Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@18:46:01 GMT

این قاتل در زندان کاشان پیر شد اما اعدام نشد !

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۴۹۴۳

این قاتل در زندان کاشان پیر شد اما اعدام نشد !

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان گفت: سومین محکوم به قصاص در کاشان در یک ماه گذشته با رضایت اولیای دم از دار مجازات نجات یافت.

به گزارش رکنا ، روح الله دهقانی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مردادماه امسال سومین محکوم به اعدام در کاشان از دار مجازات نجات یافت، اظهار داشت: این محکوم به اعدام در سال ۱۳۸۱ با ضربات چاقو فرد ۲۶ ساله‌ای را به قتل رسانده بود که امروز ۲۷ مردادماه با رضایت اولیای دم از دار مجازات نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این اتفاق مبارک در طول یک ماه گذشته برای سومین مرتبه در کاشان رخ می‌دهد، ابراز داشت: پیش از این در هشتم و یازدهم مردادماه سال جاری نیز دو محکوم به قصاص دیگر نیز با تلاش مجموعه دادستانی و زندان و خیرین کاشان و با گذشت اولیای دم از قصاص نجات یافتند.

نجات اعدامی از پای چوبه دار /در زندان کاشان رخ داد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان تصریح کرد: در مورد محکوم به اعدام امروز تمامی مراحل مقدماتی اجرای حکم قصاص نفس نیز انجام شده بود که با تلاش‌های انجام شده و با گذشت اولیای دم این قاتل که دارای یک پسر بچه ۱۰ ساله نیز بود به زندگی دوباره بازگشت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا رکنا اعدام قتل زندان قاتل اخبار حوادث قاتل اعدام کاشان پیر حوادث کاشان در زندان اخبار اصفهان عکس اخبار تهران فیلم حوادث تهران خانه مجردی قاتل ایران تلگرام زن تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از یک واحد صنفی در شهرستان کاشان، دستگیری عامل این سرقت دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدامات تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با انجام اقدامات میدانی توسط کارآگاهان سرانجام مخفیگاه سارق شناسایی و طی عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات پلیس به سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از مغازه ای در شهرستان کاشان اقرار که با تکمیل شدن تحقیقات متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 6093287

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • حکم اعدام بابک زنجانی با موافقت رهبری تبدیل به ۲۰ سال زندان شد
  • حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض شد
  • حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال زندان شد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • ببینید | این موشک ایرانی قاتل ناوهای هواپیمابر است