدی کمیسیون اقتصادی این موضوعات را با حضور نماینده شورای نگهبان رفع ابهام خواهیم کرد، افزود: قطعاً تلاش خواهیم کرد تا آنچه که شورای نگهبان مدنظر دارد، تامین شود تا این طرح را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قم در مجلس گفت: ما علاقه‌مند هستیم که این طرح هر چه سریع‌تر به اجرا دربیاید. یکی از ایرادات شورای نگهبان به این طرح این است که تعریفی از خانه‌های خالی نشده است و یا اینکه در مورد قید چهار ماه، مطرح شده است که اگر در طول این مدت خانه‌ها اجاره داده شود، چه اتفاقی می‌افتد؟

منبع: الف

کلیدواژه: شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است

به گزارش جماران؛ یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: قانون مهریه ۲ الی ۳ سال است که معطل مانده و دست هیات رییسه است.

‌کاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با ایلنا درباره تعیین تکلیف قانون مهریه و بحث مالیات بر آن گفت: منتظر هستیم فعلا دست هیئت رئیسه است و ۲ الی ۳ سال است که معطل است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی درباره اینکه در جامعه مطرح می‌شود چرا برای هر چیزی مالیات در نظر گرفته می‌شود و افکار عمومی این مطلب را به کمبود بودجه کشور ارتباط می‌دهد، بیان کرد: ما مخالف مالیات بستن‌های بیخود هستیم، همیشه من مخالف بودم.


 

دیگر خبرها

  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند