Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@17:42:18 GMT

ادای احترام به شهدای آزاده کشور در بهشت زهرا

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۶۴۱۶

ادای احترام به شهدای آزاده کشور در بهشت زهرا

همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدای آزاده و آزادگان متوفی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان بهشت زهرا، حمیدرضا صمیمی در حاشیه مراسم معنوی ادای احترام به مقام شامخ شهدای آزاده و آزادگان متوفی اظهار کرد: شهدای آزاده علاوه بر این‌که در جبهه نبرد با دشمن بعثی جهاد کردند در جنگ فرهنگی و عقیدتی نیز طی دوران اسارت توانستند دشمن را به زانو درآورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ افزود: اعتقاد به اهداف بلند اسلام و انقلاب عاملی شد تا شهدای آزاده و آزادگان دوران تلخ اسارت و شکنجه‌های صدامیان را به راحتی تحمل کنند.

در ادامه سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با همراهی خانواده‌های معظم شهدای آزاده و آزادگان متوفی با حضور بر مزار این عزیزان ضمن نثار گل به مقام والای شهدا ادای احترام کرد و با حضور بر مزار سیدالاسرا سردار شهید حسین لشگری خاطره این یاران سفر کرده را گرامی داشت.

انتهای پیام/4105

منبع: آنا

کلیدواژه: بهشت زهرا سالروز بازگشت آزادگان به میهن سعید خال شهدای آزاده و آزادگان ادای احترام بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای حسین آباد دورود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛یادواره شهدای منطقه حسین آباد با حضور خانواده های معظم شهدا مردم شهید چپرور این منطقه دورود بر زار شد 
 محله حسین آباد شهرستان دورود ۹۰ شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • چگونه بعد از فوت متوفی، از دارایی کامل او باخبر شویم؟! + فیلم
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب