Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در جریان نشستی که در کنفرانس فناوری اطلاعات چین در سال 2020 برگزار شد، «یو چندونگ» به عنوان مدیر عامل بخش کالاهای مصرفی شرکت هوآوی به صورت رسمی اعلام کرد که این شرکت در نیمه اول سال 2020 موفق به کسب سودی معادل 255.8 میلیارد یوآن (36.7 میلیارد دلار) شده و با فروش 105 میلیون دستگاه گوشی هوشمند، به رتبه اول در میان تمام تولیدکنندگان گوشی هوشمند در سراسر دنیا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، شرکت هوآوی توانسته در جریان سه ماهه دوم سال 2020 نیز با کنار زدن رقیب کره‌ای خود به این عنوان دست پیدا کند. این اتفاق منجر به رسیدن محصولات هوآوی به جایگاه «پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند دنیا» در این بازه زمانی شده است.

البته مدیرعامل هوآوی معتقد است اگر در سال گذشته موضوع محدودیت‌ها علیه هوآوی مطرح نمی‌شد نیز این شرکت می‌توانست به جایگاه اول فروش گوشی‌های هوشمند برسد.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که هوآوی به جز بخش موبایل در صنایع دیگر نیز رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. در میان این صنایع می‌توانیم به تولید تجهیزات پوشیدنی شامل ساعت‌های هوشمند اشاره کنیم که هوآوی با محصولات جدیدش توانسته به رتبه دوم فروش جهانی و رتبه اول در چین برسد. در بازار تبلت‌ها نیز هوآوی در رتبه سوم جهانی و رتبه اول چین قرار دارد و در حوزه لپ‌تاپ‌ها نیز به جایگاه دوم فروش در چین دست یافته است.

بنابر آمار رسمی منتشر شده توسط موسسه IDC، هوآوی در سه ماهه دوم سال 2020 تعداد 55.8 میلیون دستگاه فروخته و با این آمار به سهمی معادل 20.2 درصد از کل بازار گوشی‌های هوشمند رسیده است. در این میان فروش داخلی هوآوی سهمی 45 درصدی را از بازار گوشی‌های هوشمند چین به دست آورده، همچنین آمار IDC نشان می‌دهد که عمده سود هوآوی در گروه محصولات میان‌رده‌ی رو به بالا بوده است.

به نظر می‌رسد تمرکز بیش از پیش هوآوی در زمینه توسعه اکوسیستمی شامل انواع دستگاه‌ها از جمله لپ‌تاپ‌، تبلت، ساعت، هدفون و غیره که به راحتی نیز به یکدیگر متصل می‌شوند، از جمله سیاست‌های هوآوی بوده که تاکنون ثمرات مثبتی در رشد درآمد این شرکت داشته است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هوآوی گوشی هوشمند موبایل گوشی های هوشمند سال 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم

ستاره لهستانی تیم فوتبال بارسلونا هنوز بابت نبردن ارزشمندترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال از مسئولان اهدا کننده آن دلخور است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در تازه‌ترین بخش منتشر شده از مصاحبه روبرت لواندوفسکی با نشریه بیلد آلمان، ستاره لهستانی درباره ناکامی‌اش برای بردن توپ طلای فرانس فوتبال و بهترین‌های حال حاضر فوتبال جهان صحبت کرد.

لواندوفسکی جزو آن دسته از ستاره‌های صاحب‌نام دنیای فوتبال است که با وجود بردن همه جام‌های ممکن در رده باشگاهی و جوایز فردی مانند بهترین بازیکن یوفا و بازیکن فیفا، هنوز موفق به کسب توپ طلای فرانس فوتبال نشده است. البته تفاوتی که لواندوفسکی با دیگر مدعیان ناکام در کسب توپ طلا دارد این است که همه چیز برای رسیدن این جایزه به او در سال 2020 آماده بود (سالی که بایرن مونیخ همه جام‌های داخلی، قاره‌ای و بین‌المللی) را برد اما شیوع ویروس کرونا، مانع از برگزاری مراسم اهدای توپ طلا شد و به این ترتیب دست او از این جایزه ارزشمند کوتاه ماند. 2020 اما تنها سالی نبود که لواندوفسکی لایق بردن توپ طلا شناخته شد، هرچند او ادعایی روی توپ‌های طلای آن سال‌ها ندارد.

لواندوفسکی به نشریه بیلد گفت: توپ طلای 2021؟ آن که متعلق به لیونل مسی است، اما من شایعاتی شنیده‌ام مبنی بر اینکه قرار است یک جایزه گذشته‌نگر هم برای سال 2020 در نظر گرفته شود. سال 2020 برای من سالی خارق‌العاده بود، چرا که در بالاترین سطح از دوران بازیگری‌ام قرار داشتم و ما در بایرن مونیخ همه چیز را بردیم. بگذارید اینطور بگویم. احساس می‌کنم که توپ طلای آن سال حق من است و اگر توپ طلای آن را چهار سال بعد هم دریافت کنم، احساس نخواهم کرد که به من توهین شده است. دریافت این جایزه افتخاری بزرگ است و من با کمال میل آن را می‌پذیرم.

لواندوفسکی: آنچلوتی مربی فوق‌العاده باتجربه‌ای است

 

ستاره لهستانی بارسلونا در ادامه نظر خود را درباره بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان بیان کرد و دو ستاره پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید را لایق این عنوان دانست. لواندوفسکی افزود: معرفی بهترین‌های فوتبال جهان در سال جاری سخت است، چون ما هنوز جام ملت‌ها را در پیش داریم و بازی‌های حساس مراحل پایانی لیگ قهرمانان هم مانده است. با این وجود اگر معیار آن چیزی باشد که از ابتدا فصل تا الان دیده‌ام، به نظر من کیلیان امباپه و جود بلینگام بهترین‌ بازیکنان حال حاضر جهان هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند