Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: تیم فوتبال علم و ادب با ۲۰ درصد توان خود به اراک سفر کرد و هفت گل از آلومینیوم خورد، ولی مقابل ما با تمام توان ایستاد. - اخبار ورزشی -

محمود محمودی‌نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره بازماندن تیم مس کرمان از صعود به لیگ برتر به خاطر یک تفاضل گل کمتر نسبت به تیم آلومینیوم اراک، اظهار داشت: ما وظیفه داریم که تلاش‌مان را تا آخرین لحظه انجام دهیم، ولی بعضی وقت‌ها در عین شایستگی اتفاقات خوبی نمی‌افتد و ان‌شاءالله فصل بعد بتوانیم جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: من ابتدا به تیم خوب داماش تبریک می‌گویم که جوانمردانه روبه‌روی آلومینیوم بازی کرد و سپس به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم که توانست به لیگ برتر صعود کند، اما نکته خیلی مهم این است که باید عدالت در همه چیز رعایت شود. ما فوتبالی هستیم و عملکرد و ماهیت تک تک باشگاه‌ها به هم ارتباط دارد. ما نمی‌توانیم بگوییم یک اتفاقی که در باشگاهی مثل علم و ادب رخ می‌دهد به کسی ربطی ندارد!

مدیرعامل باشگاه مس کرمان تصریح کرد: ما در فوتبال کشور یک خانواده هستیم و باید از مرام و جوانمردی دفاع کنیم. ما روز گذشته ناکام بودیم و با اختلاف یک گل به لیگ برتر نرفتیم، تیمی که 15 ماه برنامه‌ریزی، سعی و تلاش کرده بود، ولی یک نکته می‌گویم و از شما می‌خواهم به آن فکر کنید. تیمی که روز گذشته با تمام قوا مقابل ما بازی کرد، در بازی‌های قبل هفت، هشت بازیکنش تیم را رها کرده و رفته بودند و نتایج قبل تیم علم و ادب بدون آنها رقم خورده بود. همین تیم بدون بازیکنان اصلی و با 20 درصد توان به اراک رفت و مقابل آلومینیوم هفت گل خورد و ما را به لحاظ تفاضل گل از این تیم عقب انداخت. علم و ادب عدالت را رعایت نکرد و با 20 درصد توان به اراک رفت و حتی شنیدیم در نیمه دوم آن بازی، بازیکنی نداشتند تا به زمین بفرستند، ولی در هفته پایانی تمام بازیکنان این تیم بازگشتند و به نحوی دیگر جلوی ما بازی کردند.

محمودی‌نیا در ادامه با بیان اینکه سهیل مهدی و مسئولان دیگر سازمان لیگ روز گذشته در ورزشگاه بودند و بازی را دیدند، گفت: سهیل مهدی دید که علم و ادب چطور با چنگ و دندان جلوی تیم ما ایستاد. حق فوتبال و جوانمردی همین است، ولی نه فقط مقابل ما بلکه در تمام بازی‌ها. خود سهیل مهدی هم می‌گفت از شانس شما دروازه‌بان حریف خوب است. دروازه‌بانی که در بیشتر هفته‌ها نبود، جلوی ما با تمام توان ایستاد. این خوب است، ولی چرا هفته‌های قبل به یک شکل دیگر رقم خورد؟

وی درباره درگیری بازیکنان تیمش با عوامل بازی در پایان مسابقه نیز توضیح داد: بحث جابه‌جایی زمین و اینکه گفته بودند به برخی بازیکنان علم و ادب پول داده‌اند باعث شد تا بچه‌ها ناراحت و عصبانی باشند. به‌هرحال بچه‌ها بازی سختی داشتند و ناراحت بودند، اما شخصی با دوربین روی چمن رفته و مثل اینکه حرفی به بازیکنان زده بود که ناراحتی و درگیری را به دنبال داشته است. اصلاً ذات خبرنگاری این نیست که با بازیکنان درگیر شود. من از آن شخص خواهش کردم که از زمین بیرون برود، اما او مقاوت کرد و این اتفاق افتاد.

«به‌هرحال باشگاه علم و ادب بازی جوانمردانه‌ای انجام داد و به نظر می‌رسید بازیکنان مس کرمان ناراحت بودند که چرا تیم حریف از آنها کم گل خورده است.»، مدیرعامل باشگاه مس کرمان در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما ناراحت نبودیم چرا کم گل خورده‌اند، ما ناراحت بودیم که چرا این تیم در اراک به نحو دیگری بازی کرد. من مستند حرف می‌ز‌نم. فیلم بازی‌ها موجود است و شما ببینید. ما نباید عصبانی شویم، اما کسی که وسط زمین بود و فیلمبرداری می‌کرد باعث این اتفاق شد.

محمودی‌نیا در واکنش به این سوال که آیا به نظر او پولی بین دو باشگاه آلومینیوم اراک و علم و ادب تبریز رد و بدل شده بود؟ عنوان کرد: من کلی گفتم، اگر اتفاقی غیراصولی رخ دهد همه چیز به‌هم می‌خورد. شما نگاه کنید من شنیدم اعضای تیم حریف حتی شارژ مالی هم شده بودند. حالا نمی‌گویم از سمت چه باشگاهی، چون چیزی نمی‌دانم، ولی بچه‌ها این موضوع را شنیده بودند و در فضای مجازی هم همه می‌گفتند. به‌هرحال بچه‌ها جوان هستند و این حرف‌ها روی آنها تأثیر می‌گذارد. این موضوع ها باید بررسی شود.

وی گفت: زمین بازی را عوض می‌کنند و از شهر دیگر برای تبریز پرژکتور می‌فرستند و مربی حریف تمام امکانات شهر را برای موفقیت تیم تبریزی هماهنگ می‌کند. وقتی فدراسیون تصمیم می‌گیرد زمین بازی را عوض کند و حتی نامه هم می‌زند، ولی به یکباره پنجشنبه اعلام می‌کنند فدراسیون خودش تغییر موضع داده است، حتماً به خاطر فشار و رایزنی بوده که نمی‌دانم چطور انجام شده است. اینها بار روانی داشت، ولی ما مردانه بازی کردیم و در پایان بازی بچه‌ها ناراحت بودند که چرا علم و ادب مردانه و با تمام قدرت در همه بازی‌ها بازی نکرد. ما توقع داشتیم که عدالت رعایت شود. بازهم می‌گویم فیلم بازی‌ها را نگاه و مقایسه کنید که علم و ادب با چه قدرتی در اراک بازی کرد و با چه قدرتی هم مقابل ما به میدان آمد، اینها عدالت نیست.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در واکنش به این موضوع که گفته می‌شد حتی باشگاه مس با امیر قلعه‌نویی برای فصل آینده نیز صحبت کرده است، تصریح کرد: خیر، این را قبلاً تکذیب کرده بودم و بازهم تکذیب می‌کنم. از سمت باشگاه مس هیچ صحبتی با هیچ‌کس نشده است.

بیانیه تند باشگاه مس کرمان پس از بازماندن از صعود به لیگ برتر

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ دسته اول فوتبال تیم فوتبال مس کرمان بیشتر بخوانید... بیانیه تند باشگاه مس کرمان پس از بازماندن از صعود به لیگ برتر مس کرمان از صعود به لیگ برتر فوتبال بازماند لیگ دسته اول فوتبال| صعود آلومینیوم اراک به لیگ برتر؛ مس کرمان یک گل کم آورد/ سقوط نیروی زمینی به لیگ دسته دوم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بیانیه تند باشگاه مس کرمان پس از بازماندن از صعود به لیگ برتر مس کرمان از صعود به لیگ برتر فوتبال بازماند لیگ دسته اول فوتبال| صعود آلومینیوم اراک به لیگ برتر؛ مس کرمان یک گل کم آورد/ سقوط نیروی زمینی به لیگ دسته دوم واژه های کاربردی مرتبط لیگ دسته اول فوتبال تیم فوتبال مس کرمان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ اروپا| سویا با شکست منچستریونایتد فینالیست شد ۲ فنونی‌زاده: در حضور سیدجلال، بازیکنان دیگر نباید با داور صحبت کنند/ شانس پیروزی پرسپولیس در دربی ۶۰ به ۴۰ است ۳ تمجید: در صورت تمایل استقلال به تیمداری، با پرسپولیس هم مذاکره خواهیم کرد/ با پول یک بازیکن فوتبال می‌توان در تکواندو تیمداری کرد ۴ نخستین حضور بیرانوند در فهرست آنتورپ + عکس ۵ مدد جباری: بعد از ۳۰ سال آبروی مرا بردند/ آقای مجیدی! مشکل من چیست؟ ۶ پیروزی ۶ گله هم‌تیمی‌های صادق محرمی در گام نخست ۷ ادامه حاشیه‌‌های عجیب مدافع استقلال ۸ جشن قهرمانی مس رفسنجان در لیگ دسته اول فوتبال برگزار شد مهمترین اخبار ورزشی فنونی‌زاده: در حضور سیدجلال، بازیکنان دیگر نباید با داور صحبت کنند/ شانس پیروزی پرسپولیس در دربی ۶۰ به ۴۰ است تمجید: در صورت تمایل استقلال به تیمداری، با پرسپولیس هم مذاکره خواهیم کرد/ با پول یک بازیکن فوتبال می‌توان در تکواندو تیمداری کرد مدیرعامل مس کرمان: علم و ادب با ۲۰ درصد توان به اراک رفت اما با تمام توان مقابل ما بازی کرد/ شنیدیم به آنها پول داده بودند! دغدغه کمیته داوران برای انتخاب داور دربی مهمترین اخبار تسنیم سناتور روس: آمریکا دوباره خود را در شورای امنیت در انزوای تحقیرآمیز یافت سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ جنگ خاموش ــ ۲۱| جای خالی "صادرات گاز" در مطالبه‌گری مجلس/ آیا نمایندگان هم متوجه "جنگ خاموش" نیستند؟ معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲سال رشد بالا طبیعی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال تیم فوتبال مس کرمان لیگ دسته اول فوتبال تیم فوتبال مس کرمان مدیرعامل باشگاه مس کرمان لیگ دسته اول فوتبال صعود به لیگ برتر ما با تمام توان آلومینیوم اراک علم و ادب ما بازی مقابل ما بازی ها بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس

اوستون اورونوف به حذف مقابل آلومینیوم اراک واکنش نشان داد.

طرفداری | اوستون اورونوف پست جدیدی را منتشر کرد.

پرسپولیس در رقابت های جام حذفی در یک مسابقه دیدنی و زیبا مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد تا از گردانه رقابت ها کنار برود. همین موضوع با واکنش اوستون اورنوف که در این بازی یک گل هم زد همراه شده و او نوشته است:

ارتش سرخ. من به شما افتخار می‌کنم و بسیار خوشحالم که در این تیم با شما بازی می‌کنم.

اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم