Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: تیم‌های ستارگان ساری و هیئت کشتی قائمشهر نمایندگان ما در لیگ برتر آزاد هستند، درحالیکه حضور تیم فرنگی آمل هنوز در مسابقات قطعی نشده است. - اخبار ورزشی -

عسگری محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد جلسه روز گذشته‌اش (یکشنبه) با علیرضا دبیر اظهار داشت: جدا از صحبت‌هایی که در مورد مسابقات آتی داشتیم، در مورد اینکه برای برون رفت از این فضای کم انگیزگی به خاطر ویروس کرونا چه کارهایی می‌شود انجام داد، گفت‌وگو کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث دوم در خصوص مربیان مازندران بود. به فدراسیون کشتی توضیح دادیم که استان را به 4 تقسیم منطقه کرده و چیزی در حدود 150 تن از مربیان سازنده را در هر دو بخش آزاد و فرنگی به کار گرفته ایم.

وی ادامه داد: فعلا که مسابقه خاصی در پیش نیست؛ اما صحبتی در مورد لیگ به میان آمد که حضور  دو تیم قدرتمند مازندران در لیگ آزاد را شاهد خواهیم بود. تیم‌های ستارگان ساری و هیئت کشتی قائمشهر نمایندگان ما در لیگ برتر آزاد هستند، درحالیکه حضور تیم فرنگی آمل هنوز در مسابقات قطعی نشده است.

محمدیان با تاکید براینکه در هفته آینده انتصابات جدیدی در خود هیئت و کمیته‌ها صورت خواهد گرفت، در مورد احتمال حضور رضا یزدانی در راس تیم استقلال در لیگ برتر آزاد گفت: اینطور که گفته شده قرار است او به همراه علی شکری‌پور هدایت استقلال را در مسابقات برعهده داشته باشند. البته رضا یزدانی در مورد اینکه می‌خواهد کشتی بگیرد یا مربیگری کند، چیزی رسما به هیئت کشتی اعلام نکرده، ما هم شنیده‌ایم قرار است در تیم استقلال تهران به عنوان سرمربی حاضر شود.

مراسم بازگشایی سالن کشتی توفیق جهانبخت فردا برگزار می‌شود



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی بیشتر بخوانید... برپایی اردوی کشتی‌گیران گرجستانی در باکوریانی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... برپایی اردوی کشتی‌گیران گرجستانی در باکوریانی واژه های کاربردی مرتبط کشتی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ اروپا| سویا با شکست منچستریونایتد فینالیست شد ۲ بیانیه تند باشگاه مس کرمان پس از بازماندن از صعود به لیگ برتر ۳ تمجید: در صورت تمایل استقلال به تیمداری، با پرسپولیس هم مذاکره خواهیم کرد/ با پول یک بازیکن فوتبال می‌توان در تکواندو تیمداری کرد ۴ فنونی‌زاده: در حضور سیدجلال، بازیکنان دیگر نباید با داور صحبت کنند/ شانس پیروزی پرسپولیس در دربی ۶۰ به ۴۰ است ۵ نخستین حضور بیرانوند در فهرست آنتورپ + عکس ۶ واکنش داور پارس جنوبی - فولاد به حضورش در جشن تولد! ۷ اختلاف مالی فاحش سمپدوریا و ترابزون‌اسپور برای انتقال مجید حسینی ۸ مدد جباری: بعد از ۳۰ سال آبروی مرا بردند/ آقای مجیدی! مشکل من چیست؟ مهمترین اخبار ورزشی فنونی‌زاده: در حضور سیدجلال، بازیکنان دیگر نباید با داور صحبت کنند/ شانس پیروزی پرسپولیس در دربی ۶۰ به ۴۰ است پورموسوی: کارشناسان گفتند داور باید ۳ پنالتی برای ما مقابل ماشین‌سازی می‌گرفت، کدام هدیه؟/ هفته آینده آرامش به فوتبال برمی‌گردد تمجید: در صورت تمایل استقلال به تیمداری، با پرسپولیس هم مذاکره خواهیم کرد/ با پول یک بازیکن فوتبال می‌توان در تکواندو تیمداری کرد مدیرعامل مس کرمان: علم و ادب با ۲۰ درصد توان به اراک رفت اما با تمام توان مقابل ما بازی کرد/ شنیدیم به آنها پول داده بودند! مهمترین اخبار تسنیم سناتور روس: آمریکا دوباره خود را در شورای امنیت در انزوای تحقیرآمیز یافت سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ جنگ خاموش ــ ۲۱| جای خالی "صادرات گاز" در مطالبه‌گری مجلس/ آیا نمایندگان هم متوجه "جنگ خاموش" نیستند؟ توسعه مهندسی در بهشت گمشده ایران/ ایجاد ‌‌یک بندر بزرگ اقیانوسی جدید در سواحل مکران‌ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی هیئت کشتی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ دسته یک کشتی فرنگی قرعه‌کشی شد

مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در محل فدراسیون کشتی برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، این مراسم با حضور مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در محل سالن کنفرانس فدراسیون کشتی برگزار شد.
نتایج قرعه کشی این رقابت ها به شرح زیر است:

گروه A : هوا فضا تهران - سید بابل - هیات گیلان - پازند معدن دزفول
گروه B : آلینوس اسلامشهر - گل گهر سیرجان - هیات کردستان
گروه C : هیات فارس - هیات قم - هیات اهواز - سپاهان اصفهان
گروه D : هیات مازندران - هیات البرز - خشت خورشید ازنا

این مسابقات از نیمه اول خرداد ماه آغاز می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گربه سیاه یزدانی به المپیک می‌رود؟
  • لیگ دسته یک کشتی فرنگی قرعه‌کشی شد
  • قرعه کشی لیگ دسته یک کشتی آزاد با حضور ۲ تیم مازندرانی
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران رقابت‌های جهانی کشتی
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به ۹ مدال آور کشتی
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش ۱.۵ میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور جهانی
  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند