Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@13:52:11 GMT

نرخ مصوب گوشت در استان یزد ۹۹ هزار تومان است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۳۸۸۸

نرخ مصوب گوشت در استان یزد ۹۹ هزار تومان است

معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد قیمت مصوب گوشت ۹۹ هزار تومان است و فروش فراتر از نرخ مصوب تخلف محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، تورم و بی‌ثباتی گسترده در قیمت اجناس مختلف بازار سبب شده که علاوه بر ایجاد سردرگمی برای مردم نسبت به وضعیت قیمت محصولات، عده‌ای معدود از بازاریان هم اقدام به سوء استفاده و گران‌فروشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله محصولاتی که در طول ماه‌های اخیر قیمت‌های مختلفی را تجربه کرده و مدام در حال کم و زیاد شدن بوده، بحث گوشت قرمز است که علاوه بر افزایش سرسام‌آور قیمت، متاسفانه با تخلفات گسترده در حوزه قیمت فروش هم روبه رو بوده است.

در حالی که مسئولان در طول ماه‌های گذشته قیمت‌هایی را برای انواع گوشت اعلام کرده‌اند اما این موضوع منجر به ایجاد ثبات در بازار نشد و همچنان مغازه‌های مختلف قیمت‌های متنوعی را برای گوشت خود به مشتریان اعلام ‌می‌کنند.

این موضوع سبب شده که قیمت در بازار به صورت غیرقابل قبولی افزایش پیدا کند و عملا گوشت از سفره زندگی بسیاری از مردم حذف شود و در مقابل برخی افراد هم پول خوبی از این سوء استفاده به جیب بزنند.

تولید گوشت قرمز 19 درصد افزایش یافتگزارش| خودنمایی گوشت قرمز در ویترین مغازه‌ها با طعم تلخ گرانی/ دلالان دام‌های زنده را قاچاق می‌کنندگوشت قرمز در بیرجند گران شد

علی افشار پور معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: قیمت مصوب برای مصرف‌کننده‌گان 99 هزار تومان است و هیچ کس اجازه فروش گوشت به قیمت بالاتر را ندارد.

افشارپور گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در جلسه‌ای که با حضور اتحادیه‌ صنف، نمایندگان کشتارگاه و سازمان برگزار شد نرخ اعلام شده فروش گوشت درب مغازه‌ها 99 هزار تومان خواهد بود و فراتر از نرخ تخلف محسوب می‌شود.

وی افزود: مردم می‌تواند با شماره‌گیری سامانه 124 تخلفات و گران‌فروشی برخی از مغازه‌های سطح شهر را به سازمان گزارش دهند تا از طریق سازمان، نمایندگان بازرسی و اتحادیه به تخلفات رسیدگی شود.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد همچنین اعلام کرد هیچ گونه افزایش قیمتی در لبنیات ایجاد نشده است و اگر قیمت بیشتر از توسط فروشنده مشاهده شد این گونه تخلفات را هم با سامانه 124 اطلاع‌رسانی کنند.

با توجه به اینکه از سوی برخی قصابی‌های یزد اعلام شده بود که قیمت خرید گوشت از کشتارگاه برای آنها بالاتر از 100 هزار تومان است و عملا امکان فروش گوشت به قیمت مصوب وجود ندارد، معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد به خبرنگار تسنیم در یزد گفت که در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه، شهروندان یا قصابی‌ها مراتب تخلف را به سازمان صمت اعلام کرده تا اقدام به رسیدگی شود.

انتهای پیام/781/ح

R41376/P/S6,76/CT7 بیشتر بخوانید... تصمیمات تنظیم بازار برای لوازم خانگی و گوشت قرمز/ تأمین ویژه ارز مواد اولیه اصفهان| دام ارزان قیمت گوشت قرمز را کاهش می‌دهد/ دولت به فعالیت دامداران نظارت داشته باشد واردات ۱۵۰ هزار تن گوشت قرمز به کشور؛ با کمک عشایر واردات را قطع می‌کنیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تصمیمات تنظیم بازار برای لوازم خانگی و گوشت قرمز/ تأمین ویژه ارز مواد اولیه اصفهان| دام ارزان قیمت گوشت قرمز را کاهش می‌دهد/ دولت به فعالیت دامداران نظارت داشته باشد واردات ۱۵۰ هزار تن گوشت قرمز به کشور؛ با کمک عشایر واردات را قطع می‌کنیم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ مالکیت ۷ درصد سهام عدالت کشور در دستان مردم فارس/ ۶۰ درصد سهامداران مدیریت غیرمستقیم را برگزیدند ۲ نماینده ولی فقیه در کاشان را بیشتر بشناسید+بیوگرافی ۳ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ۴ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۵ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۶ سیطره بانک‌ها بر پروژه‌ها و واحدهای ‌صنعتی ‌سراسر کشور / تملک غیر‌باورانه‌ واحدهای تولیدی‌ از سوی بانک‌ها ۷ آشفتگی شدید در بازار کالاهای اساسی / افزایش ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصدی قیمت بسیاری از کالاها ۸ تحلیل سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از التهابات ارزی / دولت به سیاست‌های ‌اقتصاد مقاومتی بی‌توجهی‌ کرد مهمترین اخبار استانها ارادت بی‌پایان «اهل تسنن» ‌به سالار شهیدان /‌ روایت‌‌ علمای اهل تسنن ‌از ‌اشک بر مصایب امام حسین(ع) و ‌برپایی مراسم روضه ‌+ فیلم جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش: آمادگی رزمی نیروی زمینی ارتش ‌در تمام رده‌ها افزایش پیدا کرد / ایران با این تحریم‌ها از پای درنمی‌آید گزارش ویدئویی| ناگفته‌های ‌آزادگان ‌از دوران تلخ اسارت/ ‌رزمنده ۷۰ ساله ایرانی چگونه صدام را در حضور فرماندهانش تحقیر کرد‌? بازداشت ۲۳ اخلالگر ارز در شیراز / متهمان گردش مالی ۳ هزار میلیارد تومانی داشتند مهمترین اخبار تسنیم سناتور روس: آمریکا دوباره خود را در شورای امنیت در انزوای تحقیرآمیز یافت سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ جنگ خاموش ــ ۲۱| جای خالی "صادرات گاز" در مطالبه‌گری مجلس/ آیا نمایندگان هم متوجه "جنگ خاموش" نیستند؟ بیانیه ستادکل نیروهای مسلح : تهدیدات سایبری را با قدرت پاسخ می دهیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار تومان گوشت قرمز مغازه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود

منصور پوریان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار جمعیت دام سبک نسبت به سال های پیش گسترده بوده که این امر نیازمند بازار مناسب است.

به گفته او، بنابر اعلام مرکز آمار جمعیت دام سبک ۷۲ میلیون راس و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که براین اساس کمبودی در عرضه گوشت نداریم.

پوریان از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز خبر داد و گفت: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته واردات گوشت گرم در سایر استان ها توزیع می شود به طوریکه واردات به ۶۰۰ تن در روز می رسد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: واردات و توزیع مناسب گوشت منجر به اشباع شدن بازار می شود که در نتیجه این امر موجب شده تا دام زیادی روی دست تولیدکننده بماند که صادرات دام سیاست مناسبی در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت محسوب می شود.

او با بیان اینکه واردات کماکان ادامه دارد، افزود: با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، روند کاهشی به خود می گیرد و قیمت ها متعادل می‌شود.

پوریان گفت: عرضه گسترده دام زنده داخلی در نهایت منجر به دستیابی به قیمت واقعی گوشت قرمز تولید داخل می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان