Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن، تیم‌های یاران رسانه و بنیاد شهید به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی پرگل ۳ بر ۳ خاتمه یافت.

مسابقه فوتبال تیم‌های یارانه رسانه و بنیاد شهید، به مناسبت بزرگداشت ۲۶ مرداد، سالگرد بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، عصر دیروز یکشنبه ۲۶ مرداد ۹۹ در ورزشگاه شیرازی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار با حضور برخی از خبرنگاران، مجریان و سردبیران ورزشی و همچنین برخی از جانبازان و آزادگان کشور برگزار شد. گل‌های تیم یاران رسانه در این دیدار توسط محمد سیانکی، محسن جعفری و محمدحسین میثاقی به ثمر رسید. 

در بین دو نیمه این مسابقه و با حضور مسئولان بنیاد شهید استان تهران از آزادگان و جانبازانی که در این مسابقه حضور داشتند، تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

تیم فوتبال یاران رسانه که با هدف برگزاری مسابقات عام‌المنفعه و خیرخواهانه و با حضور اصحاب رسانه تشکیل شده است، در اولین دیدار خود و به مناسبت تجلیل از کریم باوی پیشکسوت تیم ملی فوتبال تیرماه امسال و در قالب تیم یاران باوی به مصاف یاران بابک معصومی رفته بود.

256 251

کد خبر 1422699

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال بنیاد شهید و امور ایثارگران یاران رسانه بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!

لیورپول در بازی‌های آغازین هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در خانه وستهم به میدان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دوی دو تیم به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ که با شکست مقابل اورتون از کورس قهرمانی جا مانده بودند، برابر چکش‌ها به دنبال گلزنی بودند ولی لوئیز دیاز و داروین نونیز موقعیت‌های مناسبی را از دست دادند.

ژارود بوون روی ارسال محمد کودوس توانست دروازه لیورپول را در نیمه نخست باز کند و نیمه اول با برتری وستهم خاتمه یابد. با شروع نیمه دوم لیورپول خیلی زود به وسیله اندرو رابرتسون به گل تساوی رسید.

لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل دوم رسید. ضربه خاکپو با برخورد به چند بازیکن وستهم وارد دروازه این تیم شد و گل در نهایت به نام توماس آرئولا ثبت شد. این پایان کار نبود و  میکائیل آنتونیو گل تساوی بخش وستهم را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

 

از نکات این دیدار مشاجره لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در نیمه دوم بازی و پیش از ورود مهاجم مصری به زمین بود که از دید دوربین‌های تصویربرداران نادیده نماند.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت‌ها امروز و امشب چند دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استون‌ویلا در ویلاپارک پذیرای چلسی خواهد بود.

 

در جدول رده‌بندی لیورپول با ۷۵ امتیاز  در رده سوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است