Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:19:16 GMT

روند رشد سرمایه‌گذاری در دزفول همچنان پرشتاب در حال حرکت است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۴۰۳۲

روند رشد سرمایه‌گذاری در دزفول همچنان پرشتاب در حال حرکت است

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول،گفت: روند رشد سرمایه‌گذاری در دزفول همچنان پرشتاب در حال حرکت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، مهراب عبدالهی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در شهرستان دزفول چهار شهرک صنعتی و سه ناحیه صنعتی وجود داشته که قریب به 300 واحد صنعتی مجوز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روند رشد سرمایه‌گذاری در دزفول همچنان پرشتاب در حال حرکت است، افزود: بیشترین مجوزها در حوزه صنعت در استان خورستان در شهرستان دزفول صادر می‌شود؛ در سال 96، 79 مجوز، در سال 97 ، 106 مجوز، در سال98، 107 مجوز و همچنین در پنج ماه نخست سال99، 41 مجوز صنعتی صادر شده است

عبدالهی با اشاره به مجوزهایی که منجر به تولید و بهره‌برداری شده‌اند اشاره کرد و گفت: در سال 96، 19 واحد، در سال 97،  27واحد، در سال98، 30 واحد و همچنین در پنج ماه نخست سال جاری99، 6واحد بوده است؛ که قریب به پنج هزار نفر در حوزه صنعت دزفول مشغول به فعالیت هستند.

47 واحد صنعتی در حال رکورد هستند

وی با بیان اینکه 47 واحد صنعتی در دزفول در حال رکورد و یا غیرفعال هستند، گفت: عمده مشکلات این واحدهای صنعتی از جمله بدهی‌های معوقه بانکی، سرمایه گردشی، مالیات، بیمه و یا بر اساس آمایش سرزمینی طرح ایجاد نشده  و یا عدم رقابت پذیری با سایر واحدهای صنعتی بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول، بابیان اینکه سال گذشته 32 میلیون تومان جذب تسهیلات در صنعت دزفول داشته، گفت: 12 میلیارد تومان دیگر از سامانه کار جذب شده است.

خوزستان| نیروهای بومی در اولویت جذب کادر درمانی بیمارستان دزفول قرار دارندسازمان صمت دزفول بیش از 56 هزار عدد ماسک احتکار شده را کشف کرددزفول ایستاده در مقابل کرونا/ راه غلبه بر این ویروس منحوس همراهی مردم است

وی در ادامه، اظهار داشت: در سال 98 از 16 واحد تولیدی 30میلیون دلار صادرات به کشورهای از قبیل عمان، دبی، قطر، روسیه و آذربایجان بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول،گفت: در ماه‌های آذر و دی ماه محصولات شهرستان پربار هستند که روازنه 100تریلر، و از فرودین تا خرداد ماه 50تریلر از محصولات شهرستان دزفول صادر می‌شود.

 عبدالهی با بیان اینکه اختیارات اداره صنعت در شهرستان درباره مجوزات معدنی صفر است، گفت: شهرستان دزفول علاوه بر اینکه در کشاورزی قطب است در حوزه صنعت هم در حال تبدیل به یک ظرفیت مهم تبدیل می‌شود و نیز حوزه صنعت ظرفیت ایجاد شهرک معدنی را دارد.

هشت پرونده غیر مجاز معدن در شهرستان تشکیل شده است

وی با بیان اینکه هشت پرونده برداشت غیرمجاز در شهرستان دزفول تشکیل شده است، گفت: مجوز برداشت معدن از کف بستر بوده این در صورتی است که برخی از معدن‌های متخلف از کنار بستر برداشت کرده‌اند.

عبدالهی در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم درباره کمبود ماسک در شهرستان دزفول، اظهار داشت: از شیوع ویروس کرونا در دزفول پشتیبانی از کادر درمان بوده‌ایم تا در این باره کمبودی نباشد و خطوط تولید فعال باشند.

وی با اشاره به اینکه از یک واحد تولیدی در دزفول یک میلیون ماسک داشته، گفت: چهار واحد تولیدی ماسک و دستگاه اتوماتیک وارد شهرستان دزفول شده تا تولید ماسک  در شهرستان از 10هزار به 40هزار عدد می‌رسد تا مشکل کمبود ماسک حل شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول، در پاسخ سئوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه کارگاه‌های تولیدی بسیج با کمبود پارچه مواجه شده‌اند و نیمه فعال بوده، گفت: در حال پیگیری  هستیم تا هرچه زودتر این مشکل را رفع کنیم.

انتهای پیام/337/ع

R41468/P/S6,57/CT11 بیشتر بخوانید... شرایط برگزاری عزاداری‌های محرم یزد تابع تصمیم ستاد ملی کروناست کرونا در اروپا|از افزایش چشمگیر آمار مبتلایان روزانه در فرانسه تا هجوم توریست‌های انگلیسی برای بازگشت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شرایط برگزاری عزاداری‌های محرم یزد تابع تصمیم ستاد ملی کروناست کرونا در اروپا|از افزایش چشمگیر آمار مبتلایان روزانه در فرانسه تا هجوم توریست‌های انگلیسی برای بازگشت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ مالکیت ۷ درصد سهام عدالت کشور در دستان مردم فارس/ ۶۰ درصد سهامداران مدیریت غیرمستقیم را برگزیدند ۲ نماینده ولی فقیه در کاشان را بیشتر بشناسید+بیوگرافی ۳ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ۴ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۵ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۶ سیطره بانک‌ها بر پروژه‌ها و واحدهای ‌صنعتی ‌سراسر کشور / تملک غیر‌باورانه‌ واحدهای تولیدی‌ از سوی بانک‌ها ۷ آشفتگی شدید در بازار کالاهای اساسی / افزایش ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصدی قیمت بسیاری از کالاها ۸ تحلیل سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از التهابات ارزی / دولت به سیاست‌های ‌اقتصاد مقاومتی بی‌توجهی‌ کرد مهمترین اخبار استانها ارادت بی‌پایان «اهل تسنن» ‌به سالار شهیدان /‌ روایت‌‌ علمای اهل تسنن ‌از ‌اشک بر مصایب امام حسین(ع) و ‌برپایی مراسم روضه ‌+ فیلم توسعه مهندسی در بهشت گمشده ایران / ایجاد ‌‌یک بندر بزرگ اقیانوسی جدید در سواحل مکران‌ جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش: آمادگی رزمی نیروی زمینی ارتش ‌در تمام رده‌ها افزایش پیدا کرد / ایران با این تحریم‌ها از پای درنمی‌آید گزارش ویدئویی| ناگفته‌های ‌آزادگان ‌از دوران تلخ اسارت/ ‌رزمنده ۷۰ ساله ایرانی چگونه صدام را در حضور فرماندهانش تحقیر کرد‌? مهمترین اخبار تسنیم سناتور روس: آمریکا دوباره خود را در شورای امنیت در انزوای تحقیرآمیز یافت سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ جنگ خاموش ــ ۲۱| جای خالی "صادرات گاز" در مطالبه‌گری مجلس/ آیا نمایندگان هم متوجه "جنگ خاموش" نیستند؟ توسعه مهندسی در بهشت گمشده ایران / ایجاد ‌‌یک بندر بزرگ اقیانوسی جدید در سواحل مکران‌ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معدن و تجارت دزفول شهرستان دزفول رئیس اداره صنعت سرمایه گذاری حوزه صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو چهارشنبه شب در دیدار النصر و الخلیج در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان، دو گل به ثمر رساند تا تیمش با نتیجه 3-1 پیروز شود و به فینال صعود کند.

درخشش رونالدو در این مسابقه مورد توجه رسانه‌های مختلفی قرار گرفت. روزنامه «دیلی میل» با اشاره به اینکه رونالدو پس از اعلام پنالتی به سود النصر اجازه داد سادیو مانه پشت این ضربه بایستند، درباره نجابت و از خودگذشتگی رونالدو در این نوشت: رونالدو نشان داد که آنطور که برخی فکر می‌کنند، فقط به فکر خودش نیست.

این روزنامه تاکید کرد که رونالدو با وجود اینکه در جام جهانی بهترین پنالتی‌زن بود، در یک حرکت شگفت‌انگیز این فرصت را به هم‌تیمی سنگالی خود واگذار کرد.

وب‌سایت «اسپورت بایبل» نیز در گزارشی با اشاره به گل او رونالدو ابراز حیرت کرد و نوشت: رونالدو با پای چپش یک ضربه شگفت‌انگیز می‌زند. او هنوز هم توانایی این را دارد.

این گل همچنین مورد تحسین کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و یکی از آنها نوشت: چه پایانی، همیشه سطحی! آیا او تا هفتاد سالگی به این کار ادامه خواهد داد؟

یکی کاربر دیگه عنوان کرد: 99 درصد مهاجمان نمی‌توانند این حرکت را تقلید کنند و او هنوز هم دیوانه‌کننده است‌. یک پایان رویایی.

روزنامه «تاک اسپورت» نیز نوشت: بازیکنی که پنج‌بار توپ طلا را برد، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. او با وجود اینکه به دروازه نگاه نمی‌کرد، توپ را به طرز درخشانی وارد دروازه کرد.

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست