Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت اسلام والمسلمین احمد طیبی در حاشیه دیدار جمعی از هیئت های مذهبی این شهرستان با کادر درمانی بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه افزود: احساس مسئولیت پزشکان ، پرستاران و کلیه عوامل درمانی در زمان شیوع ویروس کرونا به هیچ عنوان قابل توصیف نبوده و این عزیزان فداکارانه در این راه  گام نهاده اند.

وی ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات کادر درمانی بیمارستان کوثر یادآور شد: کارکنان این بیمارستان و دیگر مراکز درمانی شهرستان ، از زمان شیوع ویروس کرونا نقش موثری در مقابله با این بیماری داشته اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت اسلام والمسلمین طیبی با بیان اینکه  زحمات کادر درمانی قابل جبران نیست افزود: فداکاری های عوامل درمانی در مقابله با ویروس کرونا موجب شد تا چند تن از آنان در راه سلامت مردم به شهادت برسند.

امام جمعه آستانه اشرفیه  همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت ، از عموم مردم خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی کادر درمانی را در مقابله با ویروس کرونا یاری کنند.

در این دیدار که در آستانه فرارسیدن ماه محرم انجام شد ، با اهداء شاخه های گل به کادر درمانی بیمارستان کوثر از تلاش های آنان در مقابله با ویروس کرونا  قدردانی شد .همچنین هیئت پرچمداران امام حسین (ع) آستانه اشرفیه به نمایندگی از هیئت های عزاداری این شهرستان پرچم منقش به نام اباعبدالله الحسین (ع) را به کادر درمانی این بیمارستان اهداء کردند.

به گفته  مدیر بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه ، این بیمارستان دارای ۱۰۰ تخت مصوب بوده که از این تعداد ۷۰ تخت فعال است.

احمد رضا صادقی افزود:  ۲۸۰ نفر از پزشکان ، پرستاران ، عوامل خدماتی ، پشتیبانی و اداری در این بیمارستان فعالیت دارند.

شهرستان آستانه اشرفیه  با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت در شرق استان گیلان واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آستانه اشرفیه گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آستانه اشرفیه گیلان ویروس کرونا آستانه اشرفیه گیلان کادر درمانی بیمارستان بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای ستاد گرامیداشت هفته معلم در استان، از معلمان و فرهنگیان مازندران قدردانی کرد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ضمن یادآوری خاطره معلم مجاهد شهید آیت الله مطهری، با آرزوی تعالی درجات برای روح مطهر این شهید و با قدردانی از زحمات و خدمات علمی،تربیتی، پرورشی، آموزشی جامعه فرهنگیان ، گفت: اهمیت تعلیم و تربیت بر کسی پوشیده نیست، آینده یک مملکت و جامعه در گرو آموزش و پرورش است.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: برای جهاد تبیین باید از نظر افرادی که با ذهنیت این نسل آشنا هستند استفاده کنیم، در خود مدارس پرورشی را باید جدی بگیریم، همانطور که قرآن تزکیه را قبل از تعلیم ذکر کرده، پرورش مهمتر از تعلیم است.

آیت الله محمدی لائینی یادآور شد: مدارس هیات امنایی از ولایت و قلمرو آموزش و پرورش خارج نیست، باید حساب شده باشند، در عین اینکه دولتی هست برنامه‌های، اخلاقی فرهنگی و تربیتی ویژه‌ای را باید برای دانش آموزان داشته باشند، ما اینجور مدارس را تشویق می‌کنیم در این راستا شاهد همکاری مسئولین شهری هم بودیم، در هر شهر می‌توانیم یک یا چند مدرسه هیات امنایی داشته باشیم

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران  هم در این دیدار از اجرای برنامه های متنوع به مناسبت روز معلم در سطح استان خبر داد و گفت: در این هفته به مدارس توصیه شد برنامه ای با مشارکت اولیای دانش آموزان  و خانواده فرهنگیان در تجلیل از جایگاه معلم برگزار کنند 

کمالی با بیان اینکه در آیین تجلیل استانی نیز از ۶۰۰ معلم قدردانی خواهد شد افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته؛ با معرفی ۹۸ معلم منتخب شهرستانی و ۹ معلم برای معرفی به کشور از مقام آنان ویژه تجلیل شود.

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان