Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید تلاش شود شیوه‌های نوین و کابردی برای انتقال پیام کربلا به مخاطب ابداع شود و ظالم و مظلوم را معرفی و جبهه جهاد و مبارزه علیه ظلم را تجهیز کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با رحیم آب‌فروش دبیر جامعه ایمانی "مشعر" خطاب به این مجموعه اظهار داشت: از زحماتی که به صورت فنی و با همه مشکلات موجود در راستای برگزاری مراسمات محرم انجام می‌دهید قدردانی می‌کنم و از اینکه در جهت تولید محتوا و طرح‌های جدید گام برمی‌دارید از شما تشکر می‌کنم که امیدواریم خداوند به شما جزای خیر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جریان ویروس کرونا شاید در آینده موانع و مشکلات دیگری نیز پیش آورد اما برای ما یک تجربه جدید است پس باید با مشاوره و رعایت اصول و تمرین، خود را با هر شرایطی مطابقت دهیم تا محرم ما، محرم باشد؛ چون هر ماه محرم و هر روز کربلا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: باید برنامه ریزی کرد که چگونه می‌توان در این شرایط خاص پیام کربلا را به طور کامل به مخاطب رساند و ظالم و مظلوم را معرفی و جبهه جهاد و مبارزه علیه ظلم را تجهیز کرد.

آیت‌الله ممدوحی: شهادت و اسارت کربلاییان، بهای نجات انسانیت بود/ پیام کربلا در دست خانواده مجاهدانقطعاً پیام کربلا جاودان نبود / یک پای این معادله زینب اگر نبوداتحاد وظیفه هر مسلمانی است/ تشیع بگونه‌ای عزاداری کنند که پیام کربلا به جهانیان برسد

عبادی عنوان کرد: احیای روضه‌های خانگی، تصرف فضای مجازی، مجهز کردن رسانه ملی در سطح کشور و حتی خارج از کشور، استفاده از بهترین سخنرانان با تعیین وقت مشخص و اطلاع رسانی به موقع را می‌توان در شرایط خاص امسال مورد توجه قرار داد.

وی تصریح کرد: امروز اگرچه مشکلاتی وجود دارد اما ابزارهای دیگری نیز وجود دارد که نعمت‌های خدا است و باید از آن به خوبی بهره‌برداری کرد که البته اصل بهره‌برداری از آن‌ها، ابتکار است.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: باید متناسب با زمان، شرایط را بسنجیم و بر اساس آن طرح دهیم. امیدواریم امسال تجربه خوبی را در محرم پیاده کنیم که هم عذر آنهایی که به نحو خاصی عمل می‌کنند، دستشان کوتاه شود و هم جبهه دشمن که طمع کردند مراسمات ما را تعطیل کنند، ناامید شوند.

عبادی اظهار داشت: محرم یک برنامه ویژه است که هم نماز جمعه و جماعات را احیا خواهد کرد و هم خودش را به خوبی سرپا نگه خواهد داشت.

انتهای پیام/252/س

R41348/P/S6,56/CT11 بیشتر بخوانید... حمایت علمای شیعه و سنی پاکستان از مسلمانان یمن در کنفرانس «پیام کربلا» + تصاویر برگزاری مراسم هدفمند روز عاشورا پیام کربلا را به دنیا مخابره می‌کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حمایت علمای شیعه و سنی پاکستان از مسلمانان یمن در کنفرانس «پیام کربلا» + تصاویر برگزاری مراسم هدفمند روز عاشورا پیام کربلا را به دنیا مخابره می‌کند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۲ بازداشت ۲۳ اخلالگر ارز در شیراز / متهمان گردش مالی ۳ هزار میلیارد تومانی داشتند ۳ مالکیت ۷ درصد سهام عدالت کشور در دستان مردم فارس/ ۶۰ درصد سهامداران مدیریت غیرمستقیم را برگزیدند ۴ دستگیری لیدر آشوبگران در همدان / متهم اراذل و اوباش را ‌برای ایجاد ناامنی سازماندهی می‌کرد ۵ نماینده ولی فقیه در کاشان را بیشتر بشناسید+بیوگرافی ۶ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۷ ارادت بی‌پایان «اهل تسنن» ‌به سالار شهیدان /‌ روایت‌‌ علمای اهل تسنن ‌از ‌اشک بر مصایب امام حسین(ع) و ‌برپایی مراسم روضه ‌+ فیلم ۸ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست مهمترین اخبار استانها ارادت بی‌پایان «اهل تسنن» ‌به سالار شهیدان /‌ روایت‌‌ علمای اهل تسنن ‌از ‌اشک بر مصایب امام حسین(ع) و ‌برپایی مراسم روضه ‌+ فیلم آیت‌الله مکارم شیرازی: ‌عزاداری ماه محرم با رعایت شروط ابلاغی ‌مانعی ندارد / حضور مبتلایان به کرونا در مراسم مسئولیت شرعی دارد توسعه مهندسی در بهشت گمشده ایران/ ایجاد ‌‌یک بندر بزرگ اقیانوسی جدید در سواحل مکران‌ گزارش|روزگار ناخوش نخل‌داران حاجی‌آباد / دست دلالان ‌روز به روز گسترده‌تر وارد سفره بی‌پشتوانه کشاورزان می‌شود مهمترین اخبار تسنیم سناتور روس: آمریکا دوباره خود را در شورای امنیت در انزوای تحقیرآمیز یافت سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ جنگ خاموش ــ ۲۱| جای خالی "صادرات گاز" در مطالبه‌گری مجلس/ آیا نمایندگان هم متوجه "جنگ خاموش" نیستند؟ زنگنه: وضعیت پالایشی‌ها در بورس بهتر می‌شود/ دستور وزیر برای کاهش قیمت خوراک پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها توسعه مهندسی در بهشت گمشده ایران/ ایجاد ‌‌یک بندر بزرگ اقیانوسی جدید در سواحل مکران‌ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی بهره برداری پیام کربلا اهل تسنن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات ویژه وزیر نیرو برای خراسان جنوبی

دیدار جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی با علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، با دستورات ویژه‌ای در راستای توسعه زیرساخت‌های آب و برق استان همراه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در دیدار وزیر نیرو ضمن ارائه گزارش جامع از اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آب و برق در خراسان جنوبی، از مشکلات این حوزه و نیازهای استان گفت.

وی از اقدامات وزارت نیرو در مدیریت انرژی که گذر از زمستان و تابستان را بدون قطعی برق و آب ممکن کرده، تقدیر کرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات مثبت و کسب رتبه برتر خراسان جنوبی در اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن، توجه ویژه وزارت نیرو در تأمین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای زیرساخت‌های آب و برق پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان را خواستار شد که با نظر مثبت وزیر در تأمین اعتبارات مورد نیاز مواجه شد.
وی با ارائه گزارشی از وضعیت اجرای طرح بهارستان (بهسازی شبکه برق روستایی) در روستاهای استان، اظهار کرد: با اجرای شبکه‌ای به طول ۸۶ کیلومتر، روستای گردشگری نای بند در شهرستان طبس به آخرین مراحل کار رسیده و آماده بهره برداری است.

قناعت تأکید کرد: پوشش برق در خراسان جنوبی به ۹۹.۹ درصد رسیده که عددی قابل توجه است.

وی در ادامه از نگاه ویژه دولت در اجرای پست‌های ۱۳۲ و ۴۰۰ کیلوولت در استان تقدیر و اظهار داشت: براساس مصوبه دولت و تحقق طرح توسعه نهبندان و سربیشه، پست ۱۳۲ کیلوولت و ۶۰ کیلومتر خط انتقال شاهکوه تا منطقه طلاخیز هیرد به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های زیرساختی استان در حال اجراست.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی دو پروژه پست ۴۰۰ کیلوولت نهبندان و فردوس، سرعت بخشیدن به روند اجرای کار را با نگاه ویژه وزارت نیرو خواستار شد که درخواست استاندار در این زمینه هم با موافقت وزیر نیرو، دستور ویژه درخصوص تأمین اعتبار مورد نیاز و تأکید شد که این سه پروژه باید تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

دستور ویژه وزیر درخصوص طراحی سایت و آغاز عملیات اجرایی ساختمان مهندسی پست ۴۰۰ کیلوولت فردوس از دیگر نتایج این دیدار بود.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه به مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: یکی از این مصوبات احداث شش سد تغذیه مصنوعی با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان در سطح استان است.

وی با اشاره به خسارت‌های وارده به مناطق مختلف استان ناشی از سیل روزهای اخیر، تحقق این مصوبه و اجرای سدهای تغذیه‌ای را به عنوان مطالبه‌ای مهم عنوان کرد که تحقق آن می‌تواند در مدیریت روانآب‌ها و کاهش حجم خسارت سیلاب مؤثر باشد.

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در زمینه تأمین این اعتبار دستور ویژه صادر کرد و تأکید نمود: این شش سد تغذیه‌ای می‌بایست تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

قناعت از طرح آبرسانی به شهرهای بیرجند و طبس هم به عنوان دیگر مصوبه سفر دوم رئیس جمهور به استان یاد کرد که این موضوع هم دستور تأمین ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تحقق این مصوبه را گرفت و این تأکید وزیر که؛ این دو طرح تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل شده و به بهره برداری برسند.

وی در ادامه نظر موافق وزیر نیرو درخصوص رفع مشکل موافقت نامه پروژه فاضلاب خوسف را هم جلب کرد.

استاندار خراسان جنوبی سپس از مشکل آبرسانی به مناطق روستایی استان گفت و اعتبارات ویژه‌ای را برای تکمیل طرح‌های آبرسانی روستایی مطالبه کرد که موافقت شد.

وی از مصوبات سفر اول رئیس جمهور به تکمیل ۲۰ مخزن و خط انتقال در شهرهای دارای تنش آبی استان اشاره کرد و با بیان اینکه این مصوبه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تسریع در روند اجرای کار را خواستار شد.
دستور وزیر درخصوص تأمین اعتبار ۲۵ درصد باقیمانده و تکمیل کار تا پایان سال ۱۴۰۳ از نتایج این مذاکرات بود.
قناعت با اشاره به ظرفیت بسیار ارزشمند روزهای آفتابی در استان که لازمه اجرای نیروگاه‌های خورشیدی است، گفت: با اجرای ۷۰۸ نیروگاه خورشیدی، ظرفیت تولید برق استان از این محل به ۲۸.۱ مگاوات رسیده است.

وی ادامه داد: برای توسعه شرایط موجود، مجوز احداث ۵ شهرک تخصصی نیروگاه خورشیدی صادر شده و برای تحقق ۱۶۰ مگاوات، زمین لازم به سرمایه گذاران طرح نیروگاه خورشیدی در استان تخصیص یافته است تا با همکاری سازمان انرژی‌های نو کار خود را شروع کنند.
استاندار خراسان جنوبی گفت: تحقق این مهم و توسعه شرایط موجود هم حمایت وزارت نیرو در خرید تضمینی برق تولیدی را می‌طلبد.

وی در ادامه از وضعیت نیروگاه بادی درح گفت و با اشاره به مطالبه سرمایه گذار مبنی بر دریافت تسهیلات، نگاه ویژه وزارت نیرو در این خصوص را هم خواستار شد.
وزیر نیرو با اعلام نظر مثبت خود در زمینه نیروگاه‌های خورشیدی استان خراسان جنوبی، حمایت خود را از پروژه نیروگاه بادی درح هم اعلام کرد تا فاز تکمیلی این پروژه شتاب گیرد و ۱۰ مگاوات برق تولیدی در این نیروگاه در آینده نزدیک محقق شود.

قناعت سپس اقدام وزارت نیرو را در راه اندازی پویش گسترده -با انرژی -با هدف تشویق مردم به رعایت مدیریت مصرف قابل تحسین خواند و با اعلام آمادگی خراسان جنوبی برای همراهی با این پویش گفت: این پویش با نگاه مثبت در استان اطلاع رسانی و دنبال خواهد شد.

به گزارش ایمنا، این پویش با تعیین مشوق‌هایی برای مصرف کنندگان بخش‌های اداری، عمومی، کشاورزی و… کاهش ۱۵ درصدی برق در بخش خصوصی و ۲۰ درصدی در بخش دولتی را در بازه زمانی ۲۱ هفته و در فصل گرم سال هدفگذاری کرده است.

در این دیدار که با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای، توزیع نیروی برق، آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب استان انجام شد، گزارش جامعی از وضعیت خراسان جنوبی ارائه شد.

کد خبر 751543

دیگر خبرها

  • دستورات ویژه وزیر نیرو برای خراسان جنوبی
  • بیداری غرب، پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است
  • ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • آب به باتری کم مصرف تبدیل شد!
  • فیلم| لحظات دلهره‌آور نجات سرنشینان پراید از وسط سیل در خراسان جنوبی
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • حضور طلبه ها در منطقه سیل زده کرغند
  • ببینید | لحظات دلهره‌آور نجات سرنشینان پراید از وسط سیل در خراسان جنوبی