Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@00:17:22 GMT

احداث ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویی در ۴استان کشور آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۴۶۲۴

احداث ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویی در ۴استان کشور آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) صبح دوشنبه در آئین کشوری کلنگ زنی این واحدها به صورت ویدئو کنفرانس با اشاره به اینکه کل تفاهم نامه این بخش برای ساخت مسکن ۱۵ هزار واحد است که در فاز اول یک‌هزار و ۵۰۰ واحد احداث شده و تاکنون برای ۹۰۰ واحد، زمین اختصاص یافته است، افزود: این واحدها بعد از ساخت، تحویل خانواده‌های دارای معلول شدید یا زنان سرپرست خانوار اعطا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید محمد با بیان اینکه عملیات احداث ۲۰۰ واحد نیز در استان‌های زنجان، چهارمحال و بختیاری و یزد شروع شده است، اضافه ساخت ۴۰۰ واحد دیگر هم به زودی شروع می‌شود، افزود: احداث ۶۰۰ واحد منتظر دریافت زمین است.

مدیرعامل قرارگاه خاتم النبیاء (ص) در آذربایجان‌غربی نیز در این آئین اظهارکرد: مساحت هر واحد که به معلولان شدید و سرپرست خانوار داده می‌شود، ۶۰ متر مربع و واحدهای ساخته شده برای زنان سرپرست خانوار نیز ۵۰ متر مربع است.

محسن گلپایگانی گفت: برآورد هزینه برای احداث هر متر مربع بین ۱.۶ تا ۱.۷ میلیون تومان است و چون کار خیری بوده، حداکثر تخفیف‌ها نیز از پیمانکاران و مصالح فروشان اخذ شده‌است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی نیز در این آئین گفت: این نهاد دارای ۸۸ هزار خانواده تحت پوشش با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت است.

سعید فریور بیان کرد: این نهاد تفاهم نامه‌هایی را امسال برای احداث و تأمین مسکن مددجویی منعقد می‌کند و درصدد است تا از این طریق مددجویی فاقد مسکن نداشته باشد.

کد خبر 5000885

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید محمد قرارگاه سازندگی مسکن مددجویی ویروس کرونا روز خبرنگار محرم 99 شیراز بوشهر ماه محرم شیوع کرونا آمار کرونا عید غدیر خم شهرکرد گرگان کرمانشاه قزوین آزادگان جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان می‌گوید: ۹ هزار واحد قابل افتتاح در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال وجود دارد.

یوسف زاده در حاشیه جلسه شورای مسکن استان گفت: در این شورا سهمیه بانک‌های عامل استان در طرح‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های جدید مشخص شد و در شهرستان‌های خمین، محلات، مامونیه و ساوه زمین‌هایی که در فرآیند کمیسیون ماده ۵ قرار گرفته بودند تعیین تکلیف شد.

او افزود: درباره طرح ۸ هزار و ۱۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در اراک هم مصوباتی برای تسهیل دریافت تسهیلات متقاضیان و استفاده از ظرفیت‌های شورای مسکن برای سرعت گرفتن این طرح به تصویب رسید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: در شهر جدید امیرکبیر هم کار قرعه کشی ۹۰۰ متقاضی به پایان رسیده و در روز‌های آینده در قالب جشن جوانی جمعیت قرارداد‌ها منعقد می‌شود.

یوسف زاده افزود: در این جلسه همچنین مدیر کل تعزیرات حکومتی استان عملکردی از گشت‌های مشترک بازرسی مشاوران املاک و نظارت بر بازار مسکن ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲