Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@00:49:55 GMT

تاریخ، علم کهن و در عین حال نوین است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۴۳۳۴

تاریخ، علم کهن و در عین حال نوین است

یکی از برگزیدگان یازدهمین جشنواره فارابی گفت: تاریخ، علم کهن و در عین حال نوین است. 

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، منصوره اتحادیه صبح امروز در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فارابی اظهار کرد: برای هر مورخ یا نویسنده از نتیجه بخشی و انعکاس نوشته‌هایش خوشایندتر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از صمیم قلب از گرداننده جشنواره فارابی سپاس‌گزارم. 

وی ادامه داد: تاریخ پایانی ندارد. علم تاریخ را همه باید بداند. تاریخ، علم کهن و در عین حال نوین است. 

انتهای پیام/4084/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: جشنواره فارابی منصوره اتحادیه علم تاریخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم

رئیس جمهور گفت: نگاه غرب به آفریقا برای تامین منافع خود است؛ آنها آفریقا را برای خودشان می‌خواهند ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم. این تفاوت دو رویکرد در جهان است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا که در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: برخی فعالان را می‌بینیم که آشنایی کامل با ظرفیت‌های آفریقا و یا ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران ندارند.

وی افزود: اقدام وزارت صمت برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی گام موثری در جهت آشنایی با توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس‌جمهور گفت: شناخت ظرفیت‌های آفریقا بسیار مهم است. به رغم تحریم‌ها و تهدیدها جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌های بسیاری در این مدت داشته و می‌توان ایران را کشوری پیشرفته و فن‌آور نامید.

رئیسی تصریح کرد: شناخت پیشرفت‌ها و دستیابی‌های جمهوری اسلامی ایران به فناوری‌های نوین بسیار مهم است.  

وی عنوان کرد: همکاری با قاره آفریقا از ابتدای انقلاب مورد تاکید امام بزرگوار ما بود و در این سالها نیز رهبری فرزانه نیز همواره بر کار با آفریقا تاکید کردند.

رئیسی اظهار داشت: نگاه غرب به آفریقا برای تامین منافع خود است؛ آنها آفریقا را برای خودشان می‌خواهند ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم. این تفاوت دو رویکرد در جهان است. 

وی خاطر نشان کرد: نیروی انسانی کارآمد در آفریقا وجود دارد اگرچه غرب اینگونه تبلیغ می‌کند که تنها خودشان دستیابی به فناوری نوین و خلاقیت دارد اما باور ما این است که استعداد و توانایی آفریقا از مغرب زمین چیزی کم ندارد و می‌تواند به بسیاری عرصه‌ها دست یابد.

ادامه دارد...

 

دیگر خبرها

  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد
  • نشستی دربارۀ ابن‌سینا و مکتب فلسفی اصفهان
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • ببینید | تصاویری از سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسۀ دادگاه منافقین
  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • ببینید | سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۲/ رئالیسم نوین ایرانی