Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@12:40:18 GMT

راز خوش اندامی ملکه انگلیس فاش شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۴۹۰۷

صراط: هواداران ملکه از مدت‌ها قبل متوجه شده اند که علی رغم سن و سال بالای وی، مادربزرگ شاهزاده‌ها ویلیام و هری از نظر جسمی از وضعیت خوبی برخوردار است. کارشناسان مطمئن هستند که صحبت از ورزش نیست و با بررسی جزئیات رژیم غذایی او را متوجه شدند که ملکه از خوردن یک محصول غذایی خودداری کرده است.

براساس گزارش الکوثر، گای سینگ واتسون، تامین کننده مواد غذایی در کاخ باکینگهام که اخیرا افتخار شام خوردن با الیزابت دوم را داشته، در این زمینه گفت: " "همه چیز خیلی خوب پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نمی‌دانم که چطور صحبت به اینجا رسید، اما ناگهان ما شروع به صحبت در مورد دیابت و رژیم‌های غذایی سالم کردیم. ملکه گفت که مدت طولانی است سیب زمینی نمی‌خورد که سابقا خیلی به آن علاقه داشت. به گفته وی، بدون این مواد غذایی برایش بسیار راحت‌تر است که تناسب اندامش را حفظ کند. "

وی گفت: " ملکه توجه چندانی به آشپزخانه نمی‌کند و سفارش‌های خاصی برای غذا نمی‌دهد. به طور کلی، او یک نگرش ساده نسبت به غذا دارد. در ضمن، جالب است بدانید که حتی وسایل مورد استفاده آشپز‌ها در آشپزخانه مربوط به سال ۱۸۰۰ است. در این ظروف برای ملکه ویکتوریا غذا پخته می‌شده است. "

ملکه به مسائل مربوط به کارکنان کاخ باکینگهام توجه نشان می‌دهد. به همین دلیل، او دستور داد تا بار خانگی را به دلیل مستی خدمه ببندند.

دایره افراد نزدیک به الیزابت دوم ادعا می‌کنند که او اجازه نداد مگان مارکل و پرنس هری با او زندگی کنند. بدین ترتیب ملکه می‌خواست به زوج جوان فرصت زندگی در یک خانه جداگانه را بدهد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ملکه انگلیس خوش اندامی رژیم غذایی سیب زمینی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏

به گزارش "ورزش سه"، شنبه بعد از ظهر ورزشگاه وستهم شاهد ‏اتفاقی عجیب بود: درگیری محمد صلاح با سرمربی‌اش یورگن کلوپ. ‏درحالی‌که به نظر می‌رسید دو طرف سعی در بی‌اهمیت دادن حادثه ‏داشته باشند صلاح بعد از بازی به خبرنگاران گفت: "اگر صحبت کنم ‏آتش به پا می‌شود". ‏

صلاح به خاطر درگیری لفظی با کلوپ با انتقادهای زیادی مواجه شد. ‏اکثر منتقدان می‌گفتند او درست زمانی که کلوپ در آستانه جدایی‌ ‏است جرئت پیدا کرده مقابل او قد علم کند و این جوانمردانه نیست. ‏

برخی از کارشناسان از جمله جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، ‏مدعی بود کلوپ از اینکه صلاح برای به میدان رفتن معطل کرده ‏عصبانی بوده و از او انتقاد کرده است. ‏

امروز اسپورت بایبل با استخدام یک لب‌خوان حرفه‌ای برای اولین بار ‏از صحبت‌هایی که بین صلاح و کلوپ رد و بدل شده بود رمزگشایی ‏کرد. ‏

از آنچه در تصاویر دیده می‌شود صلاح در اولین جمله خود به کلوپ ‏گفت: "کاری از دستم برنمی‌آید. هیچ کاری". ‏

متاسفانه واکنش کلوپ به این جمله صلاح را نمی‌بینیم، چرا که ‏دوربین لب‌های او را نشان نمی‌دهد. اما صلاح در واکنش به حرف‌های ‏کلوپ گفت: "حتما، حتما کارت قرمز می‌گیرم. بعد از هفت سال. بعد ‏از هفت سال خدمت. هفت سال". ‏

دیگر خبرها

  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • (ویدئو) دردسرهای فریدون زندی برای صحبت به زبان فارسی
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند