Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیرعامل پرسپولیس ظهر جمعه با حضور در برنامه ورزش و مردم اعلام کرد که قصد دارد ورزشگاهی اختصاصی برای پرسپولیس احداث کند. وعده‌هایی که مدیران قبلی نیز دادند اما خبری از آن نشد. این طرح اما سال ها پیش توسط مهندس حسین کلانی به تصویب رسید اما بعد از تغییرات گسترده در سازمان ورزش، طرح نیز متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا حسین کلانی در گفت و گو با ایران ورزشی از طرحی می گوید که می توانست سود بزرگی به سرخ ها برساند:

حسین کلانی می‌گوید در سال ۲۰۰۴ بعد از بازگشت از امریکا طرحی را به مسئولان پرسپولیس پیشنهاد کرد که می توانست تحول بزرگی را در باشگاه‌داری پرسپولیس ایجاد کند:« ببینید وقتی من از امریکا برگشتم، مدیریت پرسپولیس با مرحوم خطیب بود. طرحی راما پیشنهاد دادیم که شامل ورزشگاه پنجاه و پنج هزار نفری، استخر، سونا، سالن فوتسال و کشتی و هتل و ... بود که به تصویب هم رسید. حتی بودجه ای ۵۰۰ میلیون تومانی نیز تخصیص داده شد اما نمی‌دانم این پول سرنوشتش به کجا رسید! در هر صورت به دلیل تغییرات گسترده در بدنه ورزش طرح ما نیز بعد از گذشت شش ماه اجرایی نشد باوجود اینکه طرح و بیزینس پلان نیز انجام شده بود!».

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر در شرایطی اعلام شده که در صورت ادامه رقابت استقلال و پرسپولیس تا روز آخر شاید سازمان لیگ با چالش مواجه شود.

تیم فوتبال استقلال در هفته سی‌ام باید در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف پیکان برود و اگر این تیم تا روز پایانی قهرمان نشود قطعا هواداران استقلال دوست دارند در جشن قهرمانی تیمشان شرکت کنند. تجربه سال‌های اخیر هم نشان داده که بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین قطعا بدون تماشاگر است و باید دید آیا در این خصوص تصمیم جدیدی گرفته می‌شود یا اینکه استقلال بدون تماشاگرانش به میدان می‌رود.

نکته جالب‌تر اینجا است که مثل برخی بازی‌های سال‌های قبل امکان انتقال بازی به ورزشگاه آزادی به هیچ وجه وجود ندارد، زیرا پرسپولیس در همان روز و همان ساعت در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است