Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@08:30:20 GMT

فاصله ترامپ با بایدن کمتر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۵۰۱۷

فاصله ترامپ با بایدن کمتر شد

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم،«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا طی ماه های اخیر توانست به شکل عمده ای فاصله خود در عرصه تأیید مردمی را با «جو بایدن» رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری آینده در ماه نوامبر کم کند.

بر اساس یک نظر سنجی که بین 12 تا 15 آگوست برای شبکه سی ان ان انجام شد 50 درصد از کسانی که در این نظر سنجی شرکت کردند گفتند که به بایدن و سناتور «کامالا هاریس» معاون وی رای می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این نظر سنجی 46 درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی گفتند که از ترامپ و «مایک پنس» معاون کنونی وی حمایت می کنند.یک درصد نیز گفتند به کاندیدای دیگری رای می دهند.2 درصد نیز تأکید کردند که از هیچ کدام از سیاستمداران حمایت نمی کنند.بقیه نیز موضع خود را مشخص نکردند.

بر اساس نظرسنجی دیگری که بین 2تا 5 ژوئن صورت گرفت 55 درصد از رای دهندگان گفتند که به نفع بایدن رای می دهند و 41 درصد نیز گفتند به ترامپ رأی می دهند.

شبکه سی ان ان تأکید کرد بر اساس جدیدترین داده ها متوسط سطح تأیید بایدن در 15 ایالت بسیار مهم در انتخابات 49 درصد و ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا 48 درصد است.

 

اخبار مرتبط ترامپ: هفته آینده مکانیسم ماشه علیه ایران را فعال خواهیم کرد بایدن پیشتاز نظرسنجی ها/ آیا سناریوی انتخابات 2016 تکرار می شود؟ ترامپ بزرگترین حامی مالی ستاد تبلیغاتی اش را فحش کش کرد پیروزی دوباره ترامپ در انتخابات به ضرر اروپا و ناتو تمام می شود در صورت تأخیر در انتخابات چه کسی رئیس جمهور آمریکا می شود؟

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا دونالد ترامپ جو بایدن انتخابات 2020 آمریکا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟

به گزارش خبرآنلاین، نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که طی ۹ سال درمان و تحت‌نظر بودن، در میان زنانی که سطح ویتامین D کافی داشتند، گزارشات ابتلا به سطان سینه [نسبت به زنانی که کمبود ویتامین D داشتند]، به حداقل رسیده است.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که کمبود ویتامین D ممکن است در سرطان سینه نقش داشته باشد؛ بخصوص در میان اقلیت‌ها. محققان دریافتند زنان سیاه‌پوست آمریکایی و اسپانیایی‌تبار با سطوح پایین ویتامین D نسبت به زنانی که سطح ویتامین D کافی دارند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان سینه هستند. یافته‌ها نشان می‌دهد که ویتامین D در محافظت از این گروه از زنان در برابر سرطان سینه نقش دارد.

در طی یک پیگیری متوسط ۹ ساله، زنانی که سطح ویتامین D کافی داشتند، ۲۱ درصد کمتر از زنان دارای کمبود ویتامین D، به سرطان سینه مبتلا شدند.

ارتباط بین ویتامین D و خطر ابتلا به سرطان سینه در میان زنان اسپانیایی‌تبار قوی‌تر بود، زیرا در صورت داشتن سطوح کافی ویتامین دی، ۴۸ درصد کمتر به سرطان سینه مبتلا می‌شدند.

بر اساس این مطالعه، زنان سیاه‌پوست در صورت داشتن سطوح کافی ویتامین دی، ۱۱ درصد کمتر به سرطان سینه مبتلا می‌شوند.

منبع: upi

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901089

دیگر خبرها

  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم