Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@00:28:18 GMT

توصیه فرمانده کل ارتش به صداوسیما

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۴۵۶۷

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در نشست «هم‌اندیشی و هماهنگی فرماندهان نیروهای مسلح و مدیران رسانه ملی» که در محل ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، با اشاره به نقش ارزنده سازمان صدا و سیما در تبیین ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: رسانه ملی نقش بسیار مهمی در ابهام‌زدایی و استمرار وحدت و همبستگی ملی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حفظ و نشر و گسترش دست‌آوردهای دفاع مقدس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: انتظار می‌رود رسانه ملی در پوشش رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و پس از آن همچون همیشه فعال و گسترده عمل کند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه ارتش ۵۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و بعد از آن تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کرده است، گفت: بر اساس آمارهای موجود، نیروهای ارتش در دوران دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ هزار جانباز و ایثارگر را نیز با افتخار تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده‌اند.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه ارتش تعداد سه میلیون رزمنده را در دوران دفاع مقدس و مقابله با رژیم بعثی داشته است، عنوان کرد: حدود ۲ و نیم میلیون تن از این تعداد را سربازان تشکیل می‌دادند و این افراد از سرباز عادی تا پزشک وظیفه را در بر می‌گیرند که انتظار می‌رود به نقش این عزیزان نیز در دفاع از کشور توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به اهمیت کارکرد سازمان صدا و سیما در شکل‌دهی و ایجاد تصویری مناسب از تمامی سازمان‌های کشوری و لشکری در اذهان عمومی، افزود: رسانه ملی این ظرفیت و قدرت را دارد تا تصویری مناسب از یک سازمان یا نهاد ارزشی ارائه دهد که قطعاً این موضوع می‌تواند بر ذهن جوان‌ها و اشتغال و آینده شغلی آن‌ها جهت حضور در آن سازمان مؤثر واقع شود؛ از این‌رو رسانه ملی می‌تواند آینده یک سازمان را با تصویری‌سازی مناسبی که از آن ارائه می‌دهد، رقم بزند.

فرمانده کل ارتش در پایان با اشاره به اینکه ارتش و سپاه و سایر نیروهای مسلح ید واحده هستند، خاطرنشان کرد: ارتش و سپاه در دوران دفاع مقدس دست در دست یکدیگر در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و ما باید امروز تصویر این وحدت، همدلی، همبستگی و هم‌افزایی را به نسل جوان نشان دهیم.

 

مهر

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سرلشکر موسوی صداوسیما توصیه دوران دفاع مقدس فرمانده کل ارتش نیروهای مسلح رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که تعدادی از افسران ارشد ارتش این رژیم قبل از شروع تحقیقات در مورد حوادث ۷ اکتبر گذشته با وکلای این تحقیقات در ارتباط هستند.

براساس گزارش النشره، این رسانه‌ی صهیونیستی اعلام کرد که انتظار استعفای هرزی هالوی، رئیس ستاد ارتش صهیونیستی در هفته‌های آینده پیش بینی می‌شود و بحث در مورد جانشین او در جریان است.

رسانه‌های صهیونیستی انتظار دارند که استعفای آهارون هالسوا، رئیس بخش اطلاعات نظامی ازتش صهیونیستی (امان) منجر به استعفای سلسله‌ای در رهبری ارتش این رژیم طی هفته‌های آتی یا پس از انجام تحقیقات داخلی طی تابستان آینده، شود. 

در این گزارش آمده است که از جمله فرماندهانی که انتظار می‌رود استعفای خود را ارائه کنند، هرزی هالیوی رئیس ستاد ارتش و امیر برام معاون او به همراه آوی روزنفلد فرمانده لشکر غزه و یارون فینکلمن فرمانده ناحیه جنوبی  هستند. 

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی همچنین فاش کرد که موج استعفا بیانگر آشفتگی بخش اطلاعاتی بوده است. براساس این گزارش، استعفای دسته جمعی این افسران ناشی از اعتراض آنها به روند عملیات و جنگ بوده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز ۱۳ بهمن ماه اعلام کرد که رؤسای ستاد کل ارتش، شعبه اطلاعات نظامی ارتش، شاباک (امنیت داخلی) و فرمانده منطقه جنوبی ارتش تصمیم گرفتند به محض پایان جنگ در غزه استعفا دهند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۲۷ بهمن ماه نیز گزارش دادند، هزاران نفر از نیرو‌های پلیس این رژیم پس از عملیات ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) طوفان الاقصی به استعفا و بازنشستگی پیش از موعد تمایل پیدا کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند