Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام فاتح از جلب مشارکت‌های خیران برای ترویج فرهنگ و معارف مهدویت به همت مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: تربیت نسل منتظر، برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌ها و ساماندهی تشکل‌ها و فعالان مهدوی در این راستا انجام می‌شود.

حجت الاسلام «علی فاتح» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان از اجرای طرح جلب مشارکت های مردمی به منظور ترویج فرهنگ و معارف مهدوی به همت معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد و اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران برای ارائه خدمات فرهنگی معارفی به کودکان و نوجوانان و تبلیغ و ترویج مهدویت ویژه این گروه سنی حساس، اقدام به اجرای این طرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر خدمات معارفی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: تربیت نسل منتظر و توجه به امور جوانان، خانواده و بانوان از طریق برنامه ریزی متمرکز، و ورود اثرگذار در عرصه هایی همچون امر به معروف و نهی از منکر و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی و ارائه خدمات مشاوره ای در دو سطح عمومی و تخصصی در زمینه های همچون تربیت فرزند، روابط زوجین، حقوقی و ... نیز با جلب مشارکت های مردمی دنبال می شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: علاوه بر این، ارائه خدمات فرهنگی معارفی به اردوها و کاروان های زیارتی از داخل و خارج کشور که در مناسبت های مختلف در طول سال در میعاد منتظران حضور می یابند و ساماندهی تشکل ها و فعالان مهدوی نیز در صورت همراهی مهدی باوران و مهدی یاوران با مسجد انجام می شود.

 

حجت الاسلام فاتح تاکید کرد: همچنین، طراحی و برگزاری همایش ها و نمایشگاه های مهدوی، برگزاری کارگاه های آموزشی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در حوزه هایی همچون تربیت مربی و نیز ترویج فرهنگ کتابخوانی مهدوی به ویژه در فضای مجازی نیز از این مجرا صورت می گیرد.

 

وی درباره نحوه مشارکت منتظران و مهدی باوران در اجرای طرح ترویج فرهنگ و معارف مهدویت، خاطرنشان کرد: شماره حساب بانک ملت 5121070419 و شماره کارت 6104337431311883 برای مشارکت خیران و نیکوکاران در این طرح در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد تراز اسلامی سبک زندگی اسلامی مسجد مقدس جمکران مسجد مقدس جمکران ترویج فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران

همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام که در عملیات کربلای۵ و عاشورا به فیض شهادت نائل شدند؛ با حضور عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی استان قم و زائران و منتظران برگزار و روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد.

پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، در خاک مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229157

دیگر خبرها

  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام
  • تکریم معلم تکریم دانایی و بزرگداشت کارگر تکریم توانایی است
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • تهرانی‌ها منتظر باران باشند
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها