Web Analytics Made Easy - Statcounter

علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :۸ پروژه ورزشی در هفته دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 سید محمد تقی علوی ، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرگزاری برنا اظهار داشت؛ 8پروژه در شهرستان های بویراحمد ،دنا کهگیلویه و گچساران در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی ، مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص این پروژه ها افزود:مجموعه ورزشی دهکده ساحلی شهر یاسوج کلنگ زنی و زمین چمن مصنوعی روستای نقاره خانه در شهرستان بویراحمد افتتاح می شود.

 مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح سه پروژه ورزشی در شهرستان کهگیلویه خبر و زمین چمن  مصنوعی دشت آزادی ،زمین چمن مصنوعی قلعه دختر و زمین چمن مصنوعی کلایی را از پروژه های افتتاحی شهرستان کهگیلویه برشمرد.

علوی ،افتتاح دو پروژه مهم ، خانه جوان سیسخت و سالن ورزشی روستای تمنک بعنوان دو پروژه افتتاحی در شهرستان دنا عنوان و ادامه داد: زمین چمن مصنوعی شهید افراز در شهر گچساران تنها پروژه افتتاحی در هفته دولت در این شهرستان است.

مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد محل اعتبارات پروژه ها را هدایای خاص وزارت نفت و استانی عنوان و بیان داشت :با افتتاح این هشت پروژه ،سرانه فضای ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد از 93 صدم به 94 صدم متر مربع افزایش و ارتقاء خواهد  یافت.

علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از حمایت ها و پیگیریهای سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و معاونین ،کلانتری استاندار و معاونین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در توسعه و ارتقای زیر ساخت های عمرانی و فرهنگی ورزش و جوانان استان تصریح کرد :مبلغ هزینه شده پروژه های افتتاحی چهار میلیارد و 400 میلیون تومان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دولت ورزش و جوانان کهگیلویه مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد زمین چمن مصنوعی هفته دولت کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های هفته معلم با نواختن زنگ سپاس معلم و شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: آیین نمادین زنگ «سپاس معلم» یازدهم اردیبهشت ماه با حضور مسئولان استانی ساعت ۸ صبح در دبستان پسرانه شاهد یاسوج، نواخته خواهد شد. وی ادامه داد: با اشاره به تقارن هفته کارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم، شعار امسال بسیار میمون و خوشایند است و دارای ارتباط محسوسی با یکدیگر است. پویایی و شکوفایی اقتصادی از زحمات کارگران رقم می‌خورد و شکوفایی فرهنگی با تلاش و کوشش فرهیختگان فرهنگی به اوج می‌رسد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228464 برچسب‌ها دانش آموز

دیگر خبرها

  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود