Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت در دولت پیشبرد امور لبنان در پی افزایش شمار مبتلایان به کرونا ضمن اعلام توصیه‌های جدی برای مهار این ویروس پیشنهاد تعطیلی دوهفته‌ای در این کشور را مطرح کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، حمد حسن٬ وزیر بهداشت در دولت پیشبرد امور لبنان از افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به ویروس کرونا خبر داد و افزود همه ما با بحران واقعی مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمد حسن در یک گفت‌وگوی رادیویی، ضمن اعلام افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به ویروس کرونا تصریح کرد که در سایه تعطیلی فرودگاه، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا کاهش یافت و باز هم می‌توانستیم آن را کنترل کنیم؛اما انفجار مهیبی که 4 اوت در بندر بیروت رخ داد، تأثیر بسیاری در افزایش آمار مبتلایان به کرونا داشته و این تعداد امروز افزایش یافته است. بدین ترتیب در مرحله بعدی، تعطیلی باید شامل سه بخش فرودگاه، شهر بیروت و بقیه مناطق بوده و اعلام بسیج عمومی شود.

حمد حسن تاکید کرد که تخت‌خواب‌های بیمارستانهای دولتی پایتخت پر بوده و همچنین ظرفیت بیمارستانهای خصوصی که مبتلایان به کرونا را می‌پذیرند نیز تکمیل شده است. اما با توجه به وضعیت اضطراری، ارتش می‌تواند در بیمارستانهایی که مبتلایان به کرونا را نمی‌پذیرند، این بیماران را پذیرش کند؛ بنابراین همه بیمارستان‌ها باید به بیماران مبتلا به این ویروس رسیدگی کنند.

اقدامات تجاوزکارانه مجدد رژیم صهیونیستی در مرز لبنان با فلسطین اشغالیلبنان| افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به کرونا در سایه پیامدهای بهداشتی انفجار بیروتگرو‌ه‌های امداد و پزشکی روسیه از لبنان خارج می‌شوند

وزیر بهداشت در دولت پیشبرد امور لبنان تصریح کرد که لازم است همه از ماسک استفاده کنند؛ چرا که مسئله مهم مرگ و زندگی مطرح است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد که اولین توصیه من تعطیلی عمومی به مدت دو هفته است و این حداقل زمانی است که به تیم‌های وزارت بهداشت اجازه می‌دهد تا مبتلایان به ویروس کرونا را شناسایی کنند و به درمان آنان بپردازند.

حمد حسن اظهار داشت که آمار ابتلا به ویروس کرونا در برخی از مناطق افزایش یافته و بخش‌های بیمارستانی تاکنون ایمن نشده‌ است.

حسن در ادامه تصریح کرد که لبنان در بحران واقعی به سر می‌برد و وظایف نیروهای نظامی و امنیتی در حمایت از مبتلایان بسیار مهم است؛ اما این بدان معنی نیست که باید منتظر باشیم تا نیروهای امنیتی به این مسائل رسیدگی کنند؛ بلکه برای مقابله با بحران، همکاری همگانی لازم است.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا لبنان بیشتر بخوانید... اقدامات تجاوزکارانه مجدد رژیم صهیونیستی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی لبنان| افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به کرونا در سایه پیامدهای بهداشتی انفجار بیروت گرو‌ه‌های امداد و پزشکی روسیه از لبنان خارج می‌شوند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اقدامات تجاوزکارانه مجدد رژیم صهیونیستی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی لبنان| افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به کرونا در سایه پیامدهای بهداشتی انفجار بیروت گرو‌ه‌های امداد و پزشکی روسیه از لبنان خارج می‌شوند واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا لبنان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ شورای همکاری خلیج فارس بالاخره سکوت خود را شکست اما نه علیه امارات ! ۲ امارات کاردار ایران را احضار کرد‎ ۳ زمان استفاده همگانی از واکسن روسی علیه کرونا مشخص شد ۴ بولتون در وال استریت ژورنال: مکانیزم ماشه ارزش ریسک کردن ندارد ۵ آسمان کابوس صهیونیست‌ها؛ ثبت ۱۷ مورد آتش سوزی در اراضی اشغالی درپی پرتاب بالن‌های آتش‌زا ۶ عربستان|افشای درخواست بن‌سلمان از آمریکا به عنوان پیش شرط عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ۷ عطوان: سیلی محکم شورای امنیت افول آمریکا را اثبات کرد/ ایران نسخه ترامپ در انتخابات را پیچید ۸ ثبت مجوز ساخت اولین واکسن ویروس کرونا در چین مهمترین اخبار بین الملل چرا امارات عادی سازی رسمی روابط با رژیم اسرائیل را آغاز کرد؟۲- زیرساخت‌هایی که پنهانی ایجاد شد گزارش: اتحادیه عرب؛ یک ماجرا دو برخورد بولتون در وال استریت ژورنال: مکانیزم ماشه ارزش ریسک کردن ندارد ریابکوف: نشست سران درباره برجام باید فوراً برگزار شود مهمترین اخبار تسنیم سناتور روس: آمریکا دوباره خود را در شورای امنیت در انزوای تحقیرآمیز یافت سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ جنگ خاموش ــ ۲۱| جای خالی "صادرات گاز" در مطالبه‌گری مجلس/ آیا نمایندگان هم متوجه "جنگ خاموش" نیستند؟ زنگنه: وضعیت پالایشی‌ها در بورس بهتر می‌شود/ دستور وزیر برای کاهش قیمت خوراک پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها آیت‌الله مکارم شیرازی: ‌عزاداری ماه محرم با رعایت شروط ابلاغی ‌مانعی ندارد / حضور مبتلایان به کرونا در مراسم مسئولیت شرعی دارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا لبنان ویروس کرونا لبنان افزایش چشمگیر شمار مبتلایان مبتلایان به ویروس کرونا شمار مبتلایان به کرونا مبتلایان به کرونا رژیم صهیونیستی بین الملل حمد حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، جاری شدن سیل در کنیا تاکنون جان ۷۶ نفر را گرفته است.

پایگاه خبری اسپوتنیک امروز یکشنبه به نقل از رسانه‌های خبری کنیا گزارش داد که مقامات دولتی در کنیا با انتشار آماری از قربانیان وقوع سیلاب طی روز گذشته در این کشور از جان باختن ۷۶ نفر و مجروح شدن ۲۹ نفر دیگر خبر دادند.

بر اساس اعلام رسانه‌های محلی در کنیا، تا کنون در این حادثه طبیعی ۱۹ تَن هم مفقود شده‌اند.

سیل ویرانگر بخش‌های گسترده‌ای از نایروبی، پایتخت کنیا را تحت تأثیر قرار داده و برخی جاده‌های اصلی را بسته و بسیاری از مناطق را زیر آب فرو برده است. شرکت راه‌آهن کنیا نیز خدمات مسافرتی شهری را در سراسر این کشور به حالت تعلیق درآورد.

کد خبر 6090478

دیگر خبرها

  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 388 و شهدای کرانه باختری به 491 شهید رسید
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!