Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان کرمان از تبدیل میدان بسیج کرمان به میدان جهانی شهید سلیمانی خبر داد و گفت: ترویج مکتب سلیمانی باعث تحول فرهنگی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار حسین معروفی ظهر امروز در ستاد هماهنگی برنامه‌ها و ترویج مکتب شهید سلیمانی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فدائی استاندار کرمان و سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان برگزار شد با بیان اینکه نگاه ما به مکتب حاج قاسم، مکتب عاشورا و امامین انقلاب است اظهار داشت: حاج قاسم مکتب عاشورا و امامین انقلاب را عملیاتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم از استان کرمان سرچشمه گرفته است گفت: مکتب حاج قاسم دست یافتنی است و اجازه نخواهیم داد که این مکتب به خاطره‌گویی خلاصه شود و ترویج مکتب سلیمانی باعث تحول فرهنگی در استان و کشور می‌شود و بسیار اثرگذار است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امروز نگاه کشور و دنیا به استان کرمان نگاه به جایی است که مزار مطهر این شهید والامقام قرار دارد گفت: ستاد هماهنگی برنامه‌ها و ترویج مکتب شهید سلیمانی در استان با حضور مسئولان ارشد استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه نقشه راه تهیه و هیئت اندیشه ورزی دیده شده است افزود: راهیان نور حاج قاسم در کشور ثبت شده و در گام اول مدت یک سال از 10 استان همجوار راهیان نور به کرمان اعزام می‌شوند.

امام جمعه کرمان: ترویج مکتب شهید سلیمانی وظیفه همه آحاد جامعه استفرمانده سپاه استان کرمان: آرزوی حاج قاسم محو اسرائیل بودفرمانده سپاه استان کرمان در جمع مداحان: حاج قاسم در بحبوحه جنگ از مداحان می‌خواست از حضرت زهرا(س) مداحی کنند

معروفی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم برای حضور دانش آموزان و دانشجویان در استان در حال فراهم شدن است گفت: مدیر گلزار شهدای کرمان معرفی و وظایف آن مشخص شده است.

وی با بیان اینکه محل روایتگری برای راهیان نور بیت‌الزهرای حاج قاسم انتخاب شده و روایتگران نیز مشخص شده‌اند افزود: موزه ویژه شهید سلیمانی در کرمان ساخته می‌شود و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) سپاه برای ساخت این موزه اعلام آمادگی کرده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه لشکر پیشکسوتان شهید سلیمانی در استان راه‌اندازی شده و حدود چهار هزار نفر عضویت آن را خواهند داشت گفت: یکی از ماموریت‌های ویژه این لشکر از هشت ماموریت تعیین شده ترویج مکتب شهید سلیمانی است.

وی با بیان اینکه میدان بسیج کرمان به میدان جهانی شهید سلیمانی تبدیل می‌شود افزود: طرح این میدان در حال طراحی بوده و تاکنون چندین طرح رسیده و در حال بررسی است.

معروفی با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌دهیم میدان بسیج تا عاشورا به دالان شهید سلیمانی تبدیل شود گفت: نمادسازی در میدان آزادی کرمان که محل تشییع شهید سلیمانی است باید انجام شود.

وی با بیان اینکه سالگرد شهادت حاج قاسم باید به سمت مردمی بودن برود افزود: 10 روز برای برگزاری سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه چهره شهر رابر و روستای قنات ملک که زادگاه حاج قاسم است باید تغییر کند گفت: در این شهر نیاز به مهمانسرا داریم چرا که افراد زیادی به این منطقه مراجعه دارند.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان: حاج قاسم با درخشش در مکتب غدیر صاحب مکتب شد فرمانده سپاه استان کرمان: مکتب شهید سلیمانی در راستای گام دوم انقلاب است روایت فرمانده سپاه استان کرمان از شهید سلیمانی؛ تدبیر حاج قاسم خرمشهر را در پایان جنگ حفظ کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان: حاج قاسم با درخشش در مکتب غدیر صاحب مکتب شد فرمانده سپاه استان کرمان: مکتب شهید سلیمانی در راستای گام دوم انقلاب است روایت فرمانده سپاه استان کرمان از شهید سلیمانی؛ تدبیر حاج قاسم خرمشهر را در پایان جنگ حفظ کرد واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۲ توسعه مهندسی در بهشت گمشده ایران/ ایجاد ‌‌یک بندر بزرگ اقیانوسی جدید در سواحل مکران‌ ۳ دستگیری لیدر آشوبگران در همدان / متهم اراذل و اوباش را ‌برای ایجاد ناامنی سازماندهی می‌کرد ۴ بازداشت ۲۳ اخلالگر ارز در شیراز / متهمان گردش مالی ۳ هزار میلیارد تومانی داشتند ۵ ارادت بی‌پایان «اهل تسنن» ‌به سالار شهیدان /‌ روایت‌‌ علمای اهل تسنن ‌از ‌اشک بر مصایب امام حسین(ع) و ‌برپایی مراسم روضه ‌+ فیلم ۶ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۷ سفر یک روزه معاون رئیس‌جمهور به اردبیل/از افتتاح مسکن محرومین تا بهره‌برداری پروژه‌های نیمه‌تمام ۸ مالکیت ۷ درصد سهام عدالت کشور در دستان مردم فارس/ ۶۰ درصد سهامداران مدیریت غیرمستقیم را برگزیدند مهمترین اخبار استانها سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ گزارش| چرا پایگاه سوم شکاری به نام «شهید نوژه» نام‌گذاری شد؟ / ناگفته‌هایی از «کودتای نقاب» ‌ اعزام یک فروند بالگرد هلال احمر به ارتفاعات افزر؛ آتش همچنان زبانه می‌کشد ‌ گزارش تسنیم نتیجه داد؛ وعده رئیس سازمان مدیریت ‌کردستان ‌برای حل مشکلات روستای «سپیران»‌ مهمترین اخبار تسنیم سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ سید حسن نصرالله امشب سخنرانی می‌کند واعظی: نوسان اخیر بورس عادی است/ سیاست مبنایی دولت حمایت از بورس است عراق| بسته شدن ورودی‌های استان کربلا تا روز ۱۳ محرم سناتور روس: آمریکا دوباره خود را در شورای امنیت در انزوای تحقیرآمیز یافت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان فرمانده سپاه استان کرمان ترویج مکتب شهید سلیمانی شهید سلیمانی میدان بسیج حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت هفته معلم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه دیدار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در این دیدار اظهار کرد: امنیت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی حاصل فداکاری و رشادت مجموعه عظیم و قدرتمند سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح است.

محمد حاتمی همچنین گزارشی از فعالیت‌های شاخص رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه، مجموعه فعالیت‌ها در مرکز رشد، مرکز تخصصی طب ورزشی و رشته دایر ارائه کرد و افزود: براساس نیاز جامعه جوانان در شهرستان می‌توانیم رشته‌های مهارتی مورد تقاضای منطقه را در این دانشگاه دایر کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه هم در این دیدار با اشاره به موقعیت مهم دانشگاهیان در شناخت، تبیین مسائل سیاسی و فرهنگی، از تلاش دانشگاهیان در همراهی برای رفع مشکلات و معضلات اجتماعی قدردانی کرد.

علی یعقوبیان متذکر شد: شهید مطهری الگویی برای استادان و جوانان است؛ چراکه با شجاعت و غیرت دینی برخورد منطقی با مخالفان نظام داشت.

وی مطرح کرد: در بیشتر کشور‌ها پارامتر‌های قدرت و ارزش جامعه را نیروی نظامی و نیرو‌های متخصص می‌دانند که توسط استادان و معلمین نیروی انسانی متعهد و متخصص پرورش داده می‌شوند؛ چراکه آینده کشور در گرو تربیت چنین نسلی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه بر ضرورت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تأکید کرد.

سرهنگ پاسدار ماهر و سروان ارمی هم ضمن تبریک هفته معلم، تعلیم و تربیت را بسیار مهم حساس و حیاتی عنوان کردند و افزودند: باید استادان با ایجاد روحیه امیدآفرینی و از بین بردن یأس و ناامیدی، مسیر روشن و امید به آینده و دانایی را تقویت کنند.

سرهنگ ماهر گلزار پنج شهید گمنام در دانشگاه را منشأ و مأمنی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی شهرستان تربت‌حیدریه برشمرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی