Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد امید روز دوشنبه در نشست بررسی راهکارهای صنایع خرد و اشتغال روستایی شهرستان ملایر اظهار داشت: حدود ۳۸ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار تا پایان سال ۱۴۰۰ به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند که خدمتی ویژه در دولت تدبیر و امید است.

وی با بیان اینکه در چهار دهه انقلاب اقدامات فاخری برای توسعه روستایی انجام شد افزود: به واسطه اقدامات دولت، از سال ۹۶ مهاجرت معکوس در روستاها افزایش یافت و گازرسانی به روستاهای کشور از حدود ۳۰ درصد به بیش از ۸۰ درصد در حال حاضر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری همچنین به تجهیز تمامی روستاها به مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت تا پایان دولت اشاره و بیان کرد: ۲۲ هزار میلیارد تومان از منابع بانک‌ها ویژه اشتغال روستایی در نظر گرفته شد که این منابع توانست اشتغال را در روستاها رونق و جمعیت روستایی را افزایش دهد.

امید خاطرنشان کرد: به واسطه تمامی تحریم‌ها و فشارها، ایران در مسیر توسعه و پیشرفت است و کشورهای همسایه جمهوری اسلامی صنایع و تولیدات ما را نیاز دارند و دشمنان باید بدانند که ایران قابل تحریم نیست.

وی گفت: در بحث آب روستایی باید چاره‌ای اندیشیده شود و با تدبیر دولت مدل‌های خوبی در برخی استان‌ها اجرا شده که مشابه آنها را می‌توان در این استان پیاده کرد.

امید با اشاره به تدبیر دولت برای توسعه اشتغال و تولید در استان‌ها، همدان را جزء رتبه‌های نخست در جذب اعتبارات اشتغال روستایی دانست و افزود: همدان سال گذشته ۳۰ درصد بیشتر از سهمیه اشتغال روستایی خود جذب کرد و امسال ۶۰ میلیارد تومان سهمیه در این حوزه برای استان همدان اختصاص یافت.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری همچنین اشتغالزایی استان همدان را بالاتر از میانگین کشوری دانست و اجرای طرح‌های اقتصادی و تولیدی در نقاط مختلف این استان را اتفاقی بزرگ در راستای رونق تولید و اشتغال عنوان کرد.

امید گفت: شهرک‌های صنعتی و نواحی صنعتی این استان می‌تواند نمونه و الگویی خوب برای اشتغال کشور باشد و شهرک لالجین همدان به واسطه مدیریت خوب استاندار همدان یک الگوی خوب در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه ناحیه صنعتی پوشاک و شهرک صنعتی مبلمان منبت ملایر نیز الگویی مطرح در سطح کشور است، با اجرایی شدن ناحیه صنعتی خیاطان ازندریان، طرح توسعه شهرک صنعتی مبلمان حاجی آباد و اجرای شهرک نمایشگاهی مبل و منبت ملایر موافقت کرد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری ادامه داد: ما برای تامین زیرساخت‌های ناحیه صنعتی پوشاک ازندریان کمک می‌کنیم و اگر قرار شد تسهیلات به این ناحیه اختصاص یابد، از منابع مرکزی برای نواحی صنعتی کمک می‌کنیم.

امید، توسعه شهرک صنعتی مبلمان حاجی آباد ملایر را یک کار فاخر و ارزشمند دانست و بیان کرد: کمک می‌کنیم این شهرک توسعه یابد.

وی شهرک نمایشگاهی مبل و منبت با وسعت ۱۷ هکتار را نیز ظرفیت خوبی برای این صنعت برشمرد و افزود: مشابه این شهرک برای خرمای بم و کفش تبریز اجرا شده و شبیه آن باید برای شهرک نمایشگاهی مبل و منبت ملایر تعریف شود و بخش خصوصی می‌تواند کار را تحویل بگیرد ما نیز کمک می‌کنیم.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری گفت: اگر استان همدان ظرفیت دیگری برای اجرای ناحیه صنعتی دارد، زیرساخت داده می‌شود و شرایط توسعه این استان مهیاتر از سایر استان‌ها است.

امید ادامه داد: با توجه به روند صعودی توسعه کشت گلخانه‌ای در استان همدان، ما نیز با اعطای تسهیلات کمک می‌کنیم تا کشت گلخانه‌ای در این استان توسعه پیدا کند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری روز دوشنبه به شهرستان ملایر سفر کرد.  

برچسب‌ها محمد امید همدان دولت تدبیر و امید ملایر استانداری همدان اشتغال زایی توسعه روستایی شبکه ملی اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد امید همدان دولت تدبیر و امید ملایر استانداری همدان اشتغال زایی توسعه روستایی شبکه ملی اطلاعات محمد امید همدان دولت تدبیر و امید ملایر استانداری همدان اشتغال زایی توسعه روستایی شبکه ملی اطلاعات معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری اشتغال روستایی ناحیه صنعتی استان همدان کمک می کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

به گزارش مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: سال گذشته با همت متخصصین کشور و بادانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • تمرکز همدان بر توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان