Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@19:53:02 GMT

ترکیه: اظهار نظر ارمنستان درباره مدیترانه شرقی گستاخانه است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۳۶۱۷

ترکیه: اظهار نظر ارمنستان درباره مدیترانه شرقی گستاخانه است

‍‍‍‍‍‍

وزارت امور خارجه ترکیه اظهار نظر ارمنستان درباره شرق دریای مدیترانه را گستاخانه و ناشی از بی مسئولیتی این کشور دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آناتولی، حامی آکسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه طی پاسخ کتبی به اظهارات ارمنستان در ارتباط با فعالیت‌های اکتشافی کشور در شرق دریای مدیترانه گفت: اظهار نظر ایروان در این خصوص گستاخانه و ناشی از بی مسئولیتی این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ارمنستان درباره جغرافیای جهان و جایگاهش در این جغرافیا دچار اشتباهی اساسی شده است، تصریح کرد: موضوع مورد بحث در اینجا دریاچه سوان نیست بلکه مدیترانه شرقی است.

اعتراض ارمنستان به برگزاری مانور نظامی مشترک آذربایجان-ترکیه

آکسوی افزود: پس از اظهارات تحریک آمیز ارمنستان در مورد توافقنامه سور٬ ابراز عقیده این کشور در مورد دریای مدیترانه شرقی گستاخانه است. اظهار نظر امارات و فرانسه و همچنین ارمنستان که در مدیترانه شرقی هیچ حق و حقوقی ندارد نشانگر ابعاد جدیدی از توطئه های موذیانه علیه ترکیه است.

سخنگوی وزارت خارجه ترکیه بر تعهد آنکارا در حمایت از حقوق خود و ترکهای قبرس ناشی از قوانین بین المللی تاکید کرد و گفت: هیچ اتحادی نمی تواند از این امر جلوگیری کند. کسانی که فکر دیگری به غیر از این دارند از تاریخ درس نگرفته اند.

وی همچنین بر تداوم حمایت همه جانبه از آذربایجان تاکید کرد.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,1414/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ترکیه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ترکیه پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ شورای همکاری خلیج فارس بالاخره سکوت خود را شکست اما نه علیه امارات ! ۲ امارات کاردار ایران را احضار کرد‎ ۳ زمان استفاده همگانی از واکسن روسی علیه کرونا مشخص شد ۴ عربستان|افشای درخواست بن‌سلمان از آمریکا به عنوان پیش شرط عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ۵ عطوان: سیلی محکم شورای امنیت افول آمریکا را اثبات کرد/ ایران نسخه ترامپ در انتخابات را پیچید ۶ آسمان کابوس صهیونیست‌ها؛ ثبت ۱۷ مورد آتش سوزی در اراضی اشغالی درپی پرتاب بالن‌های آتش‌زا ۷ بولتون در وال استریت ژورنال: مکانیزم ماشه ارزش ریسک کردن ندارد ۸ عراق|پیام مسعود بارزانی به مصطفی الکاظمی/ تأکید بر لزوم توافق اربیل ــ بغداد مهمترین اخبار بین الملل چرا امارات عادی سازی رسمی روابط با رژیم اسرائیل را آغاز کرد؟۲- زیرساخت‌هایی که پنهانی ایجاد شد بولتون در وال استریت ژورنال: مکانیزم ماشه ارزش ریسک کردن ندارد ریابکوف: نشست سران درباره برجام باید فوراً برگزار شود تلاش ترامپ برای دیدار با پوتین قبل از انتخابات ریاست جمهوری مهمترین اخبار تسنیم سناتور روس: آمریکا دوباره خود را در شورای امنیت در انزوای تحقیرآمیز یافت سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ جنگ خاموش ــ ۲۱| جای خالی "صادرات گاز" در مطالبه‌گری مجلس/ آیا نمایندگان هم متوجه "جنگ خاموش" نیستند؟ معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲سال رشد بالا طبیعی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ترکیه مدیترانه شرقی اظهار نظر بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبه سوئیفت ایران از طریق ارز‌های ملی راه‌اندازی شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ضیغمی؛ رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، اظهار کرد: ۱۰۳ کشور برای حضور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

ضیغمی در پاسخ به سوالی در ارتباط با ورود هیئت تجاری از کشور کره شمالی به ایران برای بازدید از این نمایشگاه گفت: این کشور نیز مانند سایر کشور‌ها برای بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی به ایران آمده است.

وی اظهار کرد: کشور‌های دیگری که با ایران در حوزه‌های نفت همکاری می‌کنند، ظرفیت‌های دیگر ایران را نمی‌دانند و حتی بسیاری از کشور‌های دوست و همسایه نیز به ظرفیت‌های صادراتی ایران آگاه نیستند که امیدواریم این نمایشگاه زمینه را برای شناخت ظرفیت‌های صادراتی ایران در بخش‌های دیگری به غیر پتروشیمی، نفت و فولاد بشناساند.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در پاسخ به سوالی در خصوص چگونگی نقل و انتقال پول با دیگر کشور‌ها گفت: در روش‌های پولی و بانکی و شبه سوئیفت اتفاقات خوبی روی داده است و با نزدیک به ۱۰ کشور تعاملات مستقیم مالی و از طریق ارز‌های ملی انجام می‌دهیم، اما به دلیل محرمانگی درباره آن‌ها تبلیغات نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • شبه سوئیفت ایران از طریق ارز‌های ملی راه‌اندازی شد
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله