Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر کاووسی امید افزود: پس از سه سال برای ساماندهی میدان اصلی شهر همدان تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته شد تا هرچه زودتر ساماندهی و به سایت موزه تبدیل شود. امسال شهرداری منطقه یک همدان با ۵ میلیارد تومان اعتبار اجرای سایت موزه میدان امام خمینی (ره) را بر عهده می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلاتکلیفی موزه‌ای که به طرح سؤال از شهردار همدان دامن زد

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر همدان ادامه داد: در میدان امام خمینی (ره) همدان در سال ۹۶ پس از عملیات‌های حفاری متوجه شدیم که آثار باستانی در زیر این مجموعه قرار دارد و با نظر سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این منطقه‌ی تاریخی باید به سایت موزه تبدیل شود و ساخت سایت موزه به اداره کل مسکن و شهرسازی استان سپرده‌شده بود که متأسفانه در این سال‌ها با کمبود اعتبارات و جذب آن همچنان بلاتکلیف باقی‌مانده است.

میدان امام خمینی (ره) همدان به ثبت ملی رسیده و در گذشته با معماری سنتی دور آن و وجود درختان توت و نقشه همدان به‌طور دایره‌ای و ۶ خیابان اصلی دور آن میدانی منحصربه‌فرد در منطقه بود.

کد خبر 541148 برچسب‌ها وزارت میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان موزه شورای شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان موزه شورای شهر میدان امام سایت موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد

مدیر مجتمع شرکت دماوند انرژی گفت: این شرکت با تأمین یوتیلیتی موردنیاز طرح‌های پتروشیمی‌ هنگام، آرین متانول و پلیمرپاد، نقشی اساسی و راهبردی در راه‌اندازی و تولید این سه مجتمع پتروشیمی منطقه عسلویه داشته است.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت دماوند انرژی، غلامرضا یعقوب‌زاده از ارائه خدمات یوتیلیتی به سه پتروشیمی تازه‌احداث در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد و بیان کرد: شرکت دماوند انرژی که وظیفه تأمین یوتیلیتی مجتمع‌های صنعتی فاز دوم پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را به‌ عهده دارد، هم‌اکنون به ۱۷ شرکت خدمات می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه به‌تازگی پتروشیمی‌های هنگام، آرین متانول و پلیمرپاد وارد فاز بهره‌برداری شده‌اند، دماوند انرژی توانسته است با تأمین یوتیلیتی موردنیاز آن‌ها براساس دستورعمل‌های ابلاغی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، نقشی اساسی و راهبردی در راه‌اندازی آن‌ها ایفا کند.

مدیر مجتمع شرکت دماوند انرژی با اشاره به تنوع تولید و تأمین یوتیلیتی در شرکت دماوند یادآور شد: هم‌اکنون فاز یک شرکت با تولید برق، بخار، آب، اکسیژن و دیگر گازهای صنعتی، خوراک را با شبکه گسترده خطوط آفسایت به مجتمع‌های پتروشیمی منتقل می‌کند و فاز دوم این شرکت نیز برای تأمین نیاز مجتمع‌های در دست احداث، در مرحله اجراست.

یعقوب‌زاده با اشاره به نقش مهم دماوند در توسعه و تولید پایدار فاز دوم پتروشیمی‌های منطقه پارس افزود: توانسته‌ایم با همه محدودیت‌های پروژه‌ای، کمبودها و تأخیر در تحویل پروژه‌ها، با توان کامل نیاز همه شرکت‌های متقاضی سرویس‌های جانبی را برآورده کنیم که این مسئله بی‌سابقه بوده است.

وی یادآور شد: تولید پایدار در دماوند با همت و تلاش خستگی‌ناپذیر همه همکارانم انجام شده است تا با تأمین به‌موقع خوراک مجتمع‌ها، به تولید پایدار و سودآوری دیگر پتروشیمی‌ها کمک شایانی کرده باشیم.

دیگر خبرها

  • از معلم جان روشن یافتیم‌
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره توافق یا حمله به رفح تکلیف روشن می‌شود
  • ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود