Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@01:31:38 GMT

صف‌ فروش ۵هزار میلیارد تومانی امروز بورس

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۳۷۲۱

صف‌ فروش ۵هزار میلیارد تومانی امروز بورس

به گزارش اقتصاد آنلاین، تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید سیتا، ونیکی و وآیند به چشم می‌خورد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش دی، ثشاهد و خودرو در نوبت انتظار است به طوری که فقط برای سهام بانک دی حدود ۵۰۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

 ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع دو هزار و ۳۰۰میلیارد تومان (۶۶ درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر دو هزار و ۵۰۰میلیارد تومان (۴۸درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۳۵نماد و حجم صف‌های فروش در ۸۱نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بهساز کاشانه تهران (ثبهساز) به ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

 "سیمان" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۵۰۰ میلیارد تومان است. از سویی دیگر گروه "خودرو و ساخت قطعات" با فشار فروش ۹۴۰میلیارد تومانی همراه است و پس از آن گروه "انبوه‌سازی، املاک و مستغلات" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۶۳۰میلیارد تومان می‌شود.

 

پربیننده ترین قیمت دلار ۲۷مرداد ماه ۱۳۹۹ جدیدترین خبر برای دارندگان سهام عدالت طلا به کانال ۹۰۰هزار تومان بازگشت/ سکه ۳۵۰هزار تومان ارزان شد قیمت دلار احتمال تداوم ریزش بازار / بازار سرمایه در روزهای آینده وضعیت بهتری خواهد داشت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس تهران سهام سهام عدالت بورس بازار سرمایه بازار سهام شاخص بورس تهران آموزش بورس قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!

بازار سهام روز دوشنبه شاهد ریزش قیمت سهام بانک‌هایی بود که مالک باشگاه پرسپولیس شدند.

به گزارش اکوایران، بورس تهران بعد از ظهر روز شنبه با اعلام خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همراه بود. شش بانکی که ۸۵ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس تهران را مالک شدند؛ روز یکشنبه با روند‌های معاملاتی متفاوتی همراه بودند، اما با نهایی شدن معامله سهام این باشگاه در روز دوشنبه، شاهد ریزش قیمت سهام بانک‌های خریدار پرسپولیس بودیم.

بانک شهر که با تملک ۳۰ درصدی، بیشترین میزان مالکیت پرسپولیس را به دست آورد؛ دیروز با خروج جریان پول حقیقی از سهام خود، در کنار ریزش ۳۲ صدم درصدی قیمت پایانی سهام وشهر مواجه بود.

سهام دو بانک ملت و تجارت که هر کدام ۲۰ درصد از مالکیت پرسپولیس را به دست آوردند؛ با وجود افزایش مالکیت حقیقی، شاهد کاهش قیمت بودند. دو بانک صادرات و اقتصاد نوین نیز که هرکدام ۵ درصد از سهام پرسپولیس را خریداری کردند نیز، با کاهش قیمت و خروج جریان پول حقیقی مواجه بودند و بانک رفاه نیز با توقف نماد خود در بازار پایه زرد فرابورس مواجه است.

نکته قابل توجه دیگر در روند قیمتی سهام این پنج بانک، افزایش قیمت یک دست آن‌ها در روز یکشنبه بوده که با نهایی شدن معامله سهام پرسپولیس معکوس شد.

دیروز به گفته معاون واگذاری سهام و دارایی‌های خصوصی‌سازی، برای باشگاه استقلال قیمت هر سهم ۳ هزار و ۴۶ ریال با ارزش پایه کل تقریبا ۲ هزار و ۷۹۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شد. برای باشگاه پرسپولیس نیز قیمت هر سهم ۳ هزار و ۵۸۰ ریال با ارزش پایه کل تقریبا ۳۲۰۰ میلیارد تومان سهام‌ها معامله شد.

دیگر خبرها

  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بورس تغییر جهت داد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟