Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیرحسین بهداد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه، طرح سمپاشی جمعیت و اماکن دامی، طرح واکسیناسیون تب برفکی، آبله،  شاربن و طاعون نشخوارکنندگان کوچک (PPR) است که پس از امضا تحویل فرماندار چاراویماق و نماینده بنیاد علوی شد.

وی افزود: تعداد قابل توجه جمعیت دامی شهرستان چاراویماق،  همکاری با بنیاد علوی را ضروری کرد بر این اساس انجام  طرح های مشترک بین اداره کل دامپزشکی و بنیاد علوی در جهت بهبود وضعیت و پیشگیری و کنترل بیماری های دامی این شهرستان محروم و افزایش کیفی محصولات دامی مهم در برنامه کاری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهداد ادامه داد: طرح پیشنهادی این اداره کل در جهت افزایش عملیات پیشگیری و مبارزه با بیماهای دام و طیور در قالب چهار پروژه آماده شده است.

نیک نفس،   راهبر بنیاد علوی در شمال غرب کشور نیز با اشاره به نقش بنیاد علوی در محرومیت زدایی و انجام فعالیت های پروژه محور در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، قول مساعد همکاری با دامپزشکی آذربایجان شرقی و اداره دامپزشکی شهرستان چاراویماق در خصوص تخصیص اعتبارات لازم جهت انجام  طرح های پیشنهادی اداره کل دامپزشکی را ارایه کرد.

تفاهم نامه اولیه به امضاء دکتر بهداد مدیر کل دامپزشکی استان،  یعقوبی فرماندار شهرستان چاراویماق،  نیک نفس راهبر بنیاد علوی در شمالغرب کشور،  آیت شاهی دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق رسید و مقرر شد بعد از انجام بررسی های کارشناسی لازم نسبت به انجام توافقات نهایی اقدام شود.  

به گزارش ایرنا، شهرستان چاراویماق دارای ۲۵۰ هزار راس دام سبک و همچنین بیش از ۲۰ هزار راس دام سنگین بوده که این تعداد در فصول مختلف متغیر است.

شهرستان چاراویماق یکی از شهرستان های الگوی اقتصاد مقاومتی، دارای ۲ بخش به نام‌ های مرکزی شامل دهستان‌ های چاراویماق مرکزی، چاراویماق جنوب ‌غربی، ورقه و قوری‌ چای شرقی و شادیان شامل دهستان‌ های چاراویماق شرقی و چاراویماق جنوب‌ شرقی، یک نقطه شهری به نام قره ‌آغاج و ۲۴۸ آبادی است.
این شهرستان با ۳۱ هزار نفر جمعیت در ۱۵۰کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی سازمان دامپزشکی کشور بنیاد علوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سازمان دامپزشکی کشور بنیاد علوی آذربایجان شرقی سازمان دامپزشکی کشور بنیاد علوی شهرستان چاراویماق آذربایجان شرقی بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی بر استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از استانداری خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت _ در دیدار نمایندگان بنیاد علوی در استان، اظهار کرد: یکی از هدف‌گذاری‌های صورت گرفته برای سال‌جاری، هدایت منابع و تسهیلات نهادهای حمایتی در راستای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار از طریق تکمیل زنجیره‌های ارزش استان است.

وی با اشاره به خدمات بنیاد علوی در خراسان‌جنوبی، متذکر شد: برنامه‌ریزی بنیاد در استان باید در راستای تکمیل زنجیره ارزش ظرفیت‌ها به ویژه در حوزه‌های کشاورزی و مواد معدنی از جمله زرشک، عناب، گوهرسنگ، فولاد و بنتونیت باشد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: تکمیل زنجیره‌های ارزش و جلوگیری از خام فروشی، اولویت حوزه اقتصادی استان برای سال‌جاری است.

جعفری اضافه کرد: اولویت اصلی در پرداخت تسهیلات هم باید در راستای تکمیل زنجیره‌های ارزش، ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی باشد.

وی در این دیدار بر استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته استان تأکید کرد.

کد خبر 751058

دیگر خبرها

  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی