Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:08:11 GMT

مس رفسنجان قهرمان لیگ دسته یک فوتبال کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۴۶۹۷

مس رفسنجان قهرمان لیگ دسته یک فوتبال کشور شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، جشن مفصلی که در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برای این نماینده استان کرمان ترتیب داده شد و بازیکنان مس رفسنجان با همراهی مدیرعامل صنایع ملی مس و کادر فنی و اعضای تیم روی استیج رفته و مدال قهرمانی را به گردن آویختند.

افتخارآفرینان مس رفسنجان با ادای احترام و تقدیم گل به شهدای جبهه سلامت و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در فضای آتش بازی، نورافشانی و کاغذبازی جام قهرمانی این دوره از رقابت ها را تصاحب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشن قهرمانی تیم مس رفسنجان با حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال، اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران و تعدادی از مدیران سازمان لیگ فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و رییس هیات فوتبال و دیگر مسئولان استانی و محلی در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار شد.

تیم فوتبال مس رفسنجان در فصل ۹۸-۹۹ ماراتن نفس گیر لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) با ۶۷ امتیاز توانست عنوان قهرمانی این رقابت ها را با چهار امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم کسب کند، آلومینیون اراگ نیز به عنوان دومین نماینده امسال با ۶۳ امتیاز و تنها با اختلاف امتیاز یک گل نسبت به مس کرمان دیگر نماینده استان کرمان به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.

برچسب‌ها فوتبال کرمان تیم فوتبال مس رفسنجان رفسنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال کرمان تیم فوتبال مس رفسنجان رفسنجان فوتبال کرمان تیم فوتبال مس رفسنجان رفسنجان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

 دادستان انتظامی قضات کشور در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

 

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود