Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجریان پروژه راه‌آهن اردبیل مکلف اتمام پروژه تا پایان دولت هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدکاظم موسوی ظهر امروز در جریان بازدید معاون رئیس جمهور از پروژه راه‌آهن اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه معاون رئیس جمهور چندین بار گفته که پروژه راه‌آهن اردبیل از لحاظ مالی مشکل مالی ندارند پس مجریان این پروژه مکلف به اتمام تا پایان دولت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیچ بهانه‌ای از طرف مجریان پروژه برای اتمام پروژه در پایان دولت وجود ندارد، افزود: اعتبارات این پروژه تامین شده و انتظار می‌رود مجریان با جدیت عملیات اجرایی راه‌آهن اردبیل را عملیاتی کنند.

نماینده گرمی در مجلس: شروع عملیات اجرایی راه آهن اردبیل-مغان باید در اولویت دولت باشدوزیر راه: جبهه‌های کاری پروژه راه آهن اردبیل در بخش روسازی افزایش خواهد یافتافزایش اعتبار راه آهن اردبیل / پروژه تا ‌پایان دولت بهره‌برداری می‌شود + فیلم

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: خوشبختانه اقدامات بسایر خوبی در اختصاص اعتبارات و تسهیل عملیات اجرایی پروژه انجام شده است و با توجه به در پیش بودن فصل زمستان و آب و هوای اردبیل انتظار می‌رود این پروژه بدون هیچ بهانه‌ای در سریعترین زمان ممکن و در زمان قول داده شده به مردم تحویل داده شود.

موسوی با اشاره به  تخصیص صد درصدی 600 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه‌آهن تصریح کرد: با تخصیص این مبلغ، پروژه راه آهن اردبیل شتاب گرفته و پروژه تا پایان سال‌جاری یا حداکثر در اوایل سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: متاسفانه این پروژه که از مطالبات اصلی مردم استان است 20 سال است که مانده است و این پروژه برای ما بسیار حائز اهمیت است و دولت نیز مصمم به اتمام این پروژه است.

انتهای‌پیام/141

 

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... وزیر راه در اردبیل: راه آهن اردبیل تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می‌رسد راه آهن اردبیل طعم تلاش را چشید+تصاویر وزیر ‌راه و شهرسازی: ۱۴ هزار کیلومتر خط ریلی در کشور اجرا می‌شود / تامین فاینانس ‌برای راه آهن اردبیل قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وزیر راه در اردبیل: راه آهن اردبیل تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می‌رسد راه آهن اردبیل طعم تلاش را چشید+تصاویر وزیر ‌راه و شهرسازی: ۱۴ هزار کیلومتر خط ریلی در کشور اجرا می‌شود / تامین فاینانس ‌برای راه آهن اردبیل پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۲ توسعه مهندسی در بهشت گمشده ایران/ ایجاد ‌‌یک بندر بزرگ اقیانوسی جدید در سواحل مکران‌ ۳ دستگیری لیدر آشوبگران در همدان / متهم اراذل و اوباش را ‌برای ایجاد ناامنی سازماندهی می‌کرد ۴ بازداشت ۲۳ اخلالگر ارز در شیراز / متهمان گردش مالی ۳ هزار میلیارد تومانی داشتند ۵ ارادت بی‌پایان «اهل تسنن» ‌به سالار شهیدان /‌ روایت‌‌ علمای اهل تسنن ‌از ‌اشک بر مصایب امام حسین(ع) و ‌برپایی مراسم روضه ‌+ فیلم ۶ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۷ سفر یک روزه معاون رئیس‌جمهور به اردبیل/از افتتاح مسکن محرومین تا بهره‌برداری پروژه‌های نیمه‌تمام ۸ مالکیت ۷ درصد سهام عدالت کشور در دستان مردم فارس/ ۶۰ درصد سهامداران مدیریت غیرمستقیم را برگزیدند مهمترین اخبار استانها سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ گزارش| چرا پایگاه سوم شکاری به نام «شهید نوژه» نام‌گذاری شد؟ / ناگفته‌هایی از «کودتای نقاب» ‌ اعزام یک فروند بالگرد هلال احمر به ارتفاعات افزر؛ آتش همچنان زبانه می‌کشد ‌ گزارش تسنیم نتیجه داد؛ وعده رئیس سازمان مدیریت ‌کردستان ‌برای حل مشکلات روستای «سپیران»‌ مهمترین اخبار تسنیم سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ سید حسن نصرالله امشب سخنرانی می‌کند واعظی: نوسان اخیر بورس عادی است/ سیاست مبنایی دولت حمایت از بورس است عراق| بسته شدن ورودی‌های استان کربلا تا روز ۱۳ محرم سناتور روس: آمریکا دوباره خود را در شورای امنیت در انزوای تحقیرآمیز یافت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه راه آهن اردبیل تا پایان دولت بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل، عباس نوظهور در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار کرد: بسیج سازندگی استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ مجموعا ۵۰۷ میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی از قبیل مسکن، راه، آب‌رسانی، سیل‌بند، مدرسه، آسفالت، مسجد و... هزینه کرده است.
وی افزود: در سال ذکر شده ۱۳۵ مسکن مددجویی با هماهنگی کمیته امداد ساخته شد و همچنین ۶۵ کیلومتر راه روستایی احداث و تحویل هم‌وطنان شد.
رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل با بیان اینکه طی سال گذشته ۲۳۶ مورد آب‌رسانی در روستا‌های استان انجام شد، اذعان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در طی سال جاری به ۵۰۸ روستا آب شربِ پایدار وصل خواهد شد، و همچنین قرار است مطابق پیش‌بینی انجام شده، در مجموع ۸ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی استان اردبیل از جمله ساخت هزار واحد مسکن ملی هزینه شود.
نوظهور به فعالیت‌های گسترده گروه‌های جهادی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: ۲هزار و ۴۰۰ گروه جهادی با تخصص‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌ها هستند.
رییس بسیج سازندگی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های این سازمان هم‌زمان با هفته گرامیداشت بسیج سازندگی، تشریح کرد: طی این ایام قرار است گروه‌های جهادی اعم از علمی، آموزشی، خدماتی، بهداشتی، درمانی، دامپزشکی و... در مناطق عشایری و روستایی حاضر شده و خدمات ارائه کنند.
نوظهور ادامه داد: طی این ایام ۲۵ واحد مسکن مددجویی، احداث ۱۰ کیلومتر جاده روستایی، تحویل طرح آب‌رسانی در ۷ نقطه، ۴ سیل بند، ۱۵ مدرسه، کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • اتباع بیگانه و قاچاق سوخت دو مساله اصلی هرمزگان است
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • هدیه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم