Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهاجم تيم فوتبال جوانان گفت: وضعيت بسيار خوبى در اردو داريم، تجربه كادر فنى مى‌تواند در راه صعود به جام جهانى جوانان به ما كمک كند. تاریخ انتشار: 14:35 - 27 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۷۶۵۰

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمى فدراسیون فوتبال، آریا برزگر مهاجم تیم ملى جوانان در خصوص آخرین شرایط این تیم گفت: خوشبختانه وضعیت بسیار خوبى در اردو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین اردوى تیم جوانان است و البته در شرایط کرونا سختى هاى خاص خودش را دارد. بعضى از بچه‌ها قبل از اردو در تمرینات باشگاهى حضور نداشتند و از نظر شرایط بدنى عقب بودند اما مظلومى تلاش زیادى کردند تا بچه‌ها را به وضعیت مطلوب از نظر آمادگى روحى و جسمى برسانند.

برزگر اضافه کرد: مى دانیم زمان کوتاهى داریم اما تلاش بالاى کادر فنى و بازیکنان کمک مى کند که در کوتاه‌ترین زمان به شرایط مناسب برسیم. تمرینات بسیار سخت و فشرده دنبال مى شود، اما بچه‌ها مى دانند صعود به جام جهانى اهمیت زیادى دارد و با انگیزه زیادى براى رقم زدن این اتفاق تلاش مى کنند. تعدادى از بچه‌ها تجربه بین‌المللى خوبى دارند و در بازى هاى تدارکاتى بین المللى همچنین مسابقات کافا و بازى هاى مقدماتى قهرمانى آسیا حضور داشتند. مظلومى هم تجربه زیادى دارد و کاملا به کار کردن با جوانان آشناست، همچنین سابقه هدایت تیم هاى بزرگى را داشته و همه این مسایل به ما کمک مى کند. یک تورنمنت دوستانه هم در پیش داریم که اتفاق بسیار خوبى است و قطعا انجام بازى هاى تدارکاتى مى تواند موجب موفقیت تیم در فرصت باقیمانده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در نهایت با حمایت فدراسیون فوتبال این تیم در مرحله نهایى مسابقات هم موفق ظاهر شود و با صعود به جام جهانى یک موفقیت بزرگ را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: عبدی: بازیکنان تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتند و به آنها استراحت می‌دهیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال آریا برزگر صعود به جام جهانى بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال

حسام نفری و رضا میراحمدی از ذوب‌آهن، سینا معظمی‌تبار، اشکان علیجانی، اسماعیل فلامرزی، ابوالفضل فرامرزی، امیررضا چنگلوایی و اسماعیل قلی‌زاده از سپاهان به این اردو دعوت شده‌اند.

این اردو از امروز  تا ۲۳ اردیبهشت ماه در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) شهرستان کرج برگزار می‌شود که بازیکنان باید با همراه داشتن کارت ملی و بیمه ورزشی خود را به کادر فنی معرفی کنند.



باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان