Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:03:24 GMT

چراغ سبز دوباره دیزنی برای ساخت انیمیشن دوجنسگرا

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۵۵۳۳

چراغ سبز دوباره دیزنی برای ساخت انیمیشن دوجنسگرا

‍‍‍‍‍‍

ساخت شخصیت‌های همجنسگرا و دوجنسگرا در دیزنی ادامه پیدا کرده است و به تازگی کارگردان یکی از این انیمیشن‌ها از حمایت رسمی مدیران دیزنی برای ساخت خبر داده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چند سال قبل بود که تولید انیمیشن کوتاهی با مضمون همجنسگرایی در دیزنی و انتشار آن در یوتیوب خبرساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه انتشار این ویدئو انجمن یک میلیون مادر که به اتفاقاتی که نهاد خانواده را تهدید می‌کند واکنش نشان می‌دهد، ابراز خشم کرد.

اما این تازه آغاز ماجرا بود زیرا بعد از آن اقدام سازندگان انیمیشن داستان اسباب بازی 4 که به صورت بسیار زیرکانه حضور یک زوج همجنسگرا را در مهدکودک نشان داده بودند بار دیگر خبر ساز شد. رفته‌رفته دیگر اقدامات ضدخانواده و اخلاق این کمپانی صهیونیستی جنجالی شد؛ از ترسیم صحنه همجسنگرایانه برای اولین بار در مجموعه‌های جنگ ستارگان تا شخصیت همباشی دیگر در انیمیشنی که سال قبل اکران شد.

نمایی از یکی از انیمیشن‌ها با مضامین همجنسگرایی در دیزنی

هالیوود باز هم انیمیشن همجنسگرایانه تولید کردوالدین ایرانی مراقب باشند/ افزایش مضامین همجنسگرایانه در انیمیشن‌های خارجیاما گویا هرچقدر تا به امروز مدیران دیزنی نسبت به این اقدامات متعفن خود سکوت می‌کردند، این‌بار با خلق یک کاراکتر دوجنسگرا در انیمیشنی برای کودکان و نوجوانان و به لجن کشیدن دنیای معصوم آنان و خبر علنی حمایت آنان، مخاطبین سینما را به تعجب انداخته است.

در این انیمیشن جدید قهرمان 14 ساله‌‌ سریال یک نوجوان معمولی است که به دنیایی دیگر سفر می‌کند تا به یک ساحره تبدیل شود. او در طول سریال نشان می‌دهد که به شخصیت‌های مرد گرایش دارد، اما در دو اپیزود اخیر، رابطه‌ی وی با شخصیت دختر دیگری به نام «آمیتی» بررسی می‌شود. در این دو اپیزود فاش می‌شود که آمیتی قصد داشته او را به مجلس رقص در دنیای ساحرگان دعوت کند.

ممنوعیت انیمیشن هالیوودی به‌خاطر محتوای همجنس‌بازی

«دینا تراس» نویسنده‌ این سریال انیمیشنی در صفحه توئیترش به هواداران واکنش نشان داده و می‌گوید این اپیزودها قطعاً برای ترسیم روابط همجنس‌گرایانه بوده است، مسئله‌ای که بعضی از مدیران دیزنی گاهی با آن مخالف بوده‌اند.

تراس می‌نویسد: «در هنگام توسعه‌ سریال امکان قرار دادن شخصیت‌های اصلی کودک همجنس‌گرا را باز گذاشتم.  وقتی سریال چراغ سبز گرفت، بعضی از مدیران دیزنی به من گفتند که نمی‌توانم هیچ‌گونه شخصیت دوجنس‌گرا یا همجنس‌گرا را در این شبکه نشان دهم.»

او در ادمه اعتراف می‌کند که خود همجنس‌گرا است و بنابراین می‌خواهد یک شخصیت دوجنس‌گرا بنویسد.  «خوشبختانه سماجت من جواب داد و از حمایت مدیران کنونی دیزنی برخوردارم.»

مدیرعامل سیزدهمین دوره خانه سینما چه کسی خواهد شد؟/ ادامه سیاسی بازی یا حل مشکلات صنفی هنرمندان!«شکار شکارچی» با محوریت شهید عبدالرسول زرین ساخته می‌شودفیلمبرداری «یدو» به پایان رسیدانتهای پیام/ R1544/P/S4,34/CT7 واژه های کاربردی مرتبط هالیوود سینما بیشتر بخوانید... «شکار شکارچی» با محوریت شهید عبدالرسول زرین ساخته می‌شود فیلمبرداری «یدو» به پایان رسید ابراز نگرانی انجمن تهیه‌کنندگان مستقل از عرضه اینترنتی آثار خارجی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... «شکار شکارچی» با محوریت شهید عبدالرسول زرین ساخته می‌شود فیلمبرداری «یدو» به پایان رسید ابراز نگرانی انجمن تهیه‌کنندگان مستقل از عرضه اینترنتی آثار خارجی واژه های کاربردی مرتبط هالیوود سینما پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ استفتاء جدید رهبر انقلاب درباره "رانت اطلاعاتی در بورس" ۲ از نماز حاج‌قاسم در کرملین تا ترس اوباما از نام سردار/ نگاهی به سبک زندگی «سلیمانی عزیز» ۳ چه زمانی سینما و تلویزیون به خانواده حمله کردند؟ ۴ روایتی از اهتمام امام صادق(ع) در برپایی "روضه‌های خانگی" ۵ «کلاغی که روی منقارشش ایستاد» منتشر شد ۶ آخرین خبرها از آخرین یادگاری خالقِ کیف انگلیسی/ سیدضیاء در بیمارستان هم نگرانِ "سنجرخان" بود ۷ نامه یک شاعر به حاکمان عرب/ آینده از آنِ یمن و غزه و قدس است ۸ پشت پرده مدیریت انگلیسی‌ها در شبکه‌های سعودی/ آیا شبکه‌های خارجی تلویزیون با دستِ خالی می‌توانند مقابله کنند؟ مهمترین اخبار فرهنگی مدیرعامل سیزدهمین دوره خانه سینما چه کسی خواهد شد؟/ ادامه سیاسی بازی یا حل مشکلات صنفی هنرمندان! چه زمانی سینما و تلویزیون به خانواده حمله کردند؟ آخرین خبرها از آخرین یادگاری خالقِ کیف انگلیسی/ سیدضیاء در بیمارستان هم نگرانِ "سنجرخان" بود نامه یک شاعر به حاکمان عرب/ آینده از آنِ یمن و غزه و قدس است مهمترین اخبار تسنیم سناتور روس: آمریکا دوباره خود را در شورای امنیت در انزوای تحقیرآمیز یافت سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ جنگ خاموش ــ ۲۱| جای خالی "صادرات گاز" در مطالبه‌گری مجلس/ آیا نمایندگان هم متوجه "جنگ خاموش" نیستند؟ زنگنه: وضعیت پالایشی‌ها در بورس بهتر می‌شود/ دستور وزیر برای کاهش قیمت خوراک پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها آیت‌الله مکارم شیرازی: ‌عزاداری ماه محرم با رعایت شروط ابلاغی ‌مانعی ندارد / حضور مبتلایان به کرونا در مراسم مسئولیت شرعی دارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هالیوود سینما هالیوود سینما انیمیشن ها همجنس گرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو

واحد امنیت شخصیت‌های رژیم صهیونیستی مستقر در مقر اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر در قیصریه خواهان حضور نیروهای پشتیبان از پلیس شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری، پلیس منطقه الخضیره بعداز حضور در محل یک مرد و یک زن را که ظاهرا اقدم به تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نخست وزیر کرده بودند را دستگیر کردند.

روزنامه یسرائیل هیوم هم در گزارشی اختصاصی از این حادثه نوشت، ظاهرا در جریان تظاهرات انجام گرفته در قیصریه، تعدادی از معترضین به فنس‌ها اطراف منزل نتانیاهو آسیب رساندند.

همین امر باعث شد تا پلیس یک زن و یک مرد را که متهم به وارد آوردن این خسارات هستند، دستگیر کردند، بعد از آن نیز موانع جدیدی در اطراف این منزل برای جلوگیری از نزدیک شدن افراد متفرقه ایجاد شد.

گفته می‌شود، نیروی حفاظت شخصیت‌های شاباک که مسئولیت حفظ امنیت خانه نتانیاهو را دارند متوجه این تخریب شده و با پلیس تماس گرفته است.

به گفته پلیس از افراد دستگیر شده، نقشه‌‌هایی پیدا شد که نشان می‌داد قصد داشتند خود را به داخل منزل نتانیاهو برسانند.

نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت‌زده استشنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدندوضعیت نتانیاهو 200 روز بعد از طوفان

گفتنی است بنیامین نتانیاهو که از سوی بسیاری از احاد جامعه مهاجران صهیونیست به عنوان مقصر اصلی شکست های متوالی اسرائیل معرفی می‌شود به یکی از منفورترین شخصیت های اسرائیل تبدیل شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • هالند به جای پادشاه بربرها در بازی کلش آف کلنز!
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟