Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده مردم شهرکرد و رییس کمیته ورزش و تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در نشست کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور از ضرورت یک تحول جدی در حوزه ورزش همگانی خبر داد. تاریخ انتشار: 14:00 - 27 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۷۶۳۸

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، احمد راستینه با تاکید بر این موضوع افزود: وزارت ورزش و جوانان باید پویش «آماده باش» را جدی‌تر دنبال کرده و تمام فدراسیون های ورزشی را برای تحقق اهداف پویش بسیج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نحوه تخصیص اعتبارات حوزه ورزش همگانی را غیراثربخش توصیف کرد و افزود: مجموع هزینه‌های انجام شده در این حوزه به ارتقاء سطح سلامت عمومی منجر نشده و از این رو باید تغییر اساسی در ایجاد توازن و توجه بخشی به ورزش همگانی از تغییر نگرش سیاستگذاران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی آغاز شود. 

این نماینده مجلس در پایان آمادگی خود را برای تشکیل مجمع مشورتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه ورزش همگانی اعلام کرد و اظهار داشت: اقدامات انجام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان ارزشمند بوده، اما باید با رویکرد سلامت محور و توجه جدی به موضوع ورزش همگانی ادامه یابد و ورزش همگانی به اصلی‌ترین ماموریت ورزش کشور تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: ملایی: پویش «آماده باش» تمام ظرفیت‌های فدراسیون همگانی را به فعلیت تبدیل کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ورزش های همگانی وزارت ورزش فدراسیون ورزش های همگانی ورزش همگانی احمد راستینه ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت