Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارخانه ساخت قطعات هواپیمای رولز-رویس در شهر پرنس جورج کانادا به خاطر رکود اقتصادی و کاهش سفرهای جهانی تعطیل شده و صدها نفر از کارگران آن تا اواسط ۲۰۲۱ از کار بیکار می شوند.

به گزارش  پول نیوز به نقل از ریچموند تایمز، کارخانه ساخت قطعات هواپیمای رولز-رویس در شهر پرنس جورج کانادا تعطیل شده و صدها نفر از کارگران آن تا اواسط 2021 از کار بیکار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارخانه قربانی رکود اقتصادی و کاهش سفرهای جهانی در نتیجه همه‌گیری ویروس کرونا شده است.

 

سخنگوی شرکت رولز-رویس در آمریکای شمالی در روز شنبه تایید کرد این کارخانه با 280 نیروی کار تا اواسط سال آینده میلادی تعطیل می شود.

 

این کارخانه که در 2011 در پرنس جورج افتتاح شد، سال گذشته به اوج 400 نفر نیروی کار رسید.

 

دان کمپل، سخنگوی شرکت رولز-رویس در آمریکای شمالی گفت:«همه گیری ویروس کرونا باعث سقوط تاریخی سفرهای هوایی شده و بهبود این شرایط سال‌ها طول می‌کشد. در نتیجه، ما باید تصمیمات سخت ولی لازمی برای حمایت از آینده کسب و کارمان بگیریم».

 

شرکت انگلیسی رولز-رویس سطح نیروی کار خود در سایر نقاط دنیا را هم به خاطر کاهش سفرهای هوایی پایین آورده است.

 

کمپل گفت:« به خاطر کاهش تقاضا برای محصولات و خدمات ما در نتیجه همه گیری ویروس کرونا، عملا کاری برای بسیاری از نیروی کار ما وجود ندارد. ما سعی کردیم برای جلوگیری از اخراج های بیشتر، تصمیمات جدی گرفته و هزینه خود را پایین بیاوریم ولی شدت رکود اقتصادی به وجود آمده از همه‌گیری ویروس کرونا تعطیلی برخی کارخانه ها را اجتناب ناپذیر کرده است».

 

بسته شدن این کارخانه بر سایر کسب و کارهای این منطقه هم تاثیر خواهد گذاشت چون شرکت های عرضه کننده تجهیزات به این کارخانه هم شغل خود را از دست می دهند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز امریکای شمالی کروناویروس کانادا پرنس جورج همه گیری ویروس کرونا رولز رویس نیروی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تا همین یکی دو هفته قبل جواد نکونام اصلا در کنفرانس های خبری شرکت نمی کرد که این موضوع اعتراض نمایندگان رسانه ها را در پی داشت تا جایی که سازمان لیگ ادعا کرد پرونده این مربی را به کمیته انضباطی ارسال کرده است اما در سایه حرکت نکونام چند مربی دیگر هم از فرصت استفاده کرده و به قانونی که سازمان لیگ فوتبال آن را سالها است مصوب کرده بی توجهی کردند.

یکی از این مربیان ساکت الهامی است که از روزی که هدایت نساجی را بر عهده گرفته مصطفی صداقت را به جای خود راهی کنفرانس های خبری می کند. البته الهامی دو سه هفته محروم بود اما وی به جز آن چند هفته در نشست های خبری قبل و بعد از بازی ها اصلا شرکت نکرده است. جالب اینجا است که خبرنگاران استانی هم در این شرایط بیشتر جنبه هوادار پیدا می کنند و اصلا ایرادی به عدم رعایت قانون به سرمربیان نمی گیرند و در مازندران هم دقیقا این اتفاق برای الهامی رخ داده است.

دیگر مربی که در این هفته ها در نشست های خبری شرکت نمی کند مسعود شجاعی است. مربی جوان هوادار هم که ظاهرا از بزرگتر های خود در مربیگری غیبت در کنفرانس خبری را یاد گرفته به جای خود محمود شجاعی برادرش را راهی نشست خبری می کند و جالب اینجا است که مدیران رسانه ای باشگاه ها هم نقشی در اجرای قانون سازمان لیگ برای حضور سرمربیان تیم خود در نشست های خبری ایفا نمی کنند. همین عدم بی توجهی باعث شده مربی مثل عنایتی در کنفرانس خبری با عصبانیت اعلام کند او هم منبعد پزشک تیمش را به نشست های خبری خواهد فرستاد.

اینکه مربیانی چون اوسمار ویرا، ژوزه مورایس،ماریوس اوزونیدیس، سعید دقیقی، محرم نویدکیا، محمد ربیعی، مجتبی حسینی، مهدی تارتار و ... در کنفرانس های خبری در هر شرایطی شرکت می کنند ولی بقیه مربیان خود را ملزم به قوانین سازمان لیگ فوتبال ایران نمی دانند نکته ای است که حتما باید توسط کمیته صیانت فدراسیون فوتبال که برای اجرای دقیق و نظارت در فوتبال تشکیل شده، چه در این هفته های آخر و چه از ابتدای فصل آینده مورد بررسی قرار بگیرد.

به صحبت های معسود شجاعی در یکی از معدود نشست های خبری که شرکت کرده دقت کنید: او رسما اعلام می کند نیازی نمی بیند هر هفته حرف های تکراری بزند اما ظاهرا شجاعی که مرتب از حرفه بودن حرف می زند  نمی داند حضور در نشست های خبری یکی از قوانین مسابقات لیگ برتر است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم