Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی بانک مسکن یزد ،سیدنبی حیدریان افزود: بر اساس این مصوبه، با توجه به ضرورت حفظ تعادل منابع و مصارف صندوق و همچنین استطاعت خانه اولی ها برای پرداخت اقساط تسهیلات و همچنین افزایش قدرت پوششی بر ساختمان‌های مشمول تسهیلات خرید مسکن یکم مقرر شد سقف قدمت آپارتمانها و خانه‌های مشمول استفاده از این تسهیلات به ۲۰ سال افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح دارندگان صندوق پس انداز مسکن یکم، با توجه به افزایش تعداد ساختمان‌های مشمول، قدرت انتخاب بیشتری خواهند داشت، همچنینبه دلیل اختلاف قیمت ساختمان‌های با قدمت بالای ۱۵ سال در مقایسه با ساختمان‌هایی با قدمت کمتر، قدرت خرید متقاضیان نیز افزایش می‌یابد.

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد اظهار داشت: سپرده گذاران صندوق پس انداز مسکن یکم می‌توانند به صورت انفرادی در مرکز استان تا سقف ۶۰ میلیون تومان و به صورت زوجین تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان و در شهرهای کوچک نیز تا سقف ۴۰ میلیون تومان و به صورت زوجین تا سقف ۸۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود تک رقمی دریافت کنند.

وی ادامه داد: نرخ سود تسهیلات مسکن یکم در بافت های فرسوده ۶  درصد و در سایر مناطق شهری ۸ درصد است

برچسب‌ها تسهیلات بانکی یزد مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی یزد مسکن تسهیلات بانکی یزد مسکن میلیون تومان مسکن یکم تا سقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • شرایط دریافت وام‌ها و تسهیلات فرزندآوری باید تسهیل شود
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی