Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@13:33:34 GMT

کدام منطقه تهران کمترین ابتلا به کرونا را داشته است؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۴۲۰۲

کدام منطقه تهران کمترین ابتلا به کرونا را داشته است؟

شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: این منطقه با وجود متراکم بودن جمعیت، کمترین میزان ابتلا به کرونا را در میان مناطق ۲۲‌گانه تهران داشته است.

به گزارش فارس، محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ تهران درباره آمار مبتلایان به کرونا در جنوب پایتخت اظهار داشت: خوشبختانه منطقه ۱۷ از لحاظ ابتلا به کرونا شرایط خوبی دارد و این منطقه علیرغم تراکم جمعیت نسبت به مناطق دیگر آمار مبتلایان آن تا کنون کمتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری منطقه ۱۷رتبه نخست مقابله با بیماری کرونا را در میان همه مناطق ۲۲ گانه تهران کسب کرده و این در حالی است که منطقه ۱۷ علاوه بر تراکم زیاد جمعیت دارای مراکز خرید و فروش بزرگ و معضل نفوذناپذیر بودن معابر است. بنابر این احتمال داشت بیشترین میزان ابتلا در این منطقه باشد، ولی اکنون آمار برعکس است.

شهردار منطقه ۱۷ تهران ادامه داد: روزانه ۴۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده به نواحی مختلف شهرداری ارائه می‌شود علاوه بر آن کلانتری و بیمارستان‌های منطقه نیز از ارائه مواد ضدعفونی‌کننده توسط شهرداری محروم نبوده‌اند به طوری که از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۷ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده سطوح برای معابر، اداره‌ها و آموزشگاه‌ها از سوی شهرداری تهیه و مصرف شده است.

کلهری اعلام کرد: همچنین نصب تونل ضدعفونی‌کننده خودرو برای اولین بار در تهران در این منطقه به بهره‌برداری رسید و به طور کلی شهروندان نیز در رعایت استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی همکاری‌های خوبی جهت مقابله با کرونا داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ۸۲۲ هکتار از منطقه ۱۷ با استفاده از تجهیزات استاندارد، ضدعفونی و گندزدایی شده است همچنین از فعالیت صنوفی که در طرح ستاد مقابله با کرونا ممنوع فعالیت بوده‌اند، جلوگیری شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: منطقه 17 تهران ویروس کرونا کووید 19 ضدعفونی کننده منطقه ۱۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد

به گزارش همشهری آنلاین؛ آیین بهره برداری از پروژه «تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان» و «تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری» صبح امروز -۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳- در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار با حضور هادی حق‌بین - معاون فنی و عمران شهرداری تهران، مهدی صداقتی - مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، محمدرضا پوریافر - شهردار منطقه ۲۱ و سید ابوالفضل موسوی‌پور - رییس پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد.

در این مراسم مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تاکید کرد: پروژه‌ای که امروز افتتاح می‌شود از نظر وسعت آنچنان ارقام بالایی ندارد اما واقعیت این است یک معضل بزرگ ترافیکی را حل کرده است همچنین این گلوگاه باعث پس زدن ترافیک به چند نقطه می شد و علاوه بر این موضوع این نقطه ناایمن بود که این ناایمنی ناشی از تنگ بودن مسیر در گذشته بوده است. این سه موضوع حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه داشت.

صداقتی همچنین اشاره کرد که تحکیم بستر بزرگراه آزادگان به طول ۱۲ کیلومتر کار اثرگذاری دارد و بر باز شدن محور ترافیکی فتح به ابوسعید که دو کیلومتر طول دارد تاثیر بسزایی داشته است.

هادی حق‌بین، معاون فنی و عمران شهرداری تهران هم درخصوص جزییات افتتاح این پروژه گفت: ابعاد و بزرگی پروژه ها برای ما مهم نیست بلکه نیاز شهروندان و ایمنی شهر برای ما اهمیت دارد.

او با بیان اینکه پروژه امروز به لحاظ ابعاد جزو کوچک ترین پروژه هاست اما انجام آن ویژه و پیچیده بود، گفت: در منطقه ۲۱ تعداد پروژه هایی که در سال ۱۴۰۳ تعریف شده بزرگ مقیاس و اثرگذار است و ظرف ۶ ماه اول سال تکمیل فاز دوم فتح-باغستان را داریم.

معاون شهردار تهران در ادامه اشاره کرد: این تقاطع تاثیر فوق العاده زیادی بر کاهش ترافیک ورودی به آزادگان خواهد داشت. همچنین پروژه دیگری که برنامه ریزی شده و فاز تجهیز و عملیات اجرایی آن آغاز شده پروژه دوگاز است که سال ها متوقف مانده بود و فاز اول پروژه تا پایان سال تحویل شهروندان خواهد شد.

پوریافر، شهردار منطقه ۲۱ هم درباره جزییات این افتتاح گفت: این نقطه یکی از نقاطی بود که به چند دلیل ازجمله باریک بودن تقاطع باعث نارضایتی مردم به ویژه در ترافیک صبحگاهی می‌شد. درخواست پلیس حل و فصل این موضوع بود. نکته دیگر بحث ایمنی این نقطه بود که باعث اهمیت پروژه می‌شد.

شهردار منطقه ۲۱ با بیان اینکه پروژه چند سالی بود که‌ متوقف مانده و باعث نارضایتی مردم شده بود، اشاره کرد که با ورود معاونت فنی و مهندسی و همکاری منطقه و پلیس در کمترین زمان ممکن پروژه تقدیم مردم شد. معارض اصلی این پروژه مسائل ترافیکی بود.

کد خبر 847394 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها شهردارى تهران بزرگراه حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت