Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: پروژه در حال ساخت جاده جدید سنندج - مریوان(تیژتیز گاران) حدود ۸۰ درصد پیشرفت دارد و امسال نیز برای تکمیل آن ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمدصدیق ثابتی روز دوشنبه در حاشیه بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان از پروژه جاده جدید سنندج - مریوان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جاده برای اتمام نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است که پیش از این ۸۰ میلیارد تومان از محل کمک های دفتر رهبر معظم انقلاب، ۵۰ میلیارد از محل منابع استانی و ۲۰ میلیارد تومان از محل منابع توسعه متوازن تخصیص یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز به تازگی از محل منابع استانی و ملی به این طرح تخصیص پیدا کرده است افزود: تاکنون ۳۸۲ میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است و با توجه به اعتبارات تخصیص یافته، امسال این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: طرح جاده جدید سنندج - مریوان نیز به طول ۵۳ کیلومتر بوده که تقاطع تیژتیژ - گاران (از سمت سنندج) در ۶ قطعه به پیمان رفته که با بهره‌برداری از آن مسیر ۱۵۲ کیلومتری محور قدیمی این محور حدود ۲۵ کیلومتر کمتر خواهد شد.

محور قدیمی و در دست بهره‌برداری سنندج - مریوان - باشماق به طول تقریبی ۱۵۳ کیلومتر است که مرکز استان را به شهرستان مریوان و نقطه مرزی باشماق اتصال می‌دهد و با تجهیز و ارتقای درجه و کیفیت این مسیر می‌توان کشور را از نقطه مرزی باشماق به شبکه بزرگراه شماره ۲ آسیایی موسوم به ۲ AH متصل کرد.

هم اکنون مدت زمان طی شده در محور قدیمی ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه است و پس از افتتاح به نصف کاهش پیدا می‌کند.

استان کردستان دارای هشت هزار و هشت کیلومتر راه شریانی، غیرشریانی و روستایی بوده که شامل یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر بین شهری (شریانی و غیرشریانی) و ۶ هزار و ۱۹۰ کیلومتر روستایی است.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: میلیارد تومان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دریاچه زریبار مریوان سرریز کرد

دریاچه زریبار پس از بارش‌های بسیار خوب چند روز اخیر به بالاترین سطح خود رسید و سرریز کرد.

کد خبر 751269

دیگر خبرها

  • پرترددترین جاده کشور کدام است؟
  • هزینه‌کرد ۲۰۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق چالدران
  • هزینه‌کرد ۲۰۰۰ میلیاردریالی دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق چالدران
  • آغاز اصلاح حادثه‌خیزترین تقاطع جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای راه‌های سیستان و بلوچستان نیاز است
  • ارتقای راههای سیستان و بلوچستان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • شرایط برگزاری انتخابات درخوسف برقرار است
  • فیلم| دریاچه زریبار مریوان سرریز کرد
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل