Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی تندگویان در خصوص دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «تدبیر زندگی» افزود: از سال گذشته در جشنواره ازدواج به این جمع‌بندی رسیدیم که باید در موضوعات هنری و تولید محتوا یک کار اساسی در حوزه ازدواج انجام دهیم.

وی تصریح کرد: طی سال‌های مختلف از اول انقلاب تاکنون کار‌های زیادی در حوزه‌های فرهنگ سازی موضوعات خانواده و ازدواج انجام شده، اما نظارت خوبی بر تولید محتوا وجود نداشته و شاخص‌های مشخصی برای بررسی محتوا نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تندگویان افزود: خیلی از این تولیدات که از رسانه‌های مختلف پخش هم شدند، فاقد محتوایی بودند که بتوانند به ما در ارزشیابی موضوع کمک کنند، حتی بعضی از آثار ضد ارزش هم بودند و ترویج و تبلیغ نوعی فرهنگ به خصوص در حوزه ازدواج بود که جوانان را دچار سردرگمی می‌کرد.

معاون امور جوانان در خصوص اهداف این جشنواره گفت: چند هدف را در این جشنواره دنبال می‌کنیم؛ اول این که توجه و نظر هنرمندان را جلب کنیم به این موضوع که در حوزه ازدواج و خانواده نهادی وجود دارد که آثار هنری را رصد می‌کند و ارزشی برای این مدل کار قائل است و از کسانی که خوب کار می‌کنند، تقدیر می‌کند.

وی افزود: دوم این که این اتفاق باید تغییر نگرشی در تولید محتوای آثار هنری و فرهنگ ازدواج به وجود بیاورد و ما هم به دنبال همین موضوع هستیم و بسترسازی آن را هم انجام می‌دهیم که امیدواریم این نوع کار که واقعاً قابل مقایسه با جشنواره‌های بزرگ کشوری است بتوانند تاثیر خیلی خوبی روی جشنواره‌های دیگر مثل فیلم فجر بگذارد.

تندگویان تصریح کرد: برای اینکه بخواهیم بخش‌های آسیب‌های اجتماعی و مشکلات را رفع کنیم نیاز داریم که در عرصه‌های حرفه‌ای و رسمی فیلم سازی، سریال سازی و برنامه سازی به این موضوع دقت و توجه کنیم و از کسانی که در این زمینه درست و با اهداف منطبق با موضوع کار می‌کنند تقدیر کنیم.

وی به اجرای این جشنواره توسط جوانان سمن‌ها اشاره کرد و گفت: بخش زیبای این اتفاق کار جوانان برای جوانان است، یعنی تمام بخش‌های جشنواره از صفر تا صد را خود جوانان برگزار می‌کنند که یک کار بزرگ ملی است و خودشان مدعی هستند کاملاً قابل رقابت با جشنواره‌های ملی است که با حمایت نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی و هزینه‌های کلان انجام می‌شوند.

همه بخش‌های این جشنواره که توسط سمن‌های جوانان کشور و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود با استقبال بی نظیر فیلم سازان جوان، سبب ارسال بیش از یکهزار اثر هنری به دبیرخانه این جشنواره شد که از این بین ۳۷۳ اثر وارد جشنواره و در نهایت ۹۹ اثر منتخب اکران شده و در اختتامیه جشنواره از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره ملی فیلم کوتاه مشارکت مردمی جوانان و ازدواج حوزه ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان سردشت دراین مراسم هدف از برپایی جشن ازدواج را هموار کردن زمینه‌ی ازدواج آسان برشمردو گفت: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان علاوه بر کمک خانواده‌ها، نیاز به کمک دستگاه‌های اجرایی دارد.   سرهنگ صمد محمد علیزاده افزود: سیاست گذاری جمعیتی یک موضوع با اهمیت است و اصلاح شیوه عملکرد جمعیتی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و باید در دستور کار قرار گیرد.   وی هم چنین گفت: استکبار به دنبال بی هویت کردن زنان و دختران هستندبه زنان و دختران جامعه توصیه می‌کنم که در زندگی با الگو‌هایی مانند حضرت زهرا (س) آشنا شوند و مانند آنان زندگی کنند.    در پایان این جشن خطبه عقد یک زوج جاری شد.

دیگر خبرها

  • چگونه به هنر نگاه کنیم و واقعا آن را ببینیم؟
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری