Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-08@18:32:13 GMT

افتتاح پروژه بزرگراه شهید رستگار تا دو ماه آینده

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۶۴۰۹

افتتاح پروژه بزرگراه شهید رستگار تا دو ماه آینده

تین نیوز

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ضمن اعلام این خبر که توافق با مالکان املاک معارض پروژه بزرگراه شهید رستگار صورت گرفته، گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده، خوشبختانه شهرداری منطقه ۱۵ با تمامی مالکان املاک معارض توافق کرده و زمین را در اختیار مسئولان پروژه قرار داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، افشین حبیب‌زاده درباره آخرین وضعیت تملک املاک بزرگراه شهید نجفی رستگار، گفت: یکی از موانع پیشرفت در این پروژه وجود املاک معارض بود، که مالکان آنها توافق نمی‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران به تلاش‌های صورت پذیرفته برای حل این مشکل اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده، خوشبختانه شهرداری منطقه ۱۵ با تمامی مالکان املاک معارض توافق کرده و زمین را در اختیار مسئولان پروژه قرار داده است.

بنا براعلام روابط عمومی شورای شهر، وی با بیان اینکه تکمیل پروژه با سرعت ادامه دارد و ان‌شاء الله ظرف یکی دو ماه آینده شاهد افتتاح این پروژه بزرگ و ماندگار خواهیم بود، اظهار کرد: در همین پروژه زیرگذری نیز برای تسهیل در تردد شهروندان با دستور شهردار تهران و به درخواست شورایاری محله مشیریه و شهروندان آن در حال انجام است که همزمان با افتتاح پروژه، قابل استفاده خواهد بود.

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بزرگراه شهید رستگار افتتاح بزرگراه شهید رستگار املاک معارض حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۷ هزار میلیاردی برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: در سال ۱۴۰۳ حدود ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه شمالی کرج در نظر گرفته شده است. - اخبار استانها -

عمار ایزدیار رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج با اشاره به تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی در کرج اظهار داشت: یکی از اولویت های شورای ششم، تکمیل پروژه های نیمه تمام از جمله بزرگراه شمالی و قطار شهری کرج است.

وی افزود: برای این منظور مدیریت شهری کرج تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بتواند بخش اعظمی از این دو پروژه را تکمیل و به بهره برداری برساند.

عمار ایزدیار با اشاره به تامین اعتبار پروژه بزگراه شمالی در بودجه 1403 شهرداری کرج ادامه داد: برای تکمیل این پروژه مبلع 7 هزار میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است که بر اساس توافق با وزارت مسکن و شهرسازی 50 درصد از بودجه این تکمیل این پروژه توسط دولت و 50 درصد دیگر توسط شهرداری کرج تامین خواهد شد.

وی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر کرج سهم شهرداری کرج را در بودجه امسال پایدار کرده و با اختصاص ردیفی مختص به این پروژه، مبلغ 3500 میلیارد تومان سهم شهرداری را تامین کرده اند.

تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج تا پایان سال جاری

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به بودجه 21 هزار میلیاردی شهرداری کرج ادامه داد: یکی از دلایل رشد بودجه امسال شهرداری کرج به 21 هزار میلیارد تومان، تامین اعتبار لازم برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی است.

وی افزود: این مبلغ از محل فروش اوراق قرضه و املاکی که دولت به شهرداری کرج اجازه می دهد تا آن را واگذار کند، تامین خواهد شد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • اعتبار ۷ هزار میلیاردی برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • افتتاح باند دوم بزرگراه جیرفت بم با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران