Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:21:44 GMT

تقویت منابع کتابخانه‌های استان زنجان تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۴۰۸۴

تقویت منابع کتابخانه‌های استان زنجان تا پایان سال

ایسنا/زنجان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: شمیم دانایی تا پایان سال ادامه دارد.

امیرعلی نیک‌بخش در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با اجرای طرح شمیم دانایی در کتابخانه‌های استان، اظهار کرد: طرح شمیم دانایی طرحی برای خرید کتاب و تکمیل منابع آن‌ها است.

وی افزود: این طرح از اول سال ۹۹ آغاز و تاکنون ۷ دوره از آن انجام شده‌ است که تا پایان سال نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول تصریح کرد: در نظر داریم امسال منابع کتابخانه‌ها را ارتقا داده و تقویت کنیم که در این طرح در همه کتابخانه‌های عمومی استان اجرا خواهدشد.

نیک‌بخش ادامه داد: در تلاش هستیم درآمدی که از طریق شهرداری‌ها وصول می‌کنیم نیز، به تامین منابع، زیباسازی و تجهیز کتابخانه‌ها اختصاص دهیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در رابطه با بازگشایی کتابخانه‌ها نیز، خاطرنشان کرد: در رابطه با تعطیلی و یا بازگشایی کتاب‌خانه‌های استان نیز تابع تصمیمات ستاد پیشگیری از کرونا در استان هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری زنجان کتابخانه های عمومی کتابخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز روند کاهشی دما در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی بابیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان تا قسمتی ابری است، گفت: دمای هوا در استان به طور نسبی و تدریجی کاهش می‌یابد و تا اوایل هفته آینده شرایط ناپایدار جوی در زنجان برقرار است.

وی افزود: طی این مدت بارش پراکنده باران و رعد و برق را در نواحی مختلف شاهد خواهیم بود و برای روز جمعه بارش‌های گسترده تری پیش بینی شده است.

کارشناس هواشناسی استان با بیان اینکه وزش باد نسبتا شدید نیز در ساعاتی از بعدازظهر‌ها انتظار می‌رود، ادامه داد: فعالیت سامانه بارشی مستقر در استان با شدت کمتر در روز شنبه هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد برای استان، گفت: این هشدار از ظهر امروز تا اواخر وقت یکشنبه هفته آینده معتبر است.

سلطانی گفت:  به دلیل پیش بینی بارش‌های رگباری، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد که به شهروندان توصیه می‌شود در این مدت از توقف و تردد در حاشیه و حریم آنها و صعود به ارتفاعات به دلیل احتمال وقوع رعد و برق اجتناب کنند.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۳ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌ چشمگیر در روند مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه
  • ادعای رسانه صهیونیست:حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • رگبار، رعد و برق و وزش باد در زنجان پیش بینی شد
  • ظن ربوده‌شدن یسنا تقویت شد
  • تقدیر خبرگزاری تسنیم از ۳۰ معلم بازنشسته زنجان + فیلم
  • یسنا ربوده شده بود
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان